jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Rozwój i równowaga ze szczyptą emocji

Według szybkiego szacunku GUS, w sierpniu 2023 r. ceny żywności w Polsce były o 12,7% wyższe niż w sierpniu roku 2022. Jak, mimo rosnących cen, przekonać klientów do zakupów, a tym samym rozwijać swoją firmę? Jak sprawić, by jedzenie wciąż dawało radość? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukają wystawcy i goście targów POLAGRA, które rozpoczną się w środę.

Według szybkiego szacunku GUS, w sierpniu 2023 r. ceny żywności w Polsce były o 12,7% wyższe niż w sierpniu roku 2022. Jak, mimo rosnących cen, przekonać klientów do zakupów, a tym samym rozwijać swoją firmę? Jak sprawić, by jedzenie wciąż dawało radość? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukają wystawcy i goście targów POLAGRA, które rozpoczną się w środę.

Rozwój i równowaga ze szczyptą emocji
Rozwój i równowaga ze szczyptą emocji

27 września w Poznaniu i potrwają trzy dni

Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa podała, że tylko w tym roku ogólnoświatowe ceny żywności wzrosły o 12%! Podawany więc przez Główny Urząd Statystyczny wzrost cen żywności w Polsce o 12,7% niewiele różni się od ogólnoświatowej tendencji.

Skok cen na sklepowych półkach i w restauracjach oznacza wyższe przychody. Teoretycznie to dobra wiadomość, jednak wzrost ten należy traktować ostrożnie. Doskonale wiedzą o tym producenci żywności i technologii spożywczych, przetwórcy, dystrybutorzy, eksporterzy oraz właściciele firm z branży HoReCa, którzy przez cały czas szukają balansu między potrzebą wzrostu swoich firm a możliwościami zakupowymi konsumentów i klientów. Odpowiedź na tę potrzebę stanowi m.in. oferta niemal 200 wystawców salonów Food, HoReCa, Foddtech, którzy od 27 do 29 września zaprezentują swoją ofertę na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Biznes i technologie

Targi POLAGRA, niegdyś kojarzone z rolnictwem, już dawno zmieniły swój charakter. To profesjonalne wydarzenie biznesowe, kierowane do właścicieli firm i managerów decydujących o kierunkach oraz przyszłości branży spożywczej i gastronomii. Nie przez przypadek goszczą na nich przedstawiciele władz rządowych i samorządowych, izb branżowych oraz managerowie i właściciele firm.

W tym roku swoją obecność mocno zaznaczają firmy z branż mleczarskiej oraz mięsnej. Te pierwsze można będzie spotkać m.in. na stoisku Polskiej Izby Mleka, te drugie w strefie „Mięso z Polski”.

Przez trzy „polagrowe” dni dużo będzie działo się w dziedzinie produktów i technologii spożywczych. Wystawcy salonów Food Foodtech oferują nowoczesne rozwiązania, z których 23 zostały nagrodzone Złotym Medalem Grupy MTP.

Wiedza dająca przewagę

Rozwój i równowaga ze szczyptą emocji
Rozwój i równowaga ze szczyptą emocji

Nowoczesne produkty i technologiczne nowości to tylko część przewagi. Niezwykle istotny pozostaje szeroki ogląd sytuacji na rynkach polskim i zagranicznym oraz ekspercka wiedza. Właśnie dlatego tegoroczny program targów POLAGRA jest tak bogaty.

Goście znajdą w nim praktyczne szkolenia prowadzone przez przedstawicieli czterech kancelarii, eksperckie wykłady dla branży HoReCa, prelekcje na temat aktualnych trendów i najnowszych rozwiązań oraz praktyczny poradnik sprzedaży żywności w modelu e-commerce.

Arcyważną tematyką dla polskich producentów i dystrybutorów pozostaje eksport. Wiele rynków (np. chiński i wietnamski) otwiera się na polskie produkty. POLAGRA 2023 daje szansę na kontakty ze specjalistami także w tej dziedzinie.

Emocje, radość i przyjemność

Jedzenie powinno sprawiać przyjemność i wywoływać pozytywne emocje. O to zadbają m.in. uczestnicy 21. edycji Kulinarnego Pucharu Polski – wybitni kucharze i szefowie kuchni. Najlepszy duet poznamy w czwartek 28 września podczas uroczystej gali.

To ważny, ale nie jedyny konkurs na tegorocznych targach POLAGRA. Przed nami rywalizacja uczestników i uczestniczek Ogólnopolskiego Konkursu dla Piekarzy „Master Baker”. Warto im kibicować, choćby dlatego, że w strefie konkursowej unosić się będzie zapach świeżego chleba. Poczują go też wszyscy, którzy wybiorą się do strefy Forum Piekarskiego Zdrowe Pieczywo.

Fantastycznych aromatów nie zabraknie także w specjalnej strefie herbaty oraz na Festiwalu Kawy, po raz pierwszy goszczącym na targach POLAGRA.

To wszystko oznacza, że przed wystawcami i gośćmi POLAGRY trzy biznesowe dni, niepozbawione edukacji, wiedzy, ale i przyjemności.

Co ważne, bilety na targi POLAGRA upoważniają do wejścia na targi opakowań Taropak, które odbędą się w tym samym czasie. Ostatni dzień tych wydarzeń będzie jednocześnie pierwszym targów Smaki Regionów, na których zaprezentują się lokalni producenci produktów spożywczych.

Artykuł reklamowy

Artykuł został dodany przez firmę

Grupa MTP

Wierzymy w potęgę spotkań, dlatego organizujemy je nieprzerwanie od blisko 100 lat łącząc ze sobą ludzi z całego świata. Cenimy kompetencje, stąd w naszym portfolio jest aż 100 imprez targowych.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.