III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; c)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11.W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe podlegają sumowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 5.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 5.
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamówienia, jak również jego zwiększenie w zakresie do 20 % ilości zamawianego asortymentu.2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie trwania umowy za wyjątkiem ewentualnej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zaoferowana cena netto pozostanie bez zmian, natomiast cena brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmiany wywołanej stawką podatku VAT.3.Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2018-08-13, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane IV.6.6) Informacje dodatkowe: Część nr: | 1 | Nazwa: | Produkty piekarnicze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb zwykły krojony waga nie mniej jak 500g szt. 60002 Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g szt. 1703 Bułka zwykła waga nie mniej jak 50 g Szt. 11 2004 Bułka tarta kg 1005 Drożdżówka 100 g szt. 23006 Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż 60 g szt. 8007 Pączek waga nie mniej jak 60 g szt. 1608 Makowiec 500 g szt. 159 Cebularz waga nie mniej niż 100 g Szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15612500-6, 15811400-0, 15811500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Produkty Mleczarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko spożywcze zaw.2% tł. w opak. 1 litr. litr 30002 Śmietana zaw. 18 % tł. litr 400 3 Masło ex .zawartośćtł. 82,5% op. 0.200 g kg 150 4 Twaróg półtłusty kg. 260 5 Ser topiony 100 g Szt. 1800 6 Ser żółty półtłusty kg 607 Ser żółty salami kg 2008 Jogurt op. Nie mniej jak125 ml Szt. 12509 Serek smakowy op. Nie mniej niz 135g. Szt. 30010 Serek wiejski op. nie mniej jak 150 g. szt 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15544000-3, 15542100-0, 15551320-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Mięso i wyroby wędlinarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mięso mielone wieprzowo kg 330Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. kg 400 Karkówka z kością kg 80Schab wieprzowy z kością kg 280Schab wieprzowy b/k kg 20Wątroba wieprzowa kg 30Żeberka wieprzowe(Paski) kg 75Boczek wędzony parzony kg. 60Kiełbasa krakowska kg 340Mielonka wieprzowa Smaczek w galaretce kg 300Kiełbasa zwyczajna kg 15Kiełbasa wiejska kg. 200Kiełbasa szynkowa z kminkiem kg 170Pieczeń rzymska kg 80Polędwica sopocka kg 100Ogonówka kg 50Paróweczki z szynki kg 200Szynka wieprzowa kg 480Flaki krojone odgotowane kg 20Kabanosy wieprzowe Kg 60Kości wieprzowe kg 60Kiełbasa salami kg 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131120-2, 15131130-5, 15131410-2, 15113000-3, 15131400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Różne produkty spożywcze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Chrzan tarty w słoiku op. Nie mniej jak 160 g 50 Szt.2. Cukier biały kryształ- paczkowany op.1kg 550 Kg3. Cukier puder op.500g 10 Szt.4. Czekolada gorzka op. 100g minimum 60% miazgi kakaowej 150 Szt.5. Delikat / przyprawa do drobiu op. 700 g 9 Szt.6. Delikat/ przyprawa do mięs Knor Lub równoważny op. 700 g 15 Szt.7. Delikat do ryb op. 700g 1 Sz.8. Dżem truskawkowy , op. nie mniej jak 280 g 310 Szt.9. Dżem wiśniowy op. nie mniej jak 280g 300 Szt.10. Fasolka konserwowa biała op. 400 g 25 Szt11. Fasolka konserwowa czerwona op. nie mniejsze jak 400g 20 szt12. Gałka muszkatołowa mielona 20 g 10 Szt13. Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400 g 100 Szt14. Herbata granulowana 100 g 130 Szt15. Kakao ciemne sypkie op. Nie mniej jak 100 g 60 Szt.16. Kasza gryczana op. 1000 g 80 Kg17. Kasza jęczmienna wiejska op.1000g 70 Kg18. Kawa inka op. nie mniejsze jak 150 g 50 Szt19. Keczup PIKANTNY op. nie mniej jak 500 g 230 Szt.20. Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 190 Szt.21. Konserwa turystyczna nie mniejjak op. 135g 550 Szt.22. Koper susz nać op. nie mniej jak 20 g 150 Szt.23. Kukurydza konserwowa słodka -op. nie mniejsze jak 400 g 100 Szt24. Kwasek cytrynowy op. Nie mniej jak 20g 80 Szt25. Liść laurowy torebka 15 g 10 Szt.26. Majeranek torebka op. 20g 90 Szt.27. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g Winiary lub równoważny 100 Szt.28. Makaron krajanka do rosołu 4- jajeczny op. 250 g. 200 Szt.29. Makaron spaghetti Lubella lub równoważny op. 400 g 350 Szt.30. Makaron łazanki Lubella lub równoważny op. 400g 20 Szt.31. Makaron świderki op. Nie mniej jak 1000 g 120 Szt.32. Margaryna śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych op. 500 g 800 Szt.33. Mąka pszenna luksusowa typ 550 350 Kg34. Mąka ziemniaczana op. 1000 g 30 Kg35. Musztarda delikatesowa op. nie mniej 180g 100 Szt.36. Ocet jabłkowy op.500ml. 5 Szt37. Ogórek konserwowy op. poj. 0.9 l 200 Szt.38. Olej jadalny rzepakowy op. 1 litr 400 Szt.39. Papryka konserwowa op. poj. 0,9 l 150 Szt.40. Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 160 Szt.41. Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 1000 Szt.42. Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 280 Szt.43. Pieprz ziołowy torebka op. 20 g 30 Szt.44. Pietruszka susz- natka op. nie mniej jak 20g 200 Szt.45. Płatki kukurydziane zwykłe op. nie mniej jak 500 g. 80 Szt.46. Ptasie mleczko op. 500 g 12 Op.47. Przyprawa do potraw typu Vegeta lub równoważny op.200 g 130 Szt.48. Przyprawa do zup w płynie Winiary op. 1 l Firmy Winiar lub równoważny , lub lepszy nie gorszy. 90 Szt.49. Rosołki drobiowe 120 g Firmy Winiar lub równoważny 100 Szt.50. Ryż biały op. 1 kg 140 Kg51. Serek top. Krążek op. 180 g 200 Op.52. Serek top. plastry op. 150g 600 Op.53. Sos ogrodowy sałatkowy op. 900 g 7 Szt.54. Sól kamienna jodowana 100 kg55. Sól sodowo-potasowa op. 350 g 30 Szt.56. Ziele angielskie torebka 15g 15 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15863000-5, 15831200-4, 15842100-3, 15851100-9, 15871200-6, 15872100-2, 15872400-5, 15871273-8, 15841200-7, 15613311-1, 15614100-6, 15612130-1, 15612100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Ryby przetworzone i konserwowane |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z ryby morszczuk mrożony SHP Kg 1202 Filet śledziowy b/skóry w zalewie octowo-olejowej kg 203 Makrela wędzona Kg 504 Szprot w pomidorach op. 170 g. Szt. 2505 Paprykarz op. 300 g Szt. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15211000-0, 15234000-7, 15240000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet drobiowy / świeży / kg 5002 Porcje rosołowe kg 1503 Udka z kurczaka świeże kg 480
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Mrożonki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg Op. 40 2 Kalafior mrożony Op.2.50 kg op. 10 3 Szpinak mrożony - liśćop.2.50 kg op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15331100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Owoce świeże |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jabłka gat. I kg 2000 2 Śliwka kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03200000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 9 | Nazwa: | Warzywa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Botwina pęczek 202. Burak ćwikła kg. 2503. Cebula biała kg. 2504. Cytryna Kg. 85. Czosnek kg. 156. Fasola biała kg. 607. Groch łupany kg. 158. Kapusta biała kg. 3509. Kapusta czerwona kg. 5010. Kapusta kiszona kg. 15011. Kapusta pekińska kg. 27012. Kapusta włoska kg. 5013. Marchew kg. 51014. Ogórek kiszony kg. 15015. Ogórek zielony kg 25016. Papryka świeża Kg 2017. Pieczarka kg. 6018. Pietruszka korzeń kg. 2019. pomidor kg 23020. por kg. 2021. Sałata Szt. 20022. seler korzeń kg. 1023. Szczypior pęczek. 22024. rzodkiewka pęczek 2025. Mandarynka kg 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15332290-3, 15331140-0, 15331136-9, 15331470-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | Jaja kurze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja kurze świeże kl. A M - średnie:od 53 g do 63 g szt. 5500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 11 | Nazwa: | Produkty garmażeryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pierogi ruskie domowe Kg. 2502 Pierogi z kapustą i pieczarkami kg 503 Kopytka świeże kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3, 15894300-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 12 | Nazwa: | Ziemniaki jadalne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne późne op. worek nie mniej jak 30 kg Polska Norma - PN-R-74450:1975 kg 5500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03212100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: