jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

23-06-2016, 00:00

Dane kontaktowe

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIDostawa produktów spożywczych (produkty suche) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła IIDostawa produktów spożywczych (mięso) na potr
Al. Racławickie 14 14,20-950 Lublin
tel. (81) 445 41 59
fax. (81) 445 41 63
e-mail: [email protected]
http:// http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Lublin: Dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 101667 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części:Część I Dostawa produktów spożywczych (produkty suche) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2a do SIWZ;Część II Dostawa produktów spożywczych (mięso) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2b do SIWZ;Część III Dostawa produktów spożywczych (ryby) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2c do SIWZ;Część IV Dostawa produktów spożywczych (jaja) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2d do SIWZ;Część V Dostawa produktów spożywczych (wędliny) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2e do SIWZ;Część VI Dostawa produktów spożywczych (mrożonki) na potrzeby Stołówki Konwiktu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2f do SIWZ;Część VII Dostawa produktów spożywczych (nabiał) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2g do SIWZ;Część VIII Dostawa produktów spożywczych (pieczywo) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2h do SIWZ;Część IX Dostawa produktów spożywczych (drób) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2i do SIWZ;Część X Dostawa artykułów spożywczych deserowych na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2j do SIWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla Części I znajduje się w Załączniku nr 2a do SIWZ, dla Części II - w Załączniku nr 2b do SIWZ, dla Części III - w Załączniku nr 2c do SIWZ, dla Części IV - w Załączniku nr 2d do SIWZ, dla Części V - w Załączniku nr 2e do SIWZ, dla Części VI - w Załączniku nr 2f do SIWZ, dla Części VII - w Załączniku nr 2g do SIWZ, dla Części VIII - w Załączniku nr 2h do SIWZ, dla Części IX w Załączniku nr 2i do SIWZ, dla Części X - w Załączniku nr 2 j do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-9, 03.22.20.00-3, 03.33.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.33.14.00-1, 15.33.22.30-5, 15.61.41.00-6, 15.81.21.00-4, 15.83.10.00-2, 15.85.11.00-9, 15.86.00.00-4, 15.87.20.00-1, 15.87.23.00-4, 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.11.00-0, 15.13.17.00-2, 15.23.40.00-7, 03.14.25.00-3, 15.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonych do oferty: Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ i Oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonych do oferty: Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ i Oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonych do oferty: Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ i Oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną stanowiący Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2 j do SIWZ w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na Załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie, iż wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - z zastrzeżeniem, iż brak oświadczenia w tym zakresie będzie równoznaczne z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę i nie powoduje odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych, pokój C-228.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych, pokój C-228.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (produkty suche) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2, 03.11.15.00-7, 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-9, 03.22.20.00-3, 03.22.21.15-2, 03.22.24.00-7, 03.31.33.00-9, 03.33.00.00-3, 15.32.10.00-4, 15.32.18.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.11.31-4, 15.33.14.70-2, 15.83.10.00-2, 15.86.00.00-4, 15.86.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (mięso) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2b do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.11.00-0, 15.11.12.00-1, 15.11.30.00-3, 15.13.17.00-2, 15.41.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (ryby) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 03.31.13.00-5, 15.21.10.00-0, 15.23.50.00-4, 15.24.14.00-3, 15.24.41.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (jaja) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (wędliny) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2e do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.35-0, 15.13.12.20-3, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (mrożonki) na potrzeby Stołówki Konwiktu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.22.11.12-4, 03.22.12.20-4, 03.22.13.40-1, 03.22.14.30-9, 15.31.11.00-2, 15.33.11.35-2, 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (nabiał) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2g do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9, 15.51.10.00-3, 15.51.16.00-9, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.00.00-5, 15.54.21.00-0, 15.54.23.00-2, 15.54.34.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.50.00-0, 15.55.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (pieczywo) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2h do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych (drób) na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2i do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.11.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych deserowych na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Załącznik nr 2j do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4, 15.51.10.00-3, 15.51.15.00-8, 15.51.16.00-9, 15.51.16.00-9, 15.51.20.00-0, 15.61.21.00-2, 15.61.33.00-1, 15.81.21.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.