IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,2) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego3) wystąpienia okoliczności o których mowa § 6 ust.2 umowy. 4) zmiany stawki podatku VAT IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2018-08-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa mięsa i drobiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mięsa, produktów mięsnych i drobiu. Dostawa nastąpi w pojemnikach czystych nie uszkodzonych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych bez wody i pozostałości lodu. Dostarczony towar winien charakteryzować brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni - brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych, zapach charakterystyczny, bez obcych zapachów, niedopuszczalny obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustrojeProdukt ma być bez zanieczyszczeń chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, bez obcych zapachów, niedopuszczalny zapach obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje.Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 5 dni przed jego upływem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa warzyw i owoców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 03220000-9 warzywa ,owoce i orzechy, 03221000-6 warzywa 03221110-0 warzywa korzeniowe, 03221112 - 4 marchew, 03221113-1 cebula, 03221111-7 burak ćwikłowy, 03221260 ogórek, 03221410-3 kapusta, 03221300-9 warzywa liściaste, 03221310-2 sałata, 03221420-6 kalafior, 03221210-1 fasola, 032223221-9 jabłka, 03222220-1 pomarańcze, 03222111-4 banany, 03222240-7 mandarynki, 03222322-6 gruszki, 03222330-5 owoce pestkowe, 03222210-8 cytryny, 03222118-3 owoce kiwi, 03222313-0 truskawki,15331133-8 groch dzielony, 15331142- 4 kapusta przetworzona, 15331500-3 warzywa konserwowane w occie, 03212100-1 ziemniakiZakres dostawy warzyw i owoców - zgodnie z Formularzem cenowym - Pakiet nr 3b Dostarczona żywność w chwili dostawy musi spełniać wymogi określone w obowiązujących normach jakościowych dla gatunku I. Dostarczane owoce i warzywa winny być świeże, zdrowe, jędrne, soczyste, mięsiste, bez obcego zapachu i smaku, bez porażeń wirusowych, mokrej i suchej zgnilizny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa ryb i mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 15896000-5 produkty głęboko mrożone, 15331170-9 warzywa mrożone, 15221000-3 ryby mrożone, 15229000-9 mrożone produkty rybne, 15233000-0 ryby w solance, 15234000-7 ryby wędzoneZakres dostawy mrożonek i ryb - zgodnie z Formularzem cenowym - Pakiet nr 3c Oferowane produkty muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, nie otwieranych i nie uszkodzonych podczas transportu, z widoczną datą przydatności do spożycia, przy czym termin przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 3 miesiące od dnia dostarczenia produktu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa róznych produktów spożywczych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 15612100-2 mąka, 15620000-0 skrobia i produkty skrobiowe, 15610000-7 Produkty przemiału ziarna, 15611000-4 ryż łuskany, 15851100-9 makaron niegotowany,1584100-5 kakao, 15863000-5 herbata, 15871230-5 ketchup, 15872000-1 zioła i przyprawy korzenne , 15621000-7 olej roślinny, 15871270-7 mieszanki przypraw, 15892100-8 wywary warzywne, 15988000-6 proszek do pieczenia, 15831200-4 cukier, 15872400-5 sól, 15871260-4 sosy, 15331000-7 warzywa przetworzone, 15331427-6 skoncentrowany przecier pomidorowy, 15871270-7 syropy cukrowe, 15871273-8 majonez, 15871250-1 musztarda, 15241000-9 ryby w folii lub puszkowane, 15131000-5 konserwy i przetwory z mięsa, 15821200-1 herbatniki słodkieZakres dostawy artykułów różnych - zgodnie z Formularzem cenowym - Pakiet nr 3e Termin przydatności do spożycia ww. żywności w chwili dostawy nie może być krótszy niż 1/2 okresu jej przydatności do spożycia.Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające skład oraz proporcje tego składu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa produktów mleczarskich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 03142500-3 jaj, 15500000-3 produkty mleczarskie, 15511000-3 mleko, 15512100-1 śmietana chuda, 15542100-0 ser twarogowy, 15551300-8 jogurt, 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych, 15544000-3 ser twardy, 15898000-9 drożdżeZakres dostawy produktów mleczarskich - zgodnie z Formularzem cenowym - Pakiet nr 3f Dostawa w zakresie jaj musi obejmować jaja świeże, klasa jakości A, rozmiar XL, data przydatności do spożycia nie może przekroczyć 28 dni od daty zniesienia jaj. Wykonawca musi posiadać aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli, które przedstawi na żądanie Zamawiającego.W zakresie dostawy pozostałych produktów termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 15 dni przed jego upływem. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające skład oraz proporcje tego składu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa pieczywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 15810000-6 pieczywo, 15811100-7 chleb, 15811400-0 bułeczki, 15112000-8 rogalikiZakres dostawy pieczywa - zgodnie z formularzem cenowym - Pakiet nr 3g Dostarczona żywność musi być świeża. Musi ją charakteryzować brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni - brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa, regularny, utrwalony podczas wypieku, bez zmian podczas transportu i przechowywania. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły, gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony Dostawa musi nastąpić w koszach czystych, nie uszkodzonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa wyrobów garmażeryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres dostawy wyrobów garmażeryjnych - zgodnie z Formularzem cenowym - Pakiet nr 3h Dostawa nastąpi w pojemnikach czystych nie uszkodzonych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych. Dostarczony towar winien charakteryzować się świeżością, brakiem zanieczyszczeń chemicznych, brakiem oznak i obecności pleśni - brakiem zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych, zapachem charakterystycznym dla danego produktu oraz powinien być ciepły, gotowy do bezpośredniego podania do spożycia. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły, kwaśny, niesłony lub zbyt słony.Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55321000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: