II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce
Numer referencyjny: OA.271.4.2017.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do 4 Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce (ZOW w Strzale, ZO w Nowych Iganiach, ZO w Żelkowie-Kolonii i ZOW w Białkach) w podziale na 7 części tj.:
CZĘŚĆ I Dostawa mięsa, drobiu i wyrobów wędliniarskich,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu i produktów wędliniarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605).
2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154).
3. Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
5. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
6. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
7. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego)
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
9. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.
CZĘŚĆ II Dostawa nabiału i produktów mleczarskich,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ
1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605).
2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154)
3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
4. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i systemu HACCP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego)
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.
CZĘŚĆ III Dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, wyrobów piekarniczych i ciastkarskich do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 8 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami:
1. Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
3. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność,
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych i ilościowych nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.).
CZĘŚĆ IV Dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 9 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605).
2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzeniem (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
4. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i HACCP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego dla produktów mrożonych - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego).
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.
CZĘŚĆ V Dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 10 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
1. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 poz. 1256 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
3. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- Realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.).
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
7. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
CZĘŚĆ VI - Dostawa produktów suchych, tłuszczy, przypraw, koncentratów oraz wyrobów garmażeryjnych,
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów suchych, tłuszczy, przypraw, koncentratów oraz wyrobów garmażeryjnych do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 11 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
1. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
2. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji. Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
3. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP i systemu HACCP
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
4. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.).
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
7. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.
CZĘŚĆ VII Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Zespołów Oświatowych w: Strzale, Nowych Iganiach, Żelkowie-Kolonii i Białkach. Zgodnie z załącznikiem 12 do SIWZ
Wymagania przy każdej dostawie:
1. Do każdej partii wysyłkowej dołączony Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z: Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1605).
2. Dostarczane produkty powinny być zgodne z zapisami Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 65, 1228, 1579, 1760) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
3. Trwałe etykiety zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji Czytelne, zawierające nazwę handlową, producenta, nazwy i skład proponowanych produktów w języku polskim.
4. Warunki transportowe i higiena dostawy:
- muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP,
- dokumenty do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewożona jest żywność, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
- wymagana czysta odzież ochronna kierowcy oraz schludny, estetyczny, niebudzący zastrzeżeń, co do higieny wygląd.
- realizacja zamówienia zgodnie z faktycznymi potrzebami w godz. 7.00 7.20 w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej intendenta,
- dostawy we wszystkie dni robocze tygodnia, od poniedziałku do piątku.
5. W przypadku nie spełnienia w/w kryteriów, kryteriów jakościowych oraz wątpliwości, co do zachowania łańcucha chłodniczego nastąpi odmowa przyjęcia żywności i spisany protokół reklamacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
6. Wykonawca musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego zatwierdzającą działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, uwzględniającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany nr weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego).
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań mikrobiologicznych przywożonego towaru na koszt Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnych wątpliwości Zamawiającego, co, do jakości artykułów.
8. Zamawiający dokonuje kontroli, jakości dostarczanych produktów pod kątem zgodności oferowanego produktu z opisem produktu załączonym do oferty przy każdej dostawie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia audytów u Wykonawcy pod kątem stosowania zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP.
10. Zamawiający na każdym etapie trwania umowy może zażądać od wykonawcy następujących dokumentów:
- badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli.
- zaświadczenie opinię jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym z ostatnich 12 miesięcy zawierającą min.:
- ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno - sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności,
- realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP
11. Na każdym jaju oraz na opakowaniu jednostkowym wymagany znak identyfikacyjny - kod producenta zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1028/2006 z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj.
12. Temperatura przewozu jaj i w momencie odbioru dostawy 8 -13 ° C, potwierdzenie zachowania łańcucha chłodniczego - zapisy temperatur z komory transportowej.
II.5) Główny kod CPV: Dodatkowe kody CPV:15131110-9,
15131130-5,
15100000-9,
15112100-7,
15500000-3,
15811000-6,
15810000-9,
15300000-1,
15331170-9,
15896000-5,
15891900-9,
15220000-6,
15300000-1,
15800000-6,
15400000-2,
15851000-8,
03142500-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw poszczególnych produktów do 20 % wartości umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: