google

    jedzenie, firmy spożywcze, branża spożywcza

    jedzenie, firmy spożywcze, branża spożywcza
    Kursy walut 14.12.2018
    1 USD
    3.8095
    0.0356
    1 EUR
    4.3021
    0.0084
    1 CHF
    3.8202
    0.0166
    1 GBP
    4.7940
    0.0153
    1 RUB
    0.0573
    0.0004
    Newsletter
    Otrzymuj wiadomości o nowościach w branży
    Podaj imię i nazwisko:
    Twój adres email:
     
    Zobacz na mapie
    Chcę dodać:
    W zasięgu km

    • O strategii komunikacji marek własnych na targach Polagra Food

    Logo Polagra Food

    Już za 4 tygodnie Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia, w ramach otwartej sceny szkoleniowej, zaplanowano między innymi spotkanie na temat kremowania wizerunku marki własnej.

    O strategii komunikacji marek własnych na targach Polagra Food

    Marki własne od kilku lat zyskują coraz więcej miejsca w naszych koszykach zakupowych. Kiedyś kojarzyły się z produktem tanim i jednocześnie niskiej jakości. Dziś uchodzą raczej za symbol rozsądnego zakupu w dobrej cenie, a niektóre z nich zmierzają w kierunku najwyższych półek. To jak będą postrzegane zależy od szerokiego spektrum działań, które zostaną podjęte przez sieć handlową w celu uplasowania produktu w głowach konsumentów

    Każda marka potrzebuje strategii, a sama obecność to za mało, by klienci zaufali nowemu produktowi na tyle, by zmienić swoje przyzwyczajenia. Konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie i komunikacja oparta o solidne założenia strategiczne. Tylko w ten sposób marka zagości w świadomości odbiorców, a oni pozwolą jej się 'kupić'. – to słowa Moniki Śleziońskiej z Agencji MOMA, która wraz z Martą

    Cały-Sturzbecher, podczas targów Polagra Food w Poznaniu, poprowadzi specjalny wykład dedykowany marketerom odpowiedzialnym za budowanie brandów.

    Na spotkaniu będzie można dowiedzieć się między innymi czym jest strategia marki i jakie wartości za sobą niesie. Słuchacze zostaną także przeprowadzeni przez proces tworzenia strategii i zaznajomieni z jej poszczególnymi etami począwszy od badań marketingowych, poprzez określenie grup docelowych i budowanie person, a skończywszy na doborze narzędzi komunikacji, które zostaną wykorzystane do budowania doświadczeń klienta z marką, również tych, poza miejscem sprzedaży.

    Spotkanie „Strategia komunikacji marek własnych” zostało zaplanowane na drugi dzień targów Polagra Food, tj. 9 kwietnia 2018, na godz. 14.30 i jest jednym z w programie wydarzeń targów Polagra Food, przygotowanym z myślą o potrzebach zarówno producentów żywności, jak i jej dystrybutorów. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

    Zachęcamy do obejrzenia wywiadu (wideo) z Moniką Śleziońską

     
    Przypominamy, że targi POLAGRA FOOD w tym roku odbędą się wiosną, w dniach 8-10 maja. Cały program szkoleń, prelekcji i wykładów dostępny jest na www.polagra-food.pl – w zakładce WYDARZENIA SPECJALNE.
    Źródło:
    Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.
    Artykuł został dodany przez firmę

    Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

    Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiadają ok. 55% udziału w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej.

    » Zapoznaj się z ofertą firmy
    Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność portalu
    wymień swoją przeglądarkę na nowszą wersję.