jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:Zadanie IRyb i konserwy rybnychZadanie IIWarzyw i owoców mrożonych do magazynu DPS Cichy Zakątek w

28-11-2011, 00:00

Dane kontaktowe

Powiat KoneckiZadanie IDostawa ryb i konserwy rybnychZadanie IIDostawa warzyw i owoców mrożonych
ul. Staszica 2 2,26-200 Końskie
tel. 0-41 372 41 34
fax. 0-41 372 83 20
e-mail: [email protected]

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Końskie: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie I Ryb i konserwy rybnych Zadanie II Warzyw i owoców mrożonych do magazynu DPS Cichy Zakątek w
Numer ogłoszenia: 310107 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Zadanie I Ryb i konserwy rybnych Zadanie II Warzyw i owoców mrożonych do magazynu DPS Cichy Zakątek w.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca może złożyć ofertę na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na zadanie I lub na zadanie II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości poszczególnych asortymentów w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu) w ramach wartości umowy. Zadanie I Załącznik nr 2 Kosztorys cenowy na sukcesywne dostawy ryb i konserw rybnych Kod CPV15200000-0 L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Cena netto Wartość netto poz. 4 x 5 Stawka podatku VAT w % Wartość podatku VAT poz. 6 x 7 Wartość ogółem brutto poz. 6 + 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Filet z mintaja schater bez lodu kg 400 2. Filet z miruny ze skórą kg 300 3. Karp filet kg 10 4. Rolmopsy kg 6 5. Śledzie po kaszubsku kg 150 6. Makrela wędzona kg 250 7. Paprykarz szczeciński 135 g szt. 300 8. Sardynka w oleju 125 g szt. 400 9. Sardynka w pomidorach 125g szt. 400 10. Szprot w oleju szt. 300 11. Szprot w pomidorach szt. 300 12. Śledź po wiejsku kg 80 13. Tuńczyk w sosie własnym 185 g szt. 100 Zadanie II Załącznik nr 2 Kosztorys cenowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych kod CPV15331170-9, 15896000-5 L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Cena netto Wartość netto poz. 4 x 5 Stawka podatku VAT w % Wartość podatku VAT poz. 6 x 7 Wartość ogółem brutto poz. 6 + 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Brokuły mrożone kg 150 2. Fasolka szparagowa kg 500 3. Leczo kg 150 4. Mieszanka kompotowa kg 1.200 5. Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 400 6. Szpinak mrożony kg 8 7. Uszka z kapustą i grzybami 350g szt. 60 8. Włoszczyzna mrożona paski kg 250.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z wykonawców - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku oferty składanej wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26-200 Końskie Dział Żywienia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26-200 Końskie Dział Techniczno - Gospodarczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Dostawa ryb i konserwy rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Załącznik nr 2 Kosztorys cenowy na sukcesywne dostawy ryb i konserw rybnych Kod CPV15200000-0 L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Cena netto Wartość netto poz. 4 x 5 Stawka podatku VAT w % Wartość podatku VAT poz. 6 x 7 Wartość ogółem brutto poz. 6 + 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Filet z mintaja schater bez lodu kg 400 2. Filet z miruny ze skórą kg 300 3. Karp filet kg 10 4. Rolmopsy kg 6 5. Śledzie po kaszubsku kg 150 6. Makrela wędzona kg 250 7. Paprykarz szczeciński 135 g szt. 300 8. Sardynka w oleju 125 g szt. 400 9. Sardynka w pomidorach 125g szt. 400 10. Szprot w oleju szt. 300 11. Szprot w pomidorach szt. 300 12. Śledź po wiejsku kg 80 13. Tuńczyk w sosie własnym 185 g szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Dostawa warzyw i owoców mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Załącznik nr 2 Kosztorys cenowy na sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych kod CPV15331170-9, 15896000-5 L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Cena netto Wartość netto poz. 4 x 5 Stawka podatku VAT w % Wartość podatku VAT poz. 6 x 7 Wartość ogółem brutto poz. 6 + 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1. Brokuły mrożone kg 150 2. Fasolka szparagowa kg 500 3. Leczo kg 150 4. Mieszanka kompotowa kg 1.200 5. Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 400 6. Szpinak mrożony kg 8 7. Uszka z kapustą i grzybami 350g szt. 60 8. Włoszczyzna mrożona paski kg 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.