jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy

29-04-2024, 08:41

Dane kontaktowe

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
Olszanica 222,38-722 Olszanica
tel. 134617460
e-mail: [email protected]
http:// www.sw.gov.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527485274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 222

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134617460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9eb9b29-05ee-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215962/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9eb9b29-05ee-11ef-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci: Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej – e-mail: [email protected] z zastrzeżeniem, że złożenie oferty przez wykonawcę następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” - https://ezamowienia.gov.pl/komponent edukacyjny/
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a). w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b). jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Sposób komunikowania się w ramach postępowania na Platformie
e-Zamówienia został opisany w instrukcji pn. "Komunikacja w postępowaniu" dostępnej na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] oraz [email protected] (nie dotyczy składania ofert).
11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, reprezentowany przez Komendanta ośrodka;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, pocztą elektroniczną na adres e-mail:[email protected];
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).
1. CPV 15112100-7 Filet z indyka, mięso świeże, nierozmrożone, powierzchnia niezakrwawiona, bez opiłków kości, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 550 kg.
2. CPV 15112100-7 Filet z kurczaka, Mięso świeże, nierozmrożone powierzchnia niezakrwawiona, bez opiłków kości, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 1050 kg.
3. CPV 15112100-7 Udko z kurczaka, Element z kurczaka zawierający udo i podudzie wraz z mięśniami i skórą, świeży, niemrożony, waga porcji nie mniej niż 250 g; uda powinny być właściwie umięśnione, linie cięć równe, gładkie, skóra bez przebarwień oraz resztek upierzenia, zapach swoisty dla mięsa drobiowego świeżego. Termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 600 kg.
4. CPV 15112100-7 Porcja rosołowa z kury. Korpusy drobiowe wraz z szyjką świeże, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, niemrożonego, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 1000 kg.
5. CPV 15112100-7 Porcja rosołowa z kaczki. Korpusy z kaczki świeże, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, niemrożonego, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 100 kg.
6. CPV 15111100-0 Wołowina bez kości, Wyselekcjonowane części udźca, bez ścięgien i tkanki tłuszczowej. Mięso świeże, nierozmrażane, czyste o konsystencji jędrnej, o zapachu swoistym charakterystycznym dla świeżego mięsa. Okres przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 100 kg.
7. CPV 15111000-0 Szponder wołowy, Mięso świeże, nierozmrożone, czyste o konsystencji jędrnej, o zapachu swoistym charakterystycznym dla świeżego mięsa, pozbawione całkowicie skrzepów krwi oraz strzępów tkanki mięsnej. Okres przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
8. CPV 15131600-1 Flaki wołowe, Część żołądka krowy z nieznacznym przerostem tłuszczowym. Produkt świeży, krojony, oczyszczony, o barwie jasnoszarej i swoistym zapachu, charakterystycznym dla podrobów wołowych, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia. Okres przydatności min. 7 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
9. CPV 15131130-5 Boczek wędzony gotowany. Barwa charakterystyczna dla asortymentu. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg.
10. CPV 15131130-5 Baleron. Mięso wieprzowe - przyprawy. Powierzchnia nieuszkodzona, czysta sucha. Konsystencja soczysta, krucha, powierzchnia przekroju lekko wilgotna. Barwa, smak i zapach charakterystyczne dla danego asortymentu. Niedopuszczalne są skupiska galarety na przekroju oraz wyciek soku. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Zamawiający nie dopuszcza wędlin pakowanych próżniowo i mrożonych. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 280 kg.
11. CPV 15131130-5 Kabanosy. Produkt z mięsa wieprzowego w osłonkach naturalnych, wędzony, parzony i suszony. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Zamawiający nie dopuszcza wędlin mrożonych. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do magazynu. W ilości 180 kg.
12. CPV 15131130-5 Kiełbasa biała parzona. Kiełbasa wieprzowa może być z dodatkiem mięsa wołowego, średnio rozdrobniona w naturalnym jelicie. Zawartość mięsa min. 80%. Barwa biała do szarej. Smak charakterystyczny dla produktu. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 300 kg.
13. CPV 15131130-5 Kiełbasa śląska. Mięso wieprzowe średnio rozdrobnione, przyprawy. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Zapach charakterystyczny dla procesu wędzenia. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 400 kg.
14. CPV 15131130-5 Kiełbasa parówkowa. Zawartość mięsa min. 60%. Mięso wieprzowe i wołowe drobno rozdrobnione, podgardle wieprzowe, bez dodatków modyfikujących. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 300 kg.
15. CPV 15131130-5 Parówki cienkie. Zawartość mięsa min. 60%. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia nieuszkodzona, bez śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Opakowanie próżniowe. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 350 kg.
16. CPV 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna. Kiełbasa wieprzowa średnio rozdrobniona, wędzona, parzona. Zawartość mięsa min. 75%. Powierzchnia bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Zapach charakterystyczny dla procesu wędzenia. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 220 kg.
17. CPV 15131130-5 Polędwica sopocka. Mięso wieprzowe schabowe wędzone i parzone, całe elementy. Barwa charakterystyczna dla asortymentu. Powierzchnia nieuszkodzona, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 220 kg.
18. CPV 15131130-5. Kiełbasa krakowska sucha. Produkt z mięsa wieprzowego i wołowego w osłonkach naturalnych, wyrób parzony, wędzony i suszony do uzyskania pomarszczonej powierzchni. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 220 kg.
19. CPV 15131135-0 Szynka drobiowa. Wyrób drobiowy, grubo rozdrobniony, parzony, o delikatnym aromacie, soczysty i jędrny, zawartość mięsa min.75%, w formie batonu w sztucznej osłonce. Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 300 kg.
20. CPV 15131130-5 Szynka wieprzowa Mięso z szynki wieprzowej parzone , sznurowane, całe elementy. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia nieuszkodzona, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni, produkowana zgodnie z recepturą metodą tradycyjną. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie hermetyczne. W ilości 220 kg.
21. CPV 15131130-5 Kiełbasa szynkowa. Mięso wieprzowe grubo rozdrobnione z szynki, przyprawy. Zawartość mięsa min. 80%. Konsystencja zwięzła. Powierzchnia batonu brązowa błyszcząca, bez zanieczyszczeń i śladów pleśni. Niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Okres przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 280 kg.
22. CPV 15131130-5 Smaczek. Produkt wieprzowy drobno rozdrobniony, parzony, w otoczce z galarety w formie bloku. Zawartość mięsa min. 60%. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczące o nieświeżości lub obcy, np. gorzki, kwaśny , pleśniowy. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 220 kg.
23. CPV 15131310-1 Pasztet pieczony. Mięso wieprzowe, podroby, tłuszcz, poddany procesowi pieczenia. Powierzchnia gładka. Konsystencja ścisła, jednolita. Składniki równomiernie wymieszane. Smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców, przypraw i zastosowanym procesem technologicznym, wyraźnie wyczuwalne przyprawy. Niedopuszczalne: smak i zapach nieświeżych surowców. Termin przydatności nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 200 kg.
24. CPV 15131130-5 Pieczeń. Wyrób bez osłonki z mięsa wieprzowo-wołowego ze zmielonej masy z przyprawami. Konsystencja dość ścisła, struktura jednolita, wszystkie składniki równomiernie wymieszane. Smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców, dodatków i przypraw. Termin przydatności nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 230 kg.
25. CPV 15131130-5 Szynka konserwowa, produkt wieprzowy grubo rozdrobniony w formie bloku, parzony, niewędzony, Zawartość mięsa min. 80%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. W ilości 250 kg .
26. CPV 15131130-5 Kiełbasa wiejska, kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona w osłonce naturalnej, wędzona. Zawartość mięsa min. 80%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do magazynu. Opakowanie próżniowe. W ilości 150 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ
2. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy, w tym możliwość wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1). zmiany cen jednostkowych brutto określonych w § 1 ust. 1 umowy w przypadku zmiany przepisów stawki podatkowej VAT mającej miejsce po dniu zawarcia umowy, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto a cena netto pozostanie bez zmian.
2). po upływie 2 miesięcy od dnia obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość uzasadnionej zmiany ceny artykułu spożywczego pod warunkiem wzrostu lub obniżki (o co najmniej 1%) cen towarów i usług konsumpcyjnych. Zmiana ceny może następować nie częściej niż raz na kwartał proporcjonalnie do wskaźnika zmian cen, po ogłoszeniu przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wiążący dla stron umowy będzie publikowany ,,Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego kwartału)”, proporcjonalnie do
którego będzie liczona zwyżka lub obniżka cen.
2. Strona, która wnioskuje o zmianę wysokości wynagrodzenia, przedstawi pisemnie szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zaistniałej zmiany będącej jego podstawą oraz złoży wniosek o zmianę postanowień umowy.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:
1). opis propozycji zmiany;
2). uzasadnienie zmiany;
3). opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. W terminie 7 dni (licząc od daty wpływu wniosku o zmianę cen) sporządzany jest aneks do umowy określający nowe ceny. Nowe ceny obowiązują od dnia podpisania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostepnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07