jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Product Manager FMCG (English & German)

Wrocław, dolnośląskie, Polska Dodano: 2024-03-29 | ID oferty: 2129155

DUTIES:

  • Regular existing Customer Base management with large SKU's portfolio, including negotiations
  • Focus on growth with new volumes/categories
  • Opening of new customer accounts in the German market
  • Analyze quantitative/qualitative information of the market as well as the sales data
  • Preparation and visits to clients (or potential ones), analyzing their current situation (sales, profit, accounts, etc.) and commercial possibilities (product development/ modification, new projects, etc.)
  • Evaluation and prospection of new clients and/or extension of the business (introduction of new categories), in compliance with the defined strategy
  • Preparation and presentation of commercial proposals
  • Design and implementation of customer promotions and analysis of its impact on sales
  • Collaboration in the budget formulation regarding its scope of action (price, volume, fixed agreements annually, etc.)

REQUIREMENTS:

  • Proffesional work experience as a Product Manager in FMCG sector within German market
  • Knowledge of languages: Polish, German and English
  • Knowledge in private label products will be appreciated
  • University degree
  • Commercial orientation, achievement of objectives and negotiation skills at a high level: know how to sell and achieve results
  • Ability to manage contact networks and interpersonal relationships in multinational environment
  • High capacity of planning, analysis and monitoring of clients
  • Orientation to a quality service, being able to adapt oneself to multiple project environments and cross-cutting responsibilities

OUR CLIENT OFFERS:

  • Employment based on an employment contract
  • Benefits package: life insurence, sport card, private medical care, holiday funds, sharing the costs of professional training & courses and others
  • Company car
  • Opportunity for professional development and co-creation of processes in a newly established manufacturing plant in Poland
  • Work in an international company with an established market position
  • Workplace near Wrocław

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Gi Group Poland S.A.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Gi Group Poland S.A.

Wrocław dolnośląskie

Dane kontaktowe: