jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych z podziałem na IX części

11-01-2019, 00:00

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
ul. Piłsudskiego 105,32-020 Wieliczka
tel. 12 2783377 w. 23
fax. 122 881 170
e-mail: [email protected]

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 502338-N-2019 z dnia 2019-01-11 r.

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych" z podziałem na IX części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny 12318259500000, ul. ul. Piłsudskiego  105 , 32020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2783377 w. 23, e-mail [email protected], faks 122 881 170.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.pckziu-wieliczka.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego
Adres:
ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych" z podziałem na IX części
Numer referencyjny: PCKZIU.271.3.CKZ.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2 Przedmiotem zamówienia jest: ,, Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych" z podziałem na IX części. część I - Pieczywoczęść II - Produkty mleczarskieczęść III - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone / produkty drobioweczęść IV - Różne produkty spożywcze/owoce, warzywa i podobne produkty przetworzoneczęść V - Warzywa i owoce świeżeczęść VI - Jajacześć VII - Produkty mrożone /fast food/ ryby mrożone i produkty z rybczęść VIII - Ryby i owoce morzaczęść IX - Przyprawy1. Przedmiot będzie realizowany w IX częściach.2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanych dalej ,,artykułami żywnościowymi" na potrzeby PCKZIU, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy co oznacza, że dostawy będą realizowane z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych jest siedziba Zamawiającego, 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105, zwana dalej ,,miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych", wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do wskazanego pomieszczenia.4. Rozliczenie za wykonane dostawy nastąpi fakturami częściowymi, po każdej zrealizowanej dostawie. 5. Zgodnie z przepisem art. 106n ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U.2017 poz. 1221 z późn. zm.) Zamawiający akceptuje przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Wykonawcę. Faktury będą przesyłane na adres email: [email protected] 2. Sposób wyprodukowania, opakowania i transportu żywności musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa, w szczególności:a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2017.149. ),b) ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 650),c) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2164)d) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;e) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ;f) rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego;g) rozporządzenie (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;h) rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych ;i) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych; j) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r- w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29);k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. Nr 2007 nr 112 poz. 774). /jeżeli dotyczy/6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał;a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,b) artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia,c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia,d) asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu/ilości sztuk,e) produkty pierwszego gatunku,f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach,g) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: marchew, seler, burak itp.),h) produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnościąi) produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/ zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania,j) mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin przydatności do spożycia.7. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym ,,systemem HACCP" (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących).8. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.9. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.10. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.11. Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w których są dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi sanitarno-higieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/. 12. Zamawiający powiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ich ilości.13. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.14. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić:a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia,b) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP.15. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.16. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji17. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15811000-6
15500000-3
15100000-9
15112150-0
15330000-0
03311000-2
15229000-9
15331100-8
03142500-3
15842000-2
03132000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A3 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
Termin dostawy częściowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.17 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą ,,tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać". Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.12.18 Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone ,,tajemnica przedsiębiorstwa,,
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
SIWZ z załącznikami
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 2Nazwa: część II - Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II : PRODUKTY MLECZARSKIEL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEDN. MIARY 1 Drożdze min. 100g 5,80 0,00 kg 14 dni2 Jogurt naturalny, gęsty, kubek min.390g -skład mleko pasteryzowane, żywe kultury bakterii jogurtowych 16,00 1,00 l 20 dni3 Jogurt naturalny typ grecki kubek min. 400g 11,00 1,00 l 30 dni4 Kefir min. 400g 5,00 1,00 l 20 dni5 Margaryna o zawartości 80% tłuszczu do pieczenia i smażenia min. 250 g ,,kubełkowa'' 140,00 1,00 szt 90 dni6 Masa kajmak krówkowa min.510g puszka 30,00 1,00 szt 120 dni7 Masło klarowane min.250g 2,50 0,00 kg 90 dni8 Masło świeże min.82% tłuszczu w kostkach min.200g 399,00 1,00 szt 90 dni9 Maślanka 8,00 1,00 l 14 dni10 Mleko spożywcze - 0,5 % - karton 1 litr 2,00 1,00 l 90 dni 11 Mleko spożywcze - 1,5% - karton 1 litr 2,00 1,00 l 90 dni12 Mleko spożywcze - 2 % - karton 1 litr 162,00 1,00 l 90 dni13 Mleko spożywcze - 3,2% - karton 1 litr 23,00 1,00 l 90 dni14 Mleko w proszku instant 0,5 g 7,50 0,00 kg 30 dni15 Mleko zagęszczone niesłodzone karton 0,5 l 10,50 1,00 l 60 dni16 Mleko zsiadłe 6,00 0,00 l 14 dni17 Olej lniany 0,5 l 2,00 1,00 l 90 dni18 Olej rzepakowy- 5l 123,00 1,00 l 90 dni19 Olej słonecznikowy - 1l 6,00 1,00 l 90 dni20 Olej sojowy 0,5 l 1,00 1,00 l 90 dni21 Oliwa z oliwek extra virgine 0,5l 8,00 0,00 l 90 dni22 Parmezan - ser twardy typu podpuszczkowego typu Parmigiano Reggiano min. 200g 1,00 1,00 kg 30 dni23 Ser mascarpone min. 250g 34,00 1,00 kg 14 dni24 Ser mozzarella w kulkach dużych 4,00 0,00 kg 14 dni25 Ser pleśniowy Brie, Camembert min. 125g 2,00 1,00 kg 14 dni26 Ser sałatkowo-kanapkowy typu Feta light min. 270g 3,50 1,00 kg 14 dni27 Ser żółty twardy dojrzewający - gatunek "Gouda'' (nie seropodobny) 16,20 1,00 kg 30 dni28 Serek homogenizowany naturalny chudy 0,20 0,00 kg 14 dni29 Serek homogenizowany waniliowy 0,20 0,00 kg 14 dni30 Śmietana 12%- min.180g 31,00 0,00 kg 20 dni31 Śmietana 18% - min. 180g 34,50 1,00 kg 20 dni32 Śmietanka 12%- karton min. 250ml 2,20 1,00 l 90 dni33 Śmietanka 30% - karton min. 500 ml 118,50 1,00 l 90 dni34 Śmietanka 36%- karton min. 500 ml 22,00 1,00 l 90 dni35 Twarożek kanapkowo- sernikowy termizowany; skład:śmietanka, kultury bakterii fermentacji mlekowej -wiaderko min. 1 kg 16,00 1,00 kg 14 dni36 Twaróg chudy min.250 g 0,50 0,00 kg 14 dni37 Twaróg wiejski półtłusty 250g - klinek pakowany 19,50 1,00 kg 14 dni38 kwaśne mleko 4,00 1,00 l 14 dni39 ser feta 2,30 1,00 kg 14 dni40 margaryna Kasia 4,50 1,00 kg 14 dni41 kefir niskotłuszczowy 1,00 1,00 l 14 dni42 margaryna RAMA 2,00 1,00 op 14 dni43 margaryna Flora Pro Aktive 1,00 1,00 op 14 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ III : PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE / PRODUKTY DROBIOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ III : PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE / PRODUKTY DROBIOWEL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEDN. MIARY 1 Boczek płat wędzony parzony 8,50 1,00 kg 7 dni2 Bekon 3,50 0,00 kg 2 dni3 Ćwiartka z kurczaka świeża 35-40dag - schłodzone 10,00 1,00 kg 2 dni4 Filet z indyka 26,00 1,00 kg 2 dni5 Filet z kurczaka świeży kg - schłodzony, pojedynczy 37,00 1,00 kg 2 dni6 Karkówka świeża, bez kości, bez przerostu tłuszczu i bez skóry 7,00 0,00 kg 2 dni7 Kiełbasa podwawelska 6,00 1,00 kg 7 dni8 Kiełbasa szynkowa 0,00 kg 2 dni9 Kości wieprzowe ze schabu 4,00 0,00 kg 2 dni10 Kurczaki świeże min. 2,00-2,50kg/szt. - bez podrobów, schłodzony 11,00 1,00 szt 2 dni11 Łopatka wieprzowa bez kości, świeża, bez przerostu tłuszczu i bez skóry 36,00 1,00 kg 2 dni12 Mięso od szynki, polskie, świeże, kulka, bez kości, bez przerostu tłuszczu i bez skóry 24,00 1,00 kg 2 dni13 Mostek cielęcy cały 3,00 0,00 szt 2 dni14 Pieczeń wołowa extra górna zrazowa, polska, bez kości i bez tkanki tłuszczowej 8,00 1,00 kg 2 dni15 Pierś z kaczki świeży 6,00 1,00 kg 2 dni16 Polędwica sopocka 0,30 0,00 kg 2 dni17 Schab bez kości 31,00 1,00 kg 2 dni18 Skrzydełka drobiowe 5,50 0,00 kg 2 dni19 Słonina paski 1,70 0,00 kg 7 dni20 Smalec kostka min. 200 g 56,00 1,00 kg 90 dni21 Szynka gotowana 1,30 0,00 kg 2 dni22 Szynka konserwowa wieprzowa w bloku 0,70 0,00 kg 5 dni23 Szynka wołowa 0,10 0,00 kg 2 dni24 Wątróbka drobiowa świeża, schłodzona 7,00 0,00 kg 2 dni25 Żeberko wieprzowe paski mięsne 8,00 0,00 kg 2 dni26 udko z kurczaka 12,00 0,00 szt 2 dni27 polędwiczki wieprzowe długie 6,50 0,00 kg 2 dni28 Szponder wołowy 7,00 0,00 kg 2 dni29 cielęcina 1,00 0,00 kg 2 dni30 wołowina 1,00 0,00 kg 2 dni31 wędlina - kurczak gotowany 0,60 0,00 kg 2 dni32 udko z kurczaka 0,60 0,00 kg 2 dni33 kiełbasa szynkowa 0,20 0,00 kg 2 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: CZĘŚĆ IV : RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE/OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IV : RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE/OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONEL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEDN. MIARY 1 Ananas plastry w lekkim syropie min.565 g po odsączeniu min. 340g 18,00 0,00 szt 60 dni2 Barszcz czerwony kiszony 6,00 0,00 l 30 dni3 Bezy małe koktajlowe 1,50 0,00 kg 60 dni4 Biszkopty okrągłe 120g- bez konserwantów i sztucznych barwników 15,00 0,00 kg 90 dni5 Biszkopty podłużne do Tiramisu-pakowane po min. 500g 13,00 1,00 kg 120 dni6 Budyń smak waniliowy bez cukru w proszku min. 40g 18,00 1,00 op 120 dni7 Chrzan tarty - min. 180g 6,15 0,00 kg 60 dni8 Cukier kryształ 1kg 200,00 10,00 kg 60 dni9 Cukier puder 500g 37,00 10,00 kg 60 dni10 Cukier trzcinowy nierafinowany drobny 500g 3,00 1,00 kg 60 dni11 Czekolada biała 100g 30,00 1,00 szt 6 m-cy12 Czekolada deserowa 100g - Masa kakaowa minimum 43% 16,00 1,00 szt 6 m-cy13 Czekolada gorzka 70 % pakowana po 100g Masa kakaowa minimum 70% 5,00 1,00 szt 6 m-cy14 Czekolada gorzka o zawartości kakao min. 40% pakowana po 100g Masa kakaowa minimum 64% 144,00 10,00 szt 60 dni15 Czekolada mleczna pakowana po 100g- Masa kakaowa minimum 30% 46,00 1,00 szt 6 m-cy16 Dżem min. 280g, w tym min. 80g owoców na 1 kg produktu - pełne kawałki owoców- różne smaki czerwona porzeczka, czarna porzeczka, truskawka 3,00 1,00 szt 60 dni17 Galaretka min.75g -smak agrestowy, na 500 ml wody 15,00 0,00 op 6 m-cy18 Galaretka min.75g - smak cytrynowy na 500 ml wody 60,00 0,00 op 6 m-cy19 Galaretka min.75g - smak malinowyna 500 ml wody 15,00 0,00 op 6 m-cy20 Galaretka min.75g - smak pomarańczowy na 500 ml wody 35,00 0,00 op 6 m-cy21 Galaretka min.75g -- smak truskawkowy na 500 ml wody 15,00 0,00 op 6 m-cy22 Groszek konserwowy zielony min. 400g po odsączeniu -min. 240g 13,00 0,00 szt 60 dni23 Gruszki połówki w lekkim syropie min. 820 g po odsączeniu min.470g 15,00 0,00 szt 60 dni24 Grzyby suszone-borowik szlachetny suszony pakowany po min.40 g 2,45 0,00 kg 6 m-cy25 Herbata ekspresowa aromatyzowana owocowa, torebka - opakowanie po 100 szt 11,00 0,00 szt 6 m-cy26 Herbata ekspresowa czarna aromatyzowana, torebka - opakowanie po 100 szt typu 11,00 0,00 szt 6 m-cy27 Herbata ekspresowa czarna torebka - opakowanie po 50 szt 10,00 1,00 op 6 m-cy28 Herbata ekspresowa malinowa 25 szt. 15,00 0,00 op 6 m-cy29 Herbata ekspresowa owoce leśne 30 szt. -min. 60g 15,00 0,00 op 6 m-cy30 Herbata z melisy torebka opakowanie po 25 szt 10,00 0,00 op 6 m-cy31 Herbatniki bez cukru min.50g 16,00 0,00 op 6 m-cy32 Herbatniki maślane w czekoladzie pakowane po min. 125g 15,00 0,50 kg 6 m-cy33 Jabłka suszone 2,00 0,00 kg 34 Kakao naturalne min. 150g - ciemne o zawartości tłuszczu 10-12% - typu 11,90 1,00 kg 6 m-cy35 Kasza gryczana 0,5 kg- prażona 4,00 1,00 kg 6 m-cy36 Kasza jaglana 300-400g 3,00 0,00 kg 6 m-cy37 Kasza jęczmienna gruba wiejska 0,5 kg 8,60 1,00 kg 6 m-cy38 Kasza manna 0,5 kg 4,50 1,00 kg 6 m-cy39 Ketchup łagodny zawartość pomidorów min.145g w 100g produktu opakowanie 0,5l 2,00 0,00 szt 6 m-cy40 Kisiel truskawkowy min. 38g 16,00 0,00 szt 6 m-cy41 Koncentrat buraczany 0,5 l 4,00 0,00 szt 60 dni42 Koncentrat pomidorowy 30% 9,20 0,00 kg 6 m-cy43 Kukurydza konserwowa min.400 g po odsączeniu - min. 220g 16,00 1,00 szt 6 m-cy44 Likier Amaretto 0,25l 1,00 0,00 l 6 m-cy45 Majonez bez konserwantów (olej rzepakowy rafinowany, musztarda, woda, ocet, gorczyca, cukier, sól, przyprawy, żółtka jaj kurzych min.7%) słoik min.310 ml 10,00 1,00 l 6 m-cy46 Makaron cannelloni 100% mąka durum 1,00 0,00 kg 6 m-cy47 Makaron lasagne 100% mąka durum 0,25 0,00 kg 6 m-cy48 Makaron razowy świderki ekologiczny min.400g 2,50 0,00 kg 6 m-cy49 Makaron spaghetti 100% mąka durum 3,00 0,00 kg 6 m-cy50 Makaron tagliatella 100% maka durum 2,00 0,00 kg 6 m-cy51 Marmolada twarda w opakowaniu 0,5 kg 9,50 0,00 kg 60 dni52 krem do samarowania pieczywa z orzechami i kakao - 350g 22,00 0,00 szt 6 m-cy53 Mąka pszenna tortowa typ 450 wartość odżywcza produktu w 100g pakowana torebki papierowe po 1 kg 269,00 1,00 kg 6 m-cy54 Mąka pszenna typ 500, pakowana torebki papierowe po 1 kg 50,00 10,00 kg 6 m-cy55 Mąka ziemniaczana w opakowaniach 500g 12,50 0,00 kg 6 m-cy56 Migdały całe min. 100g 2,20 0,00 kg 60 dni57 Migdały cięte płatki 100-150g 2,00 0,00 kg 60 dni58 Miód naturalny wielokwiatowy 5,50 0,00 l 60 dni59 Mleko kokosowe puszka min. 400ml 1,00 0,00 l 6 m-cy60 Morela suszona 100g 2,50 0,00 kg 60 dni61 Museli z orzechami laskowymi min.0,5kg 1,00 0,00 kg 6 m-cy62 Musztarda słoik 200g 5,00 1,00 szt 60 dni63 Ocet spirytusowy 10% butelka 0,5 12,00 0,00 szt 60 dni64 Ocet winny jabłkowy 500ml 2,75 0,00 l 60 dni65 Ogórek konserwowy w słoiku min. 865 g-masa po odsączeniu min. 450g 27,00 0,00 kg 60 dni66 Oliwa z wytłoczyn z oliwek 1l 7,00 0,00 l 60 dni67 Oliwka czarna bez pestek pakowane w słoik min.340 g-masa po odsączeniu min.160g 0,20 0,00 kg 60 dni68 Orzechy laskowe prażone całe min.80g 1,00 0,00 kg 6 m-cy69 Orzechy laskowe tarte/mielone 200g 0,50 0,00 kg 6 m-cy70 Orzechy włoskie pakpwane po 200g lub po 500g 13,00 0,00 kg 6 m-cy71 Otręby pszenne 0,3 kg 1,00 0,00 op 60 dni72 Pasztet sojowy klasyczny min.110g 2,00 0,00 szt 6 m-cy73 Płatki jęczmienne 0,5 kg 2,00 0,00 szt 60 dni74 Płatki owsiane 0,5 kg 1,00 0,00 op 60 dni75 Pomidory bez skóry pelati całe puszka min.400g-masa po odsączeniu min.240 10,00 0,00 szt 60 dni76 Powidła śliwkowe węgierkowe (min. 190g w 100g produktu) min.1020g - 11,50 0,00 kg 60 dni77 Rodzynki sułtanki 100 g 3,20 0,00 kg 60 dni78 Rum brązowy 0,5l 0,50 0,00 l 6 m-cy79 Rum golden 0,5l 1,00 0,00 l 6 m-cy80 Ryż biały 1kg 2,00 0,00 kg 60 dni81 Ryż biały parboiled 1kg 5,60 1,00 kg 60 dni82 Ryż brązowy w woreczkach 4*100g 4,50 0,00 op 6 m-cy83 Ryż do risotto 500g 2,00 0,00 szt 60 dni84 Siemię lniane 200g 0,20 0,00 kg 6 m-cy85 Skórka pomarańczowa kandyzowana 100g 0,80 0,00 kg 6 m-cy86 Słonecznik łuskany 100 g 0,40 0,00 kg 60 dni87 Sok jabłkowy 100% 11,00 1,00 l 6 m-cy88 Sok pomarańczowy 100% 7,00 1,00 l 6 m-cy89 Sok pomidorowy 100% butelka 0,25l 1,00 0,00 l 6 m-cy90 Sok wielowarzywny 100% karton 1l 2,00 0,00 l 6 m-cy91 Sok z cytryny 200 ml składniki: sok z cytryny min. 99,9%, 4,00 0,00 l 60 dni92 Spirytus 0,5l 1,20 0,00 l 6 m-cy93 Syrop klonowy 250g 1,50 0,00 l 6 m-cy94 Szczaw siekany konserwowy -słoik min. 280g 6,80 0,00 kg 6 m-cy95 Śliwki kalifornijskie 100g 1,20 0,00 kg 60 dni96 Tuńczyk w sosie własnym-puszka min. 170g 2,00 0,00 szt 6 m-cy97 Tuńczyk w wodzie-puszka min. 185g 1,00 0,00 szt 6 m-cy98 Wafle ryżowe bez glutenu min. 130g z ryżu brązowego 2,00 0,00 op 6 m-cy99 Wafle suche tortowe (andruty) 250g-prostokątne 5,00 0,00 op 6 m-cy100 Wino białe wytrawne 0,75l 3,00 0,00 l 6 m-cy101 Wiórka kokosowe 100g 5,00 0,00 kg 6 m-cy102 Woda mineralna gazowana 1,5l 11,00 0,00 szt 6 m-cy103 Woda mineralna niegazowana 5l 4,00 5,00 l 6 m-cy104 Żurawina suszona 150g 2,00 0,00 kg 6 m-cy105 Żurek kiszony w butelce 0,5l 3,00 0,00 l 30 dni106 Musztarda krem z gorczycy z miodem słoik 200g 6,00 0,00 szt 6 m-cy107 Brandy 1,00 0,00 l 6 m-cy108 makaron rurki 2,00 0,00 kg 6 m-cy109 Kawa naturalna rozpuszczalna-opakowanie duże 5,00 0,00 kg 6 m-cy110 Mąka orkiszowa typ 750, pakowana torebki papierowe po 1 kg 5,00 0,00 kg 3 m-cy111 Pomidory suszone w zalewie 10,00 0,00 op 3 m-cy112 wafel przekładany kremem kokosowym oblany białą czekoladą waga min.37g -typu princessa lub równoważny 30,00 0,00 szt. 3 m-cy113 ciasto francuskie swieze chłodzone -rolka 20,00 0,00 szt 14 dni 114 Kawa cappuccino o smaku czekoladowym min 110 g 11,00 0,00 kg 6 m-cy115 Konfitura z żurawiny-słoik min. 180 g 0,20 1,00 kg 6 m-cy116 Ocet balsamiczny biały min. 250ml 0,50 0,00 l 60 dni117 orzechy pistacjowe 0,20 0,00 kg 60 dni118 majonez z kwasami Omega 3 0,20 0,00 kg 60 dni119 kawa Inka 1,00 0,00 op 60 dni120 Kawa naturalna instant 0,20 0,00 kg 60 dni121 Kawa rozpuszczalna Nescafe Cream 200g 10,00 0,00 szt 60 dni122 Kisiel malinowy min. 38g 15,00 0,00 szt 60 dni123 Kisiel cytrynowy min. 38g 15,00 0,00 szt 60 dni124 Kisiel wiśniowy min 38g 15,00 0,00 szt 60 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: CZĘŚĆ V : WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ V : WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻEL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEN. MIARY 1 Aronia 0,50 0,00 kg 2 dni2 Banany 10,00 0,00 kg 2 dni3 Bazylia świeża - doniczka 3,00 0,00 szt 10 dni4 Borówka amerykańska opakowanie 250 g 2,50 0,00 kg 2 dni5 Brokuł świeży 9,00 0,00 szt 3 dni6 Brukselka 3,50 0,00 kg 5 dni7 Burak ćwikłowy średni 53,50 0,00 kg 5 dni8 Cebula czerwona 6,00 0,00 kg 5 dni9 Cebula duża 115,00 0,00 kg 5 dni10 Cebula szalotka 6,50 0,00 kg 5 dni11 Cukinia 23,00 0,00 kg 2 dni12 Cykoria 2,00 0,00 szt 3 dni13 Cytryna 95,00 0,00 kg 5 dni14 Czosnek główka, polski, duży 100,00 0,00 szt 14 dni15 Fasola jaś sucha, biała, duża, polska, 45-50 ziaren na 10dag opakowania - typu "Piękny Jaś" lub równoważne 2,00 0,00 kg 30 dni16 Fasolka szparagowa 3,00 0,00 kg 2 dni17 Grejfrut różowy średni 2,00 0,00 kg 5 dni18 Groch suchy łuszczony 1,00 0,00 kg 30dni19 Gruszki 20,00 0,00 kg 5 dni20 Imbir świeży korzeń 0,60 0,00 kg 5 dni21 Jabłko - Champion 70,00 0,00 kg 5 dni22 Jabłko Szara reneta 96,00 0,00 kg 5 dni23 Jagody świeże lub mrożone 4,00 0,00 kg 1 dzień24 Kalafior świeży 5,00 0,00 szt 5 dni25 Kapusta biała świeża 34,00 0,00 kg 5 dni26 Kapusta czerwona świeża główki 27,00 0,00 kg 5 dni27 Kapusta kiszona 17,00 0,00 kg 14 dni28 Kapusta pekińska świeża 36,00 0,00 szt 3 dni29 Kapusta włoska 3,00 0,00 szt 5 dni30 Karambola 7,00 0,00 szt 5 dni31 Kiwi średnie świeże 7,00 0,00 kg 3 dni32 Koperek świeży - pęczek 73,00 0,00 szt 2 dni33 Limonka świeża 20,00 0,00 szt 5 dni34 Malina świeża 250g 9,00 0,00 kg 1 dzień35 Mandarynka 5,00 0,00 kg 5 dni36 Mango 10,00 0,00 szt 5 dni37 Marchew myta duża w opakowaniu 91,00 0,00 kg 5 dni38 Melisa świeża - doniczka 1,00 0,00 szt 10 dni39 Mięta świeża - doniczka 3,00 0,00 szt 10 dni40 Natka pietruszki świeża - pęczek 143,00 0,00 szt 2 dni41 Nektarynka 0,60 0,00 kg 5 dni42 Ogórek kiszony 13,00 0,00 kg 14 dni43 Ogórek świeży, szklarniowy, długi - opakowanie 40,00 0,00 szt 5 dni44 Papryka świeża, czerwona 18,00 0,00 kg 3 dni45 Papryka świeża, zielona 4,00 0,00 kg 3 dni46 Papryka świeża, żółta 5,00 0,00 kg 3 dni47 Pieczarka świeża, biała 44,00 0,00 kg 1 dzień48 Pietruszka myta świeża korzeń 25,00 0,00 kg 5 dni49 Pomarańcza średnia 16,50 0,00 kg 5 dni50 Pomidor koktajlowy polski 0,50 0,00 kg 3 dni51 Pomidor świeży - średni polski 47,00 0,00 kg 3 dni52 Por świeży, długi, gruby nieprzerośnięty 48,00 0,00 szt 3 dni53 Porzeczka czarna 8,50 0,00 kg 1 dzień54 Roszponka opakowanie 100g 1,00 0,00 kg 3 dni55 Rzodkiew biała 1,00 0,00 szt 5 dni56 Rzodkiewka - świeża - pęczek 134,00 0,00 pęczek 2 dni57 Sałata lodowa świeża - główka 2,00 0,00 szt 4 dni58 Sałata zielona świeża - główka 25,00 0,00 szt 2 dni59 Seler myty korzeń świeży duży 20,00 0,00 kg 5 dni60 Soczewica czerwona 0,50 0,00 kg 60 dni61 Soczewica zielona 0,50 0,00 kg 60 dni62 Szczypior świeży - pęczek 47,00 0,00 pęczki 2 dni63 Śliwki węgierki 4,00 0,00 kg 3 dni64 Truskawki świeże 17,00 0,00 kg 1 dzień65 Tymianek świeży - doniczka 3,00 0,00 szt 60 dni66 Winogrono białe 2,00 0,00 kg 3 dni67 Winogrono czerwone 2,00 0,00 kg 3 dni68 Włoszczyzna na tacce(marchew, seler, cebula, por, kapusta włoska 10,00 0,00 szt 2 dni69 Ziemniaki bez piasku czyste 267,00 0,00 kg 14 dni70 arbuz 12,00 0,00 szt 14 dni71 melon 12,00 0,00 szt 14 dni72 Fasola drobna biała sucha 4,00 0,00 kg 2 dni73 boćwina 1,00 0,00 pęczek 14 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: CZĘŚĆ: VI JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ: VI JAJAL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JENDOSTKA MIARY 1 Jajka świeże o wadze 68-70g - symbol "L" 2 980 100 szt 30 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: CZĘŚĆ VII : PRODUKTY MROŻONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VII : PRODUKTY MROŻONEL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEN. MIARY 1 Bukiet warzyw mrożonych 7 składnikowe 450 g lub 750 g 4,00 0,00 kg 60 dni2 Ciasto francuskie świeże rolka 32,00 0,00 szt 60 dni3 Groszek mrożony - opakowanie 450 g lub 750 g 8,30 0,00 kg 60 dni4 Jagoda mrożona - opakowanie 450 g lub 750 g 0,50 0,00 kg 60 dni5 Kurki mrożone- opakowanie 450 g lub 750 g 3,50 0,00 kg 60 dni6 Marchewka baby mrożona - opakowanie 450 g lub 750 g 1,00 0,00 kg 60 dni7 Marchewka kostka z groszkiem mrożona -opakowanie 450 g lub 750 g 1,50 0,00 kg 60 dni8 Szpinak mrożony - brykiet 10,00 0,00 kg 60 dni9 Warzywa krojone julienn mrożone 3 składnikowe - opakowanie 450 g lub 750 g 2,00 0,00 kg 60 dni10 truskawki mrożone 8,00 0,00 kg 60 dni11 śliwki mrożone 3,00 0,00 kg 60 dni12 maliny mrożone 1,50 0,00 kg 60 dni13 Wiśnia mrożona - opakowanie 450 g lub 750 g 4,00 0,00 kg 60 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: CZĘŚĆ VIII : RYBY I OWOCE MORZA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ VIII : RYBY I OWOCE MORZAL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEN. MIARY 1 Dorsz świeży filet bez skóry 64,00 0,00 kg 2 dni2 Halibut wędzony 4,00 0,00 szt 14 dni3 Kalmary 40,00 0,00 szt 2 dni4 Krewetki tygrysie 160,00 0,00 szt 2 dni5 Łosoś świeży filet 2,70 0,00 szt 2 dni6 Łosoś wędzony 2,00 0,00 kg 14 dni7 Makrela wędzona 2,00 0,00 kg 14 dni8 Polędwiczki z dorsza 14,00 0,00 szt 2 dni9 Sola świeża 2,00 0,00 kg 2 dni10 Filet morszczuk lub mintaj 2,00 0,00 kg 2 dni11 Matiasy 3,00 0,00 kg 2 dni12 Pstrąg świeży patroszony 4,00 0,00 kg 2 dni13 Śledź w oleju 4,50 0,00 kg 2 dniProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: CZĘŚĆ IX : PRZYPRAWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IX : PRZYPRAWYL.p Nazwa artykułu Ilość Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy MAX MIN JEDN. MIARY 1 Aromat rumowy 10ml 1,00 0,00 szt 6m-cy2 Aromat waniliowy 10ml 1,00 0,00 szt 6m-cy3 Bazylia 10g 9,00 0,00 szt 6m-cy4 Chilli 10g 1,00 0,00 szt 6m-cy5 Cukier waniliowy 30g 114,00 10,00 szt 6m-cy6 Cukier z prawdziwą wanilią 10g; skład:Cukier, wanilia w proszku 8,00 0,00 szt 6m-cy7 Cynamon 20g 49,00 0,00 szt 6m-cy8 Estragon 10 g 2,00 0,00 szt 6m-cy9 Gałka muszkatołowa mielona 10g 5,00 0,00 szt 6m-cy10 Goździki 20 g 4,00 0,00 op 6m-cy11 Kminek cały 20g 19,00 0,00 op 6m-cy12 Kora cynamonu min. 17 g 16,00 0,00 szt 6m-cy13 Kostki rosołowe-bulion drobiowy; pakowane po 6szt 23,00 0,00 op 60 dni14 Kwasek cytrynowy 10g 5,00 0,00 op 60 dni15 Liść laurowy min. 6g 25,00 0,00 op 6m-cy16 Liść lubczyku otarty 10g 10,00 0,00 szt 6 m-cy17 Majeranek 150g 11,00 0,00 kg 6m-cy18 Oregano 100g 9,00 0,00 szt 6m-cy19 Papryka czerwona w proszku ostra chili 20g 6,00 0,00 op 6m-cy20 Papryka czerwona w proszku słodka 20 15,00 0,00 op 6m-cy21 Pieprz biały mielony 20 g 0,80 0,00 kg 6m-cy22 Pieprz czarny mielony, naturalny 20g 22,00 0,00 kg 6m-cy23 Pieprz czarny ziarnisty 20 g 6,00 0,00 op 6m-cy24 Pieprz kolorowy mielony 20 g 6,00 0,00 op 6m-cy25 Proszek do pieczenia 30g 50,00 10,00 szt 6m-cy26 Przyprawa do ryb 18-20 g 8,00 0,00 szt 6m-cy27 Przyprawa do zup w płynie 1l 2,00 0,00 op 6m-cy28 Soda oczyszczona 80g 3,00 0,00 szt 6m-cy29 Sól - jodowana drobna pakowana po 1 kg 44,00 0,00 kg 6m-cy30 Sól zmiękczająca mięso 20 g 5,00 0,00 op 6m-cy31 Tymianek 10 g 7,00 0,00 szt 6m-cy32 Ziele angielskie 20 g 30,00 10,00 op 6m-cy33 Zioła prowansalskie 10g 2,00 0,00 kg 6m-cy34 Żelatyna 200 g 10,10 0,00 kg 6m-cy35 amoniak spożywczy 2,00 0,00 szt 6m-cy36 gorczyca cała 1,00 0,00 szt 6m-cy37 Śmietan-fix 60,00 0,00 szt 6m-cy38 jałowiec 1,00 0,00 op 6m-cyProdukty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin dostawy częściowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: