Pomimo cyklicznego znoszenia obostrzeń wielu z nas wciąż pracuje w trybie zdalnym. A to z kolei stanowi nie lada wyzwanie dla naszej codziennej diety. Inaczej bowiem komponujemy menu zabierane do firmy, inaczej podejść należy do planowania posiłków, pracując w domowym zaciszu.
Pyszny burger z kawałkiem soczystego mięsa, czy chrupiące, złociste frytki, to małe przyjemności na które każdy z nas ma czasami ochotę.
15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Home&Food – wydarzenia łączącego kulturę stołu z e-commerce.
7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków.
Wielkanoc to zazwyczaj czas sięgania po receptury obecne w naszych domach od lat. Jednocześnie co roku staramy się nieco odświeżyć te receptury, nadać im nowy charakter – szczególnie jeśli chodzi o pieczenie, szynki, pasztety.
Pieczenie i dekorowanie pierników to jedno z najprzyjemniejszych zadań na liście przedświątecznych przygotowań. Aromat ciasteczek nieodłącznie kojarzy się z Bożym Narodzeniem, a ich przygotowywanie jest nie lada frajdą. Przepis na udane słodkie wypieki zna marka home&you.
7 września 2017 w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się konferencja Home&Food - e-commerce ze smakiem. Wydarzenie skierowane jest do tych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż internetową: produktów spożywczych, gotowych dań, artykułów gospodarstwa domowego, służących do przygotowania i serwowania posiłków.
Już po raz trzeci Bellavita, największe targi żywności i napojów Made-in-Italy, łączy siły z WorldFood, aby promować tradycyjną włoską żywność i napoje i powraca w dniach 7 - 9 marca do Warszawy, sprowadzając prawdziwy i niepowtarzalny smak włoskiej kuchni, oferując odwiedzającym wyjątkową okazję do odkrycia unikatowych produktów.
Po różowym październiku i listopadzie promującym profilaktykę zdrowotną mężczyzn, w styczniu pod lupę bierzemy to, co trafia na nasze stoły.
Kameralne spotkanie z przyjaciółmi, domowa impreza dla znajomych czy rodzinne przyjęcie – na każdej z tego typu okazji idealnie sprawdzą się pyszne przekąski.
Chałwa to przekąska, która jest lubiana i doceniana przez Polaków, ale dziś jej klasyczny format jest nieco zapomniany.
Program „Doceń polskie” cieszy się stałym zainteresowaniem producentów żywności. Godło podkreślające zarazem pochodzenie żywności i jej wysoką jakość to niewątpliwy atut w obliczu rosnącego zainteresowania konsumentów rodzimymi wyrobami.
Ekspozycje targowe ponad 350 wystawców, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert – WorldFood Poland to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny doskonałej żywności i kraju otwartego na inne kultury.
W czasie wiosennych targów WorldFood Uzbekistan i WorldFood Azerbaijan zaprezentowało się łącznie ponad 250 firm, wśród których nie zabrakło też polskich przedsiębiorców. Oba te środkowoazjatyckie kraje są perspektywiczne pod kątem inwestycji zagranicznych.