jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Dostawa artykułów spożywczych różnych

28-11-2011, 00:00

Dane kontaktowe

Zakład Karny w Koronowiegrupa 1grupa 2grupa 3grupa 4
ul. Bydgoska 27 27,86-010 Koronowo
tel. 0 52 382 22 11
fax. 0 52 382 09 00
e-mail: [email protected]
http:// www.sw.gov.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Koronowo: Dostawa artykułów spożywczych różnych
Numer ogłoszenia: 399906 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych różnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: 1. Marchew mrożona krojona w kostkę - 1 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992 2. Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 800 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa (ilość szacunkowa) - 1 800 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 Grupa 2: 1. Sałatka obiadowa - 2 300 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 2. Sałatka szwedzka - 2 100 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 3. Groszek konserwowy - 700 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 4. Marchew kostka - 840 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-75054:1997 5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 900 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601 Grupa 3: 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 8 100 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 2 300 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997 Grupa 4: 1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 2 400 litrów, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.10.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.14.27-6, 15.33.11.42-4, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7, 15.98.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1)podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchew mrożona krojona w kostkę - 1 800 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78600:1992 2. Mieszanka warzywna 5-składnikowa (zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, brokuły, kalafior, por, seler) - 800 kg ( ilość szacunkowa ), (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997 3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa (ilość szacunkowa) - 1 800 kg, (opakowanie zbiorcze 5 - 20 kg), nomenklatura CPV: 15331170-9, PN-A-78608:1997.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9, 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sałatka obiadowa - 2 300 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 2. Sałatka szwedzka - 2 100 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 1 000 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-77750:1997 3. Groszek konserwowy - 700 kg ( ilość szacunkowa ) (opakowania 400 g), nomenklatura CPV: 15331462-3, PN-76/A-77803 4. Marchew kostka - 840 kg, ( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-A-75054:1997 5. Koncentrat pomidorowy 30 % - 900 kg,( ilość szacunkowa ) (opakowania 800 - 4 800 g), nomenklatura CPV: 15331427-6, PN-75/A-77601.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.14.62-3, 15.33.10.00-7, 15.33.14.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapusta kiszona z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu - 8 100 kg,( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV:15331142-4, PN-72/A-77700:2006 2. Ogórki kiszone o swoistym zapachu i smaku - 2 300 kg, ( ilość szacunkowa ) (pakowana w beczki plastikowe 80 - 120 kg), nomenklatura CPV: 15331000-7, PN-/A-77701:1997.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l- 2 400 litrów, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 15981000-8, PN-Z-11001:1999,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.