jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

DOSTAWY PRZYPRAW znak sprawy: 13/2012/BIGB O/POTULICE

28-12-2012, 00:00

Dane kontaktowe

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
ul. Kurkowa 12 12,80-803 Gdańsk
tel. 58 3231102
fax. 58 3231101
e-mail: [email protected]
http:// www.bigb-baltica.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Gdańsk: DOSTAWY PRZYPRAW znak sprawy: 13/2012/BIGB O/POTULICE
Numer ogłoszenia: 273029 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bigb-baltica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PRZYPRAW znak sprawy: 13/2012/BIGB O/POTULICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy przypraw: 1. Sól biała warzona jodowana spożywcza w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 440 opakowań. CPV: 15872400-5. 2. Cukier biały w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15831200-4. 3. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 260 opakowań. CPV:15831000-2. 4. Słodzik, 250-350 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 640 opakowań. CPV: 15830000-5. 5. Słodzik, 1100-1300 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 720 opakowań. CPV: 15830000-5. 6. Pieprz czarny mielony w opakowaniu 15g-20g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15872100-2. 7. Pieprz czarny mielony w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15872100-2. 8. Papryka ostra mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7. 9. Papryka słodka mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 130 opakowań. CPV: 15870000-7. 10. Liść laurowy w opakowaniu 20-30g, ilość szacunkowa 150 opakowań. CPV: 15870000-7. 11. Przyprawa Vegeta Podravka w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól kuchenna, suszone warzywa-15,5% (w tym: marchew, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki). CPV: 15870000-7. 12. Przyprawa do potraw Warzywko uniwersalne - smak świeżych warzyw w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól, warzywa suszone-15,1% (w tym: marchew, cebula, pasternak, liście selera, natka pietruszki, czosnek, papryka, pomidory). CPV: 15870000-7. 13. Przyprawa Delikat do mięs 200 g, ilość szacunkowa 600 opakowań CPV: 15870000-7. 14. Czosnek granulowany w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 880 opakowań. CPV: 15870000-7. 15. Czosnek granulowany w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV:15870000-7. 16. Majeranek w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 340 opakowań. CPV: 15870000-7. 17. Majeranek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15870000-7. 18. Oregano w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 19. Liście bazylii w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7. 20. Cynamon mielony w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 21. Koperek w opakowaniu 8g-15g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7. 22. Susz z liści pietruszki w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7. 23. Chili w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 24. Przyprawa do zup, sosów, sałatek w płynie Winiary 210g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7. 25. Przyprawa kucharek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 26 opakowań. CPV: 15870000-7. 26. Kwasek cytrynowy do celów spożywczych w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 2550 opakowań. CPV: 15870000-7. 27. Soda oczyszczona do celów spożywczych w opakowaniu 75g-85g, ilość szacunkowa 240 opakowań. CPV: 15870000-7. 28. Zaprawa cytrynowa w opakowaniu 200 ml, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 29. Włocławek koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15331427-6. 30. Włocławek ketchup łagodny w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15871230-5. 31. Włocławek ketchup pikantny w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. CPV: 15871230-5. 32. Ketchup pikantny Pudliszki w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. Skład m.in.: pomidory 183g na 100g ketchupu. CPV: 15871230-5. 33. Ketchup pikantny w opakowaniu 400g-500g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871230-5. 34. Ketchup Tortex w tubie plastikowej 500 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15871230-5. 35. Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 260g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 36. Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 620g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 37. Majonez dekoracyjny Winiary w opakowaniu 400 ml, ilość szacunkowa 300 opakowań. Skład m.in.: olej roślinny, żółtko jaj-6%, ocet, musztarda, cukier, sól. Średnia zawartość odżywcza w 100ml produktu: tłuszcz 76,1g. CPV: 15871273-8. 38. Majonez w tubie 450g-550g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 39. Musztarda stołowa w opakowaniu (plastik) 180g-220g, ilość szacunkowa 310 opakowań. CPV: 15871250-1. 40. Musztarda sarepska w opakowaniu (plastik) 450g-550g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871250-1. 41. Musztarda sarepska Ocetix w opakowaniu 180g-220g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15871250-1. 42. Chrzan tarty w opakowaniu 170g-200g, ilość szacunkowa 450 opakowań. CPV: 15870000-7. 43. Chrzan łowicki naturalny Urbanek w opakowaniu 180g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7. 44. Ziele angielskie w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 45. Przyprawa do kebaba-gyros 30g-50g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 157870000-7. 46. Żelatyna spożywcza 50g spożywcza wieprzowa zwykła od 50g-80g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15892400-1. 47. Barszczyk czerwony koncentrat w opakowaniu szklanym od 300g-330g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15891400-4. 48. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, ocet wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu pochodzenia rolniczego, w opakowaniu szklanym 500g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871110-8. 49. Ocet winny 6 % w opakowaniu szklanym 0,5l ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871120-1. 50. Sos sojowy w opakowaniu szklanym 150 ml ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871210-9. 51. Żur w opakowaniu szklanym 0,5l ,zakwas z mąki żytniej i pszennej poddany naturalnej fermentacji, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15851000-8 52. Kminek mielony 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 53. Tymianek 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 54. Cząber 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 55. Pieprz ziołowy w opakowaniu od 20-25 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872200-3 56. Przyprawa do kurczaka od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7 57. Przyprawa do ryb od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15870000-7 58. Przyprawa meksykańska od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7 59. Imbir w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872500-6. 60. Gałka muszkatołowa 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 61. Zioła prowansalskie 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872300-4. 62. Curry w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostarczane ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze lub litrażu. Wykonawca dostarcza artykuły w opakowaniach, które nie są wykonane ze szkła oraz z metalu, za wyjątkiem: przyprawy do zup, sosów, sałatek (poz. 24,50,51), koncentratu pomidorowego (poz. 29), barszczyku czerwonego koncentrat (poz. 47), octu (poz. 48,49),chrzanu (poz.43),majonezu (poz 35,36,37),ketchup (poz.,30,31) . Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8; c) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e) Zakładu Karnego w Czersku, ul. Dworcowa 29; f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; h) Aresztu Śledczego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 ,Aresztu Śledczego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a, Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4, Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53 - od 01.01.2013r; i) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10 - dostawy zaczną się najprawdopodobniej w trakcie 2013 r. 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.83.10.00-2, 15.87.12.73-8, 15.87.00.00-7, 15.87.23.00-4, 15.87.11.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII tj.1 podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII tj.1podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII tj.1 podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII tj.1podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. IX. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 2., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do siwz). 3. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1. ppkt 1) podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji c) dokumenty wyszczególnione w pkt 2. ppkt 1) i ppkt 2) złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX. pkt 2. ppkt 1)-2) i załączenia ich do oferty. 3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. i 2. mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ppkt 2), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem (w sposób określony w ppkt 3) przez wykonawcę lub te podmioty. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 5) stosuje się odpowiednio. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 8) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bigb-baltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 89-120 POTULICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 89-120 POTULICE SEKRETARIAT ZAKŁADU KARNEGO W POTULICACH.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie