To, jak często sięgamy po zalecane w diecie warzywa i owoce, ma związek z naszą świadomością żywieniową.
Organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” od pięciu lat zachęcają do wybierania artykułów spożywczych rodzimych producentów.
Już 30 września w Poznaniu rozpocznie się największe wydarzenie kierowane do branży spożywczej i sektora Horeca. Zwiedzający będą mogli zapoznać się nie tylko z nowościami rynkowymi, ale także wziąć udział w spotkaniach z ekspertami.
„Prawo do znakowania Euroliściem produktów spożywczych to przysłowiowa wisienka na torcie” – mówi w rozmowie z Polską Izbą Żywności Ekologicznej, organizatorem kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”, dr inż. Urszula Sołtysiak, wieloletnia wykładowczyni SGGW, współzałożycielka pierwszej w Polsce jednostki certyfikującej rolnictwo ekologiczne i jego produkty.
W największych w Warszawie wiosennych targach spożywczych WorldFood Warsaw uczestniczyło ponad 300 wystawców, z czego 40 procent to firmy zagraniczne, w tym duża reprezentacja Włochów i Hiszpanów. Tegoroczną V edycję Targów odwiedziło ponad 6 tys. osób, ale jak zapewnia Agnieszka Szpaderska dyrektor WorldFood - nie były to przypadkowe osoby, ale ściśle związane z branżą i zorientowane na biznes.
24 sierpnia rozpoczyna się drugi etap tegorocznej akcji promocyjnej marki Amino – „Parada Mis Polskich”. Nagrodami w loterii są: 10 000 ceramicznych misek z limitowanej kolekcji oraz 10 nagród pieniężnych o łącznej wartości 10 000 złotych.
Najwyższy czas podsumować ubiegły rok! Laureaci programu „Doceń polskie” dzielą się nie tylko spostrzeżeniami dot. minionych dwunastu miesięcy i opiniami na temat korzyści związanymi z posiadaniem certyfikatu „Doceń polskie”, ale także zdradzają plany na najbliższe miesiące.