jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

inspektor

Oborniki, wielkopolskie, Polska Dodano: 2024-04-24 | ID oferty: 2154068


Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Informatyki

64-600 Oborniki ul. Piłsudskiego 54

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie obsługi informatycznej urzędu
  • pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów
  • sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień
  • wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
  • nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK
  • wprowadzanie kart PRD 5/1
  • sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP
  • sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów
  • weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY
  • nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym
  • weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby
  • ewidencja sprzętu łączności i informatyki
  • nadzór nad monitoringiem
  • nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego
  • nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny)
  • sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP
  • usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania
  • piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki
  • usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.


Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadajacy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 7724325. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby urzędu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego. Wysokość wynagrodzenia 4731,37 zł brutto + dodatek za wysługę lat. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi informatycznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Biegła obsługa komputera
  • Umiejętności techniczne
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa
  • Terminowość
  • Odporność na stres
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Praca pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r., że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. nie pracowały lub nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023r. poz. 342,497,1195).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Oborniki wielkopolskie

Dane kontaktowe: