jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2018r.

04-06-2018, 00:00

Dane kontaktowe

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej
ul. Puszkina 7,41-704 Ruda Śląska
tel. 322 481 774
fax. 032 2481774 w. 33
e-mail: [email protected]
http:// http://bip.dps-senior.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 567164-N-2018 z dnia 2018-06-04 r.

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej ,,Senior" w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej, krajowy numer identyfikacyjny 124590400000, ul. ul. Puszkina  7 , 41704   Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 481 774, e-mail [email protected], faks 032 2481774 w. 33.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.dps-senior.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.dps-senior.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej ,,Senior" w Rudzie Śląskiej, 41- 704 Ruda Śl., ul. Puszkina 7- pokój nr 1, lub przesłać ofertę pocztą
Adres:
Dom Pomocy Społecznej ,,Senior" w Rudzie Śląskiej, 41- 704 Ruda Śl., ul. Puszkina 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej ,,Senior" w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2018r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie realizowane będzie z podziałem na wyszczególnione poniżej pakiety:Pakiet nr 1 Dostawa przetworów spożywczychPakiet nr 2 Dostawa artykułów sypkich Pakiet nr 3 Dostawa artykułów nabiałowychPakiet nr 4 Dostawa wyrobów piekarskich Pakiet nr 5 Dostawa wypieków cukierniczych Pakiet nr 6 Dostawa warzyw świeżych i suszonych Pakiet nr 7 Dostawa owoców świeżych i suszonych Pakiet nr 8 Dostawa warzyw i owoców mrożonych Pakiet nr 9 Dostawa ryb mrożonych, świeżych, wędzonych i przetworów rybnychPakiet nr 10 Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz podrobów Pakiet nr 11 Dostawa mięsa i podrobów drobiowych Pakiet nr 12 Dostawa wędlin Pakiet nr 13 Dostawa jaj kurzych Pakiet nr 14 Dostawa czekolad i wyrobów cukierniczych Pakiet nr 15 Dostawa napojów bezalkoholowych

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15131000-5
15330000-0
15410000-5
15600000-4
15800000-6
15500000-3
15400000-2
15898000-9
15810000-9
15820000-2
03200000-3
15331135-2
15200000-0
15110000-2
15131100-6
03142500-3
15840000-8
15980000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi dysponować środkiem transportu przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych (żywnościowych). Wszystkie artykuły spożywcze winny być przewożone w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość oraz cechy organoleptyczne określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art.86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy - jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-11, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia* I Przetwory, tłuszcze roślinne1 Ananas kons. plastry - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 12,502 Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 10,003 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 150-300g kg 22,504 Ćwikła z chrzanem 250-500g kg 7,00 5 Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) min. 40g owoców na 100g produktu 250-350g kg 60,00 6 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 12,00 7 Groszek konserwowy - masa netto bez zalewy 200-500g kg 60,00 8 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 1000g kg 70,00 9 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 250-500g kg 30,00 10 Koncentrat pomidorowy 30% 800-1000g kg 72,00 11 Koncentrat pomidorowy 30% 180-200g kg 20,00 12 Koncentrat buraczany płynny min.50% soku z buraków 180-500g kg 12,00 13 Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów- nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu 180-400g kg 13,00 14 Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 14,00 15 Miód naturalny 200-500g kg 32,00 16 Musztarda delikatesowa 800-1000g kg 45,00 17 Musztarda delikatesowa 150-250g kg 25,00 18 Ocet 10% 0,5l l 45,00 19 Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy 900-1000g kg 140,00 20 Olej uniwersalny rzepakowy 0,9- 1l l 340,00 21 Olej słonecznikowy 0,25-0,5l l 5,0022 Oliwa z oliwek extra virgin 0,25 - 0,5l l 5,00 23 Papryka konserwowa, słodka płaty - masa netto bez zalewy 500-1000g kg 25,00 24 Powidła śliwkowe- min 150g owoców na 100g produktu 280-500g kg 42,00 25 Przyprawa do zup w płynie 900-1000ml l 230,00 26 Seler konserwowy, nitki - masa netto bez zalewy 280-500g kg 9,00 27 Sos słodko kwaśny, chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw 300-600g kg 20,00 28 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 1 l l 170,00 29 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 0,5 l l 10,00 30 Majonez dekoracyjny sałatkowy 180-400g kg 30,00 31 Majonez dekoracyjny sałatkowy 800-1000g kg 65,00 II Konserwy mięsne1 Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska itp. min. 55% mięsa 100-300g kg 40,00 2 Szynka konserwowa wieprzowa - min. 60% mięsa 100-300g kg 18,00 3 Szynka konserwowa drobiowa - min. 59% mięsa 100-300g kg 18,00 4 Pasztet drobiowy smakowy - min. 33 % mięsa 100-200g kg 10,00 5 Pasztet drobiowy - min. 33 % mięsa 160g kg 35,00 6 Pasztet wieprzowy - min. 33 % mięsa 100-300g kg 60,00 III Bakalie1 Rodzynki 100g kg 1,702 Kokos - wiórki 100g kg 0,503 Orzechy włoskie łuskane 100g kg 2,004 Morele suszone 100-500g kg 1,305 Migdały - płatki 50-200g kg 1,30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15131000-5, 15330000-0, 15410000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SYPKICH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia* 1 Budyń - różne smaki (bez cukru) 1000g kg 24,00 2 Budyń - różne smaki (bez cukru) 35-60g kg 2,00 3 Bulion grzybowy (sypki) 500-1000g kg 1,50 4 Cukier kryształ 1000g kg 1550,00 5 Cukier wanilinowy 10-50g kg 0,806 Cynamon mielony 10-20g kg 0,257 Czosnek granulowany, polski 10-20g kg 8,508 Galaretka owocowa - różne smaki 75-100g kg 20,00 9 Gałka muszkatołowa, mielona 10-20g kg 0,1010 Herbata expresowa owocowa, różne smaki, a 20 szt. 30-40g kg 0,4011 Herbata expresowa Czarna a 100 szt. 100-150g kg 65,00 12 Herbata expresowa ziołowa a 20 szt. (mięta, melisa, rumianek) 30-40g kg 0,20 13 Imbir mielony 10 - 20g kg 0,0414 Kakao naturalne ciemne (tłuszcz kakaowy min. 12%) 100-200g kg 4,50 15 Kasza gryczana - cała 500-1000g kg 30,00 16 Kasza jęczmienna - średnia 500-1000g kg 50,00 17 Kasza manna 500-1000g kg 70,00 18 Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa) 230g kg 8,00 19 Kawa naturalna mielona 100% 100g kg 18,0020 Kawa naturalna mielona 100% 250g-500g kg 30,00 21 Kawa zbożowa 200-500g kg 23,00 22 Kleik ryżowy 160-200g kg 5,00 23 Kminek 10-20g kg 0,1524 Kwasek cytrynowy 10-20g kg 0,30 25 Liść laurowy 5-20g kg 0,30 26 Majeranek 5-20g kg 1,20 27 Makaron 4 jajeczny - łazanki # 250-1000g kg 20,00 28 Makaron 4 jajeczny - nitki # 250-1000g kg 40,00 29 Makaron 4 jajeczny - kolanka, rurki, muszelki, świderki # 250-1000g kg 90,00 30 Mąka pszenna poznańska 1000g kg 370,00 31 Mąka ziemniaczana 1000g kg 150,00 32 Mąka żytnia żurek 1000g kg 12,00 33 Papryka słodka mielona 10-20g kg 3,30 34 Pieprz czarny mielony 10-20g kg 2,80 35 Płatki kukurydziane smakowe 500-1000g kg 22,00 36 Płatki owsiane 500g kg 30,00 37 Płatki ryżowe 200-500g kg 30,00 38 Przyprawa warzywna do potraw 75-200g kg 20,00 39 Rosół drobiowy (sypki) 500-3000g kg 35,00 40 Ryż biały 1000g kg 150,00 41 Sos biały 25-50g kg 1,8042 Sos pieczeniowy ciemny 25-50g kg 4,50 43 Sos sałatkowy - różne smaki 8-20g kg 1,50 44 Sól spożywcza jodowana 1000g kg 200,00 45 Sucharki 280-300g kg 6,00 46 Ziele angielskie 10-20g kg 0,60 47 Żelatyna spożywcza wieprzowa 50g kg 3,20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Deser wielosmakowy: ryżowy, z kaszą manną 120-200g kg 140,00 2 Deser wielosmakowy z bitą śmietaną na bazie budyniu, twarożku 120-200g kg 140,00 3 Jogurt owocowy z kawałkami owoców 115-200g kg 280,00 4 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 150-200g kg 128,00 5 Jogurt naturalny (dwukomorowy) z musem owocowym 110-150g kg 27,006 Jogurt pitny 150-250g kg 140,00 7 Maślanka naturalna karton 1l l 320,00 8 Maślanka owocowa 250-300g kg 110,00 9 Kefir naturalny 150-250g kg 50,00 10 Kluski na parze kg 16,00 11 Margaryna do smarowania pieczywa z dodatkiem masła 500g kg 6,00 12 Margaryna mleczna, zwykła 250g kg 170,00 13 Masło - min. 82% tłuszczu mlecznego 200g kg 980,00 14 Mix tłuszczowy do smarowania min. 75% tłuszczu (zawartość tłuszczu mlecznego min. 12%) 200-250g kg 25,00 15 Mleko 2% 5-20l l 6500,00 16 Mleko 2% 1l l 420,00 17 Ser biały półtłusty - krajanka kg 340,00 18 Ser podpuszczkowy pleśniowy 100-200g kg 16,0019 Ser domowy z kminkiem 150-200g kg 150,0020 Ser feta 200-300g kg 8,0021 Ser mozzarella (kulki w zalewie) 100-130g kg 23,0022 Ser wielosmakowy fromage 75-100g kg 80,0023 Ser żółty łagodny 45% tłuszczu 1000-3000g kg 120,0024 Ser żółty wędzony 1000-2000g kg 15,0025 Serek topiony kremowy kostka, 27% tłuszczu pochodzenia zwierzęcego, różne smaki 100g kg 110,0026 Serek topiony kremowy wędzony 1000-2000g kg 60,0027 Ser twarogowy kanapkowy w plastrach - różne smaki 150g kg 60,0028 Serek homogenizowany - różne smaki 100-200g kg 230,0029 Serek naturalny homogenizowany 100-200g kg 75,0030 Serek kanapkowy twarożkowy, kremowy - różne smaki 100-150g kg 60,0031 Serek twarożkowy wiejski ziarnisty 200g kg 150,0032 Śmietanka do kawy 10% 10g szt. 1600,0033 Śmietana spożywcza słodka 18% 250-500ml l 230,0034 Śmietana 12 % homogenizowana 180-400g kg 12,0035 Śmietana 30% kremówka 200-500g kg 8,0036 Smalec wieprzowy kostka 200-250g kg 22,0037 Napój probiotyczny 100g kg 30,0038 Mleczko smakowe (ze słomką) 200-250ml l 5,0039 Drożdże piekarnicze świeże 42-100g kg 2,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3, 15400000-2, 15898000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Chleb pszenno- żytni krojony 900-1000g kg 6500,002 Chleb wielosmakowy - krojony (słonecznikowy, sojowy, graham, cebulowy, razowy itd. bez sztucznych barwników) 400-500g kg 850,003 Wek krojony 300g-500g kg 135,004 Bułka kajzerka 50g kg 750,005 Pieczywo mleczne (rogal, chałka) 50g-100g kg 70,006 Bułka mleczna 50g-80g kg 65,007 Groszek ptysiowy kg 2,208 Bułka tarta 400-500g kg 130,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9, 15820000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: DOSTAWA WYPIEKÓW CUKIERNICZYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia* 1 Rogalik z różnymi nadzieniami 70-100g kg 55,002 Rogalik z różnymi nadzieniami z ograniczoną ilością cukru 70-100g kg 20,003 Drożdżówka wielosmakowa (ser, mak, marmolada itp. ) 80-120g kg 65,004 Drożdżówka z ograniczoną ilością cukru 80-120g kg 25,005 Jagodzianka 70 -100g 55,006 Jagodzianka z ograniczoną ilością cukru 70-100g kg 20,007 Pączek z różnym nadzieniem (śmietana, marmolada, budyń, adwokat itp.) 80 - 100g kg 65,008 Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy 80 - 100g kg 25,009 Ciasto tortowe z kremem (na bazie budyniu) zowocami i galaretką owocową kg 70,0010 Ciasto tortowe z kremem (na bazie budyniu) zowocami i galaretką owocową, z ograniczoną ilością cukru kg 30,0011 Ciastka w-z 80-100g kg 20,0012 Sernik na drożdżowym spodzie kg 70,0013 Ciasto drożdżowe z posypką kg 20,0014 Ciasto z owocami na drożdżowym spodzie kg 80,0015 Ciasto z owocami na piaskowym spodzie kg 100,0016 Szarlotka kg 100,0017 Sernik na cieście ucieranym kg 90,0018 Rolada z bitą śmietaną kg 35,0019 Rolada z bitą śmietaną, z ograniczoną ilością cukru kg 22,0020 Ptysie miniaturki nadziewane śmietaną, budyniem, itp. kg 10,0021 Kokosanki kg 20,0022 Piernik do moczki kg 3,5023 Piernik z bakaliami w czekoladzie kg 25,0024 Pączki mini kg 5,0025 Babeczki piaskowe 70-100g kg 100,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Buraki kg 380,002 Botwinka kg 20,003 Brokuły - różyczka kg 30,004 Cebula kg 310,005 Cebulka zielona, szczypiorek (VII-X) kg 50,006 Cebulka zielona (XI-XII) kg 25,007 Czosnek polski kg 17,008 Kalafior - różyczka kg 270,009 Kalarepa kg 15,0010 Kapusta biała kg 420,0011 Kapusta biała młoda kg 220,0012 Kapusta czerwona kg 230,0013 Kapusta czerwona młoda kg 160,0014 Kapusta kiszona kg 350,0015 Kapusta pekińska kg 190,0016 Kapusta włoska kg 60,0017 Kapusta włoska młoda kg 15,0018 Koperek zielony (VII-X) kg 35,0019 Koperek zielony (XI-XII) kg 18,0020 Ogórki kiszone kg 160,0021 Ogórki małosolne kg 30,0022 Ogórki zielone (VII-X) kg 200,0023 Ogórki zielone(XI-XII) kg 50,0024 Papryka czerwona kg 70,0025 Papryka żółta/pomarańczowa kg 10,0026 Pieczarki kg 150,0027 Pietruszka korzeń kg 470,0028 Pietruszka zielona(VII-X) kg 60,0029 Pietruszka zielona(XI-XII) kg 30,0030 Pomidory (VII-X) kg 370,0031 Pomidory (XI-XII) kg 180,0032 Por kg 110,0033 Rzodkiewka (VII-X) 100g pęczek 250,0034 Rzodkiewka (XI-XII) 100g pęczek 100,0035 Rzodkiew biała kg 25,0036 Sałata zielona (VII-X) kg 120,0037 Sałata zielona(XI-XII) kg 30,0038 Sałata lodowa kg 50,0039 Seler korzeń kg 530,0040 Marchew kg 1350,0041 Ziemniaki kg 7600,0042 Ziemniaki młode kg 2700,0043 Fasola kolorowa kg 15,0044 Fasola Jaś kg 40,0045 Fasola szparagowa kg 120,0046 Groch łuszczony kg 25,0047 Pasternak kg 1,0048 Mak niebieski mielony kg 10,0049 Grzyby suszone kg 2,50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03200000-3, 15331135-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Arbuz kg 360,002 Banany 200g/szt. kg 1000,003 Borówka amerykańska kg 36,004 Brzoskwinie 150g/szt. kg 160,005 Cytryny kg 2,006 Czereśnie kg 60,007 Grapefruit 300-350g/szt. kg 160,008 Jabłka kg 700,009 Jabłka deserowe 200g/szt. kg 600,0010 Jagody kg 15,0011 Morele deserowe kg 100,0012 Mandarynki 80-100g/szt. kg 320,0013 Nektaryny 150g/szt. kg 60,0014 Owoce kiwi 100-120g/szt. kg 90,0015 Pomarańcze 200-250g/szt. kg 600,0016 Truskawki kg 50,0017 Śliwki kg 400,0018 Śliwki deserowe kg 210,0019 Winogrona deserowe (VII-X) kg 170,0020 Winogrona deserowe (XI-XII) kg 10,0021 Wiśnie kg 90,0022 Rabarbar kg 60,0023 Gruszki deserowe 200g/szt. kg 110,0024 Gruszki suszone kg 3,0025 Śliwki suszone bez pestek kg 7,0026 Jabłka suszone kg 3,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03200000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Brokuły - różyczka 2000-2500g kg 170,002 Brukselka 2000-2500g kg 50,003 Fasolka szparagowa zielona, cięta 2000-2500g kg 65,004 Kalafior - różyczka 2000-2500g kg 80,005 Marchewka krojona w kostkę 2000-2500g kg 60,006 Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia, czarna porzecza, śliwka, truskawka) 450g kg 85,007 Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia, czarna porzecza, śliwka, truskawka) 2000-2500g kg 465,008 Szpinak drobnorozdrobniony 2000-2500g kg 140,009 Truskawki 2000-2500g kg 35,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: DOSTAWA RYB MROŻONYCH, ŚWIEŻYCH, WĘDZONYCH I PRZETWORÓW RYBNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia* 1 Filety z zielonego śledzia kg 50,002 Filety z morszczuka b/s, płaty SHP kg 50,003 Filet z miruny b/s, płaty SHP kg 82,004 Filety z soli (limanda) b/s, płaty 30% glazury kg 75,005 Filety z dorsza płaty b/skóry, płaty SHP kg 100,006 Filet z pangi trymowanej płaty, SHP kg 160,007 Filety z matiasa b/skóry solone 1000-4000g kg 70,008 Filety z matiasa b/skóry solone 100-900g kg 5,009 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 20,0010 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 5,0011 Sałatka z filetów śledziowychw majonezie 1000-4000g kg 36,0012 Sałatka z filetów śledziowych w majonezie 100-900g kg 2,0013 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 1000-4000g kg 60,0014 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 100-900g kg 2,0015 Sałatka -krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 24,0016 Sałatka - krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 2,0017 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami(masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 30,0018 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 2,0019 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 30,0020 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 2,0021 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) 1000-4000g kg 35,0022 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) 50-500g kg 15,0023 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 25,0024 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 2,0025 Makrela wędzona (tusze) kg 160,0026 Szproty wędzone kg 6,0027 Paprykarz# 100-400g kg 50,0028 Szproty w oleju min. 65 % mięsa rybnego 150-200g kg 50,0029 Tuńczyk w oleju - kawałki - min. 70 % mięsa rybnego 150-200g kg 15,0030 Śledzie w oleju o zaw.min.60% mięsa rybnego 150-200g kg 15,0031 Śledzie w pomidorach o zaw. min. 50% mięsa rybnego 150-200g kg 35,0032 Filet z karpia świeży kg 35,0033 Ryba w galarecie - min. 30 % mięsa rybnego 150-200g kg 65,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ PODROBÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Boczek wieprzowy bez kości -świeży kg 9,002 Flaki wołowe parzone, cięte kg 60,003 Karczek wieprzowy bez kości - świeży kg 75,004 Łopatka wieprzowa bez kości - świeża kg 750,005 Mięso mielone wieprzowo-wołowe - świeże kg 27,006 Nóżki wieprzowe - świeże kg 33,007 Ozory wieprzowe - świeże kg 70,008 Płuca wieprzowe - świeże kg 35,009 Schab wieprzowy bez kości - świeży kg 230,0010 Słonina mielona - świeża kg 35,0011 Wołowe ekstra bez kości - świeże kg 25,0012 Wołowe z kością, antrykot - świeże kg 165,0013 Żeberka wieprzowe, ekstra mięsne, paski - świeże kg 95,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW DROBIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm. Orientacyjna ilość zamówienia*1 Kurczaki świeże 1300-1700g kg 140,002 Porcje rosołowe mrożone -paczkowane 500-2000g kg 320,003 Serca z indyka świeże kg 30,004 Udka z kurczaka, ćwiartki - świeże 350-400g kg 70,005 Wątróbka z kurczaka -świeża kg 75,006 Żołądki z indyka - świeże kg 40,007 Filety z kurczaka - świeże kg 210,008 Filety z indyka - świeże kg 60,009 Podudzie z kurczaka - świeże 150-180g kg 360,0010 Filet z udźca z kurczaka, bez skóry - świeży 100-160g kg 110,0011 Filet z udźca z kurczaka, ze skórą - świeży 120-180g kg 120,0012 Udziec z kurczaka z kością - świeży 150-180g kg 55,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: DOSTAWA WĘDLIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa artykułu Nazwa własna# Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Baleron wieprzowy gotowany (zawartość mięsa wieprzowego min. 80% ) kg 70,002 Blok drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 70% ) kg 85,003 Blok wieprzowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa wieprzowego min. 70% ) kg 85,004 Boczek rolowany, faszerowany (zawartość mięsa min. 70%) kg 55,005 Boczek wędzony-surowy, paski, bez kości kg 170,006 Filet z indyka wędzony, pieczony -płat (mięso z indyka nierozdrobnione min.95%) kg 75,007 Karczek pieczony (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 20,008 Kiełbasa wieprzowa biała parzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 75,009 Kiełbasa wieprzowa podsuszana grubo rozdrobniona - kanapkowa, np.żywiecka, krakowska, oławska itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 140,0010 Kiełbasa wieprzowa parówkowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 150,0011 Kiełbasa wieprzowa surowa wędzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.80% ) kg 37,0012 Kiełbasa wieprzowa swojska wędzona, pieczona -"cienka", średniorozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.80% ) kg 120,0013 Kiełbasa wieprzowa parzona grubo rozdrobniona - kanapkowa, np. krakowska, kminkowa, dębicka itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 140,0014 Kiełbasa wieprzowa szynkowa grubo rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 110,0015 Kiełbasa śląska drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%) kg 90,0016 Kiełbasa śląska wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 90,0017 Kiełbasa toruńska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%) kg 100,0018 Kiełbasa wieprzowa głogowska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 50,0019 Kiełbasa zwyczajna średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.60%) kg 140,0020 Kiełbaski wieprzowe nadziewane serem średnio rozdrobniona, "cienkie" ( zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 50,0021 Krupnioki śląskie kg 65,0022 Bułczanka kg 35,0023 Metka podwędzana grubo rozdrobniona kg 60,0024 Metka smakowa średnio rozdrobniona, np.cebulowa, tatarska, łososiowa itp. kg 65,0025 Mielonka drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%) kg 55,0026 Mielonka wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 55,0027 Mortadela wieprzowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 120,0028 Ogonówka parzona ( zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 150,0029 Parówki drobiowe drobno rozdrobnione (zawartość mięsa drobiowego min. 70%) kg 190,0030 Parówki wieprzowe śląskie średnio rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 180,0031 Pasztetowa drobiowa kg 55,0032 Pasztetowa wieprzowa popularna kg 45,0033 Pasztetowa wieprzowa podwędzana kg 40,0034 Polędwica sopocka (zawartość mięsa min.80%) kg 110,0035 Polędwica z indyka średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%) kg 65,0036 Rolada drobiowa faszerowana (zawartość mięsa drobiowego min. 70%) kg 130,0037 Salami wieprzowe, szlachetne drobno rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 21,0038 Salceson drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 40%) kg 50,0039 Salceson ozorkowy grubo rozdrobniony (zawartość podrobów wieprzowych min. 51%, w tym ozory 35% ) kg 70,0040 Schab pieczony, wędzony ( zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 20,0041 Szynka biała parzona ( zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 30,0042 Szynka drobiowa z kurczaka grubo rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.70% ) kg 75,0043 Szynka wieprzowa gotowana (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 85,0044 Szynka wieprzowa parzona konserwowa (zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 70,0045 Indyk w galarecie (zawartość mięsa min. 50%) kg 100,0046 Szynka wieprzowa tradycyjna, np. wiejska, swojska, itp. (zawartość mięsa wieprzowego min. 85%) kg 65,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15131100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: DOSTAWA JAJ KURZYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jajka Jm Orientacyjna ilość Zamówienia*1 Jaja kurze 65g-75g (L) szt. 14500,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: DOSTAWA CZEKOLAD I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna Ilość zamówienia* 1 Biszkopty 500 - 3000g kg 36,002 Bombonierka - czekoladki nadziewane bezalkoholowe# 150g kg 11,003 Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, rumowe, np. michałki itp.) # kg 5,004 Ciastka maślane 800-2500g kg 8,005 Ciastka deserowe kakaowe, z cukrem, z kokosem itp. 800-2500g kg 20,006 Ciastka deserowe oblewane czekoladą 800-2500g kg 8,007 Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym 800-2500g kg 12,008 Pierniki nadziewane w czekoladzie 800-2500g kg 8,009 Biszkopty z galaretką w czekoladzie 800-1000g kg 8,0010 Galaretka w czekoladzie kg 5,0011 Praliny nadziewane (min.40% masy kakaowej)# kg 3,0012 Ciastka bez dodatku cukru 70-150g kg 12,0013 Wafelki bez dodatku cukru 70-150g kg 12,0014 Herbatniki bez dodatku cukru 800-2500g kg 7,0015 Mieszanka czekoladowa - opakowanie świąteczne 200-250g kg 28,0016 Wafelki z kremem kakaowym (min. 32%) w czekoladzie deserowej (min. 47%) 200-250g kg 30,0017 Pierniczki w czekoladzie (min. 15%) z nadzieniem owocowym (min. 29%) 150-200g kg 24,0018 Biszkopty z galaretką w czekoladzie (min.15% czekolady) 120-150g kg 19,0019 Czekolada mleczna nadziewana- świąteczna (min. 30% masy kakaowej) 100g Szt. 120,0020 Czekolada mleczna, deserowa bez dodatku cukru 100g Szt. 50,0021 Mikołaj świąteczny z czekolady mlecznej (min. 30% masy kakaowej) 60-100g kg 18,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15840000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia*1 Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane ( min. 25% soku ) 1000 -2000ml l 300,002 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250-330ml l 180,003 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750-1000ml l 220,004 Sok wysoko słodzony -naturalny zagęszczony 330-500ml l 20,005 Woda mineralna gazowana /niegazowana 1500 ml szt. 12,006 Piwo ciemne bezalkoholowe 400-500ml l 4,007 Soki owocowe 100% 1000ml l 150,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15980000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: