III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: -posiada aktualną decyzję/zaświadczenie/opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualna decyzja/zaświadczenie/opinia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:a) dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w jednej z następujących form: certyfikatu HACCP wystawionego przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lubzaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub protokołu z kontroli sanitarnej przeprowadzonego przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;b) decyzję/zaświadczenie/opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej /Weterynaryjnej dotyczące spełnienia przez środki transportu (minimum dwa) wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu produktów wymagających chłodzenia (dotyczy zadania 1 i 3).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: ,,Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz wyrobów garmażeryjnych. Nie otwierać przed dniem 22.11.2018 r. godz. 10.30". Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone ,,*" w Formularzu ofertowym zawartym w Dziele II niniejszej specyfikacji, tj.:a) w Zadaniu I - próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 36, 40, 42, 57, 58, 60 (UWAGA chlebek weselny ma być w całości żeby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne);b) w Zadaniu II - próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5; c) w Zadaniu III - próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19, 23, 27, 36, 37.Przez próbkę produktu należy rozumieć: a) opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lubb) 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku.Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka (etykieta )z nazwą produktu, składem i pozycją z Formularza ofertowego wypełnionego przez Wykonawcę (np. Zadanie II poz. 4- Bułka wieloziarnista, skład: bułka pszenna, mieszanka wieloziarnista 13-15% (siemię lniane, płatki owsiane, sezam, kasza jaglana, ziarna słonecznika, śruta sojowa, z dodatkiem ziół prowansalskich) waga 50-80g.).Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Jakość | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy § 17. Zmiana umowy IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2018-11-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych z podziałem na zadania:zadanie I - ciasto;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu ofertowym - w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość.Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie I, II, III.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
jakość | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: ,,Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz wyrobów garmażeryjnych. Nie otwierać przed dniem 22.11.2018 r. godz. 10.30". Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone ,,?" w Formularzu ofertowym zawartym w Dziele II niniejszej specyfikacji, tj.:a) w Zadaniu I - próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 36, 40, 42, 57, 58, 60 (UWAGA chlebek weselny ma być w całości żeby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne); Przez próbkę produktu należy rozumieć: a) opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lubb) 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku.Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka (etykieta )z nazwą produktu, składem i pozycją z Formularza ofertowego wypełnionego przez Wykonawcę (np. Zadanie II poz. 4- Bułka wieloziarnista, skład: bułka pszenna, mieszanka wieloziarnista 13-15% (siemię lniane, płatki owsiane, sezam, kasza jaglana, ziarna słonecznika, śruta sojowa, z dodatkiem ziół prowansalskich) waga 50-80g.).Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Część nr: | 2 | Nazwa: | pieczywo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych z podziałem na zadania:zadanie II - pieczywo;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu ofertowym - w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość.Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie I, II, III.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
jakość | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: ,,Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz wyrobów garmażeryjnych. Nie otwierać przed dniem 22.11.2018 r. godz. 10.30". Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone ,,?" w Formularzu ofertowym zawartym w Dziele II niniejszej specyfikacji, tj.:w Zadaniu II - próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5Przez próbkę produktu należy rozumieć: a) opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lubb) 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku.Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka (etykieta )z nazwą produktu, składem i pozycją z Formularza ofertowego wypełnionego przez Wykonawcę (np. Zadanie II poz. 4- Bułka wieloziarnista, skład: bułka pszenna, mieszanka wieloziarnista 13-15% (siemię lniane, płatki owsiane, sezam, kasza jaglana, ziarna słonecznika, śruta sojowa, z dodatkiem ziół prowansalskich) waga 50-80g.).Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Część nr: | 3 | Nazwa: | świeże wyroby garmażeryjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych z podziałem na zadania:zadanie III - świeże wyroby garmażeryjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu ofertowym - w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość.Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadanie I, II, III.Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
jakość | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: ,,Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz wyrobów garmażeryjnych. Nie otwierać przed dniem 22.11.2018 r. godz. 10.30". Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone ,,?" w Formularzu ofertowym zawartym w Dziele II niniejszej specyfikacji, tj.:w Zadaniu III - próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19, 23, 27, 36, 37.Przez próbkę produktu należy rozumieć: a) opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lubb) 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku.Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka (etykieta )z nazwą produktu, składem i pozycją z Formularza ofertowego wypełnionego przez Wykonawcę (np. Zadanie II poz. 4- Bułka wieloziarnista, skład: bułka pszenna, mieszanka wieloziarnista 13-15% (siemię lniane, płatki owsiane, sezam, kasza jaglana, ziarna słonecznika, śruta sojowa, z dodatkiem ziół prowansalskich) waga 50-80g.).Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.