jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.

15-06-2018, 00:00

Dane kontaktowe

Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat"
Osiedle Borek 20,64-510 Wronki
tel. 67 2307001, 2540616,
fax. -
e-mail: [email protected],
http:// www.bajkowyswiat.evi.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 574393-N-2018 z dnia 2018-06-15 r.

Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat": Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat", krajowy numer identyfikacyjny 57030230800000, ul. Osiedle Borek  20 , 64-510   Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2307001, 2540616, , e-mail [email protected], , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bajkowyswiat.evi.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Publiczne przedszkole
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bajkowy_swiat.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bajkowy_swiat.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.)
Adres:
Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.
Numer referencyjny: P1.61.4.2.2018.DR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:Część I zamówienia:Artykuły ogólnospożywcze - IKOD CPV 15800000-6Część II zamówienia:Artykuły ogólnospożywcze - IIKOD CPV 15800000-6Część III zamówienia:Świeże wyroby ciastkarskieKOD CPV 15812100-4Część IV zamówienia:Świeże warzywa, owoce ziemniakiKOD CPV 15300000-1, 03212100-1Część V zamówienia:Mrożone warzywa i owoce KOD CPV 15331170-9; 15300000-1 Część VI zamówienia:Świeże mięso wieprzowe i przetwory z mięsKOD CPV 15100000-9Część VII zamówienia:Świeże mięso drobioweKOD CPV 15112100-7Część VIII zamówienia:Ryby mrożone i wędzoneKOD CPV 15221000-6, 15234000-7Część IX zamówienia:NabiałKOD CPV 15500000-3Część X zamówienia:KiszonkiKOD CPV 15331000-7Część XI zamówienia:JajkaKOD CPV 03142500-3Część XII zamówienia:Świeże pieczywo i wyroby piekarskieKOD CPV 15811000-63. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15812100-4
15300000-1
03212100-1
15331170-9
15300000-1
15100000-9
15112100-7
15221000-6
15234000-7
15500000-3
15331000-7
03142500-3
15811000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-10-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika 2 do siwz.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami - załącznik nr 7 do siwz.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9. Pełnomocnictwo ( o ile jest wymagane)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany nazwy, adresu (siedziby) Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę,3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze - I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Bazylia/ opakowanie o masie 10g - 25 szt.(1 opakowanie o masie 10g) Cukier biały kryształ - 667 kgCynamon mielony/opakowanie o masie netto 15g - 37 szt. (1 opakowanie o masie netto 15g)Herbata czarna granulowana typu Saga lub równoważna/ opakowanie o masie 90g - 70 szt. (1 opakowanie o masie 90g) Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z malin/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 94 szt. (1 opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek) Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z żurawiny/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 94 szt. (1 opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek) Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z dzikiej róży / opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 94 szt. (1 opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek) Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna miętowa/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 94 szt. (1 opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek) Kakao (zawartość tłuszczu 10-12%) typu Decomoreno lub równoważne/ opakowanie o masie 150g - 76 szt.(1 opakowanie o masie 150g) Kasza jęczmienna wiejska - 151 kg Kawa zbożowa klasyczna ekspresowa skład cykoria, żyto 50%- typu Anatol lub równoważna masa netto 147 g (35 torebek x 4,2 g) - 118 szt. (1 opakowanie o masie netto 147 g -35 torebek x 4,2 g) Ketchup łagodny typu Pudliszki lub równoważny o zawartości pomidorów198 g na 100 g ketchupu/ opakowanie- pojemnik 700g - 146 szt. (1 pojemnik 700g ) Koncentrat pomidorowy (28-30%) typu Pudliszki lub równoważny/ opakowanie-słoik 950g - 162 szt. (1 słoik 950g) Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów typu Pudliszki lub równoważny/ opakowanie- słoik 310g - 25szt. (1 słoik 310g) Laska wanilii typu Kamis lub równoważna- opakowanie o masie netto 2g - 201 szt. (1 opakowanie o masie netto 2g) Liście laurowe- opakowanie o masie netto 12g - 41 szt.(1 opakowanie o masie netto 12g) Lubczyk- mechanicznie suszone liście lubczyku metodą przemysłową/ opakowanie o masie 10g - 177szt. (1 opakowanie o masie 10g) Majeranek/ opakowanie o masie 150g - 46 szt.(1 opakowanie o masie 150g) Makaron łazanki z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g - 12szt. (1 opakowanie o masie 500g) Makaron muszle z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 400g - 5szt. (1 opakowanie o masie 400g) Makaron pióra z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 400g - 221szt. (1 opakowanie o masie 400g) Makaron ryżowy nitki z mąki ryżowej 92%, opakowanie o masie 200g - 2 szt. (1 opakowanie o masie 200g)Makaron spaghetti z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g - 557szt. (1 opakowanie o masie 500g) Makaron świderki z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g - 662szt. (1 opakowanie o masie 500g) Mąka kukurydziana- opakowanie o masie 1 kg - 25kg Mąka pełnoziarnista trzy zboża (pszenica, żyto, orkisz) typu Lubella lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- torebka o masie 1kg- 32 szt. (1 torebka o masie 1kg) Mąka pszenna - 474kg Miód pszczeli- kraj pochodzenia- Polska/ opakowanie - słoik 370g - 1049szt. (1 słoik) Ocet jabłkowy z polskich jabłek/opakowanie jednostkowe- butelka o pojemności 250 ml - 1szt. (1 butelka o pojemności 250 ml) Olej rzepakowy 100 % rafinowany/ opakowanie-butelka o pojemności 0,9 litra - 298 szt.(1 butelka o pojemności 0,9 litra) Papryka słodka/ opakowanie o masie 20g - 260 szt.( opakowanie o masie 20g) Pieprz mielony - 1 kg Ryż biały długoziarnisty Sonko lub równoważny-torebka o masie 1kg - 378 kg Ryż naturalny brązowy Kupiec lub równoważny- opakowanie kartonik 400g (4 saszetki po 100g) - 5 szt. (1 opakowanie kartonik 400g) Skrobia ziemniaczana - 82 kg Stevia puder- słodzik naturalnego pochodzenia w pudrze- opakowanie o masie 150g - 1 szt. (1 opakowanie o masie 150g) Sól morska z potasem i magnezem o obniżonej zawartości sodu (maksymalna zawartość soli w 100g produktu- 68,6g) bez antyzbrylacza typu Sante lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- woreczek foliowy o masie 350g - 224 szt. (1 woreczek foliowy o masie 350g) Sól warzona spożywcza jodowana/ opakowanie o masie 1kg - 10 szt. (1 opakowanie o masie 1kg) Tymianek/ opakowanie o masie10g - 30 szt. (1 opakowanie o masie10g) Ziele angielskie- opakowanie o masie 20g - 47szt.( 1 opakowanie o masie 20g) Zioła prowansalskie/ opakowanie o masie 10g- 35szt. (1 opakowanie o masie 10g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze - II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Cukier puder opakowanie o masie 500g - 10 szt.( 1 opakowanie o masie 500g) Cukierki- mieszanka czekoladowa/ galaretki w czekoladzie typu Michaszki lub równoważne - 50kg Cukierki typu Toffix lub równoważne- miękkie łatwo rozpuszczalne - 46kg Chrupki kukurydziane- opakowanie o masie 100g - 38 szt. (1 opakowanie o masie 100g) Czekolada gorzka 90g min. 60% kakao w 100g produktu/ opakowanie o masie 90g - 266 szt.(1 opakowanie o masie 90g) Czekolada mleczna z orzechami min. 38% kakao w 100g produktu typu Wedel lub równoważna opakowanie o masie netto 90g - 900szt.(1 opakowanie o masie netto 90g) Ciastko OREO- ciastka kakaowe z nadzieniem o smaku waniliowym-29 % nadzienia typu Oreo oryginal lub równoważne o masie netto 44g - 626szt.(1 opakowanie o masie netto 44g) Drożdże - masa netto 100g- 81szt. (1 opakowanie o masie netto 100g) Jajka czekoladowe- opakowanie o masie 150g - 48 szt. (1 opakowanie o masie 150g) Jajko niespodzianka masa netto 20g - 1200szt. Kasza jaglana z prosa, opakowanie o masie netto 400g - 250szt. (1 opakowanie o masie netto 400g) Kasza kuskus/ błyskawiczna kasza z pszenicy durum, opakowanie o masie 250g - 105szt. (1 opakowanie o masie 250g) Kasza manna - 60 kg Majonez/ opakowanie - słoik o masie 700g - 20szt. (1 słoik o masie 700g) Margaryna typu FLORA lub równoważna- tłuszcz 45%, opakowanie o masie 400g - 12 szt.(1 opakowanie o masie 400g) Margaryna typu Palma lub równoważna- tłuszcz do smarowania 75%, opakowanie o masie 250g - 10szt. (1 opakowanie o masie 250g) Migdały płatki, opakowanie o masie 100g - 100szt. (1 opakowanie o masie 100g) Napój ryżowy o smaku naturalnym z wapniem i witaminami-opakowanie kartonik o pojemności 1 litr - 5szt.(1 kartonik o pojemności 1 litr Orzechy włoskie cięte, opakowanie o masie 100g - 150 szt.(1 opakowanie o masie 100g) Piernikowe serca w czekoladzie deserowej z nadzieniem owocowym 20% / opakowanie o masie netto 200g - 55szt. (1 opakowanie o masie netto 200g) Paluszki Lajkonik- JUNIOR lub równoważne, opakowanie o masie 250g - 38 szt. (1 opakowanie o masie 250g) Petitki typu Lubisie lub równoważne z nadzieniem truskawkowym, mlecznym, jabłkowym, bananowym, czekoladowym bez konserwantów i sztucznych barwników/ opakowanie o masie netto 30g - 1500szt.(1 opakowanie o masie netto 30g) Pierogi z truskawkami o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/opakowanie o masie 450g - 300szt. (1 opakowanie o masie 450g) Pierogi z serem o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/opakowanie 450g - 776 szt. (1 opakowanie o masie 450g) Płatki kukurydziane CORN FLAKES NESTLE- chrupiące płatki kukurydziane z witaminami, produkt bezglutenowy/ opakowanie o masie 600g - 400 szt.(1 opakowanie o masie 600g) Płatki owsiane, opakowanie o masie 400g - 10 szt. (1 opakowanie o masie 400g)Popcorn (gotowy do spożycia), opakowanie o masie 95g - 38 szt. (1 opakowanie o masie 95g) Pyzy o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/ opakowanie o masie 370g (9 sztuk) - 504 szt. (1 opakowanie o masie 370g) Rodzynki/ opakowanie o masie 100g bez dodatku soli- 184szt.(1 opakowanie o masie 100g) Sezam ziarna- tłuczone ziarna sezamu typu Sante lub równoważny/ opakowanie jednostkowe - woreczek o masie 300g - 56szt. (1 woreczek o masie 300g) Słonecznik łuskany/ opakowanie o masie 200g - 150szt. (1 opakowanie o masie 200g) Soczewica- wysoka zawartość błonnika pokarmowego- 8,3g w 100g /opakowanie o masie 400 g - 100szt.(1 opakowanie o masie 400 g) Wafle kakaowe w masie czekoladowej - 20kg Woda źródlana typu Żywiec lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 0,33litra - 1800 szt.(1 butelka plastikowa o pojemności 0,33litra) Zakwas barszcz- koncentrat barszczu czerwonego (sok z buraków ćwikłowych 30%) opakowanie - butelka 300g - 40 szt.(1 butelka 300g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Świeże wyroby ciastkarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Babeczki mufinki czekoladowe o masie - 150g/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 959szt. Ciastko okolicznościowe-figurka: Zajączek, Mikołaj z masy babkowej lub piernikowej/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 20kg Ciastka Markizy przekładane masą kremową/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 20kg Ciastka orkiszowe ze słonecznikiem/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 50kg Ciastka orkiszowe z orzeszkami ziemnymi/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 50kg Ciastka orkiszowe z dynią/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 50kg Drożdżówki z owocem /sztuka 0,15kg, bez kruszonki, lukru i posypki z cukru/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 1842szt. Pączki z nadzieniem z marmolady/sztuka 0,10kg / data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 265szt. Placek z mąki orkiszowej z owocem świeżym lub mrożonym/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni -250 kg Rogale Marcińskie/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni - 16kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15812100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Świeże warzywa, owoce ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Arbuz - 315kg Ananasy - 305szt. Banany - 1486 kg Botwinka- pęczek o wadze 0,30kg - 46szt. (pęczek o wadze 0,30kg) Brokuły - 158kg Brzoskwinie - 288 kg Buraki - 350kg Cebula - 106kg Cytryny - 128kg Czereśnie - 20kg Czosnek- główka o wadze 25-30g - 52szt. (główka o wadze 25-30g) Fasola Jaś - 75kg Fasola kolor -39kg Fasolka szparagowa - 37kg Groch łuskany - 6kg Gruszki- klasa I - 385kg Jabłka- klasa I - 1770kg Kalafior - 246kg Kalarepa - 40kg Kapusta biała - 347kg Kapusta młoda - 119kg Kapusta modra - 320kg Kapusta pekińska- 222 kg Kapusta włoska - 84kg Kiwi - 169kg Koperek- pęczek o wadze 0,03kg - 707szt. (1 pęczek o wadze 0,03kg) Mandarynki - 481kg Marchew - 949kg Natka- pęczek o wadze 0,05kg - 1097szt. (1 pęczek o wadze 0,05kg) Nektarynka - 113kg Ogórki zielone - 122kg Papryka czerwona - 35kg Pietruszka - 441kg Pomarańcza - 760kg Pomelo - 309kg Pomidory - 284kg Por - 100kg Rabarbar - 20kg Rzodkiewka- pęczek o wadze 0,1 kg - 667szt. (1 pęczek o wadze 0,1kg) Sałata- główka o wadze 0,2kg - 93szt. (1 główka o wadze 0,2kg) Seler - 507 kg Szczypiorek- pęczek o wadze 0,01kg - 631szt. (1 pęczek o wadze 0,01kg) Szparagi gat. I - 42kg Śliwki - 90kg Truskawki - 105kg Winogrono - 803kg Ziemniaki - 6428kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15300000-1, 03212100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Mrożone warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Bukiet kwiatowy- mieszanka warzyw mrożonych bez dodatku pieczarek/ opakowanie- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 10szt. (1 woreczek o masie 2,5kg) Frytki mrożone- opakowanie-woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 30szt. (1 woreczek o masie 2,5kg) Groszek mrożony- opakowanie- woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008- 174szt.(1 woreczek o masie 450g) Jagody mrożone/ opakowanie-woreczek-2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 14szt. (1 woreczek o masie 2,5kg) Maliny mrożone- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 181 szt.(1 woreczek o masie 2,5kg) Zupa wiosenna- mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona bez dodatku pieczarek/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 -265 szt.(1 woreczek o masie 450g) Mieszanka kompotowa mrożona- opakowanie- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 91szt. (1 woreczek o masie 2,5kg) Szpinak mrożony- opakowanie o masie netto 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 48szt.(1 woreczek o masie 450g) Truskawki mrożone/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 1346 szt. (1 woreczek o masie 450g) Warzywa na patelnię mrożone bez dodatku pieczarek/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 209szt.(1 woreczek o masie 450g) Wiśnie mrożone/ opakowanie - woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 1szt.(1 woreczek o masie 2,5kg) Wiśnie mrożone/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 - 1043szt. (1 woreczek o masie 450g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15331170-9, 15300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Świeże mięso wieprzowe i przetwory z mięs
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Boczek parzony- mięso wieprzowe klasa I (100% boczku z półtuszy) - 15kg Boczek wędzony- mięso wieprzowe klasa I (100% boczku z półtuszy) - 10kg Karkówka bez kości- mięso wieprzowe klasa I - 107kg Kiełbasa biała parzona- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 15kg Kiełbasa krakowska- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 23kg Kiełbasa szynkowa- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 50kg Kiełbasa śląska- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 84 kg Kiełbaski śląskie cienkie- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 262kg Mielone wieprzowe- mięso mielone wieprzowe z szynki klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 200kg Mięso od szynki-szynka myszka- mięso wieprzowe klasa I - 357kg Ogonówka parzona- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa)-50 kg Schab bez kości- mięso wieprzowe klasa I - 450kg Schab parzony/ pieczony- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 54kg Szynka gotowana- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) - 70kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Świeże mięso drobiowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Filet drobiowy- z półtuszy drobiowej klasy A - 573kg Kurczak- mięso drobiowe klasa A - 121kg Mielone drobiowe- mielone z fileta drobiowego klasy A - 64kg Podudzie z kurczaka (pałki z kurczaka)- z półtuszy drobiowej klasy A - 594kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15112100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Ryby mrożone i wędzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Filet z dorsza głęboko mrożony - 214kg Filet z morszczuka głęboko mrożony - 567kg Filet z soli głęboko mrożony - 20kg Filet z tilapii głęboko mrożony - 20kg Makrela wędzona- 74kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15221000-6, 15234000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Jogurt naturalny/ kubeczek plastikowy o pojemności 370ml - 2000szt. (1 kubeczek plastikowy o pojemności 370ml) Kefir naturalny (bez konserwantów) typu OSM Czarnków lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 400ml - 715szt. (1 butelka plastikowa o pojemności 400ml) Masło o zawartości tłuszczu 82% typu OSM Czarnków lub równoważne/ opakowanie - kostka 200g - 1461 szt. (1 kostka o masie 200g) Maślanka naturalna (bez konserwantów) typu OSM Czarnków lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 1 litra - 121 szt. (butelka plastikowa o pojemności 1 litra) Mleko zawartość tłuszczu - 2% typu OSM Czarnków lub równoważne/ opakowanie - woreczek 0,9 litra - 8083 szt. (1 woreczek o pojemności 0,9l) Ser żółty w kostce 27% tłuszczu - 78kg Śmietana 18% w 250 ml produktu/ opakowanie - woreczek 250 ml - 339szt.(1 woreczek o pojemności 250ml) Śmietanka pasteryzowana o zawartości tłuszczu 30%/ opakowanie -woreczek 500 ml - 13szt. (1 woreczek o pojemności 500ml)Śmietanka wiejska 18% (ukwaszana)/ opakowanie jednostkowe- kubeczek 400g - 128szt. (1 kubeczek o pojemności 400g) Twaróg półtłusty mielony/ opakowanie - kostka 250g - 50 szt. (1 kostka o masie 250g) Twaróg śmietankowy mielony/ opakowanie - kostka 250g - 1159 szt. (1 kostka o masie 250g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Kiszonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Kapusta kiszona - 209kg Ogórki kiszone - 352kg Ogórki małosolne - 21kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15331000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Jajka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Jajka-wielkość L - 5629szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Świeże pieczywo i wyroby piekarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2018r. do 30 września 2019r.2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.4. Pod pojęciem produktu ,,typu" lub ,,równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.6. Wykaz ilościowy zamówienia: Bułka graham/Sztuka 0,06 kg - 4399szt. Bułka mleczna/Sztuka 0,07kg - 1200szt. Bułka tarta - 112kg Bułka zwykła pszenna/Sztuka 0,06kg - 6761szt. Chałka zdobna bez kruszonki/Sztuka 0,2kg - 200szt. Chleb baltonowski / Sztuka 0,6kg - 2073szt. Chleb graham/ Sztuka 0,5kg - 314szt. Chleb żytni z ziarnami/Sztuka 0,5kg - 973szt. Kawior (bułka wrocławska) /Sztuka 0,3kg - 107szt. Rogal pszenny z makiem/Sztuka 0,06kg - 1000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15811000-6, 15811000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: