jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Polagra Food – więcej niż branża spożywcza

Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jaki potencjał dla wystawców prezentują targi?

Grupa MTP, POLAGRA FOOD,

Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jaki potencjał dla wystawców prezentują targi?

Wydarzenie od wielu lat jest postrzegane przez branżę jako obowiązkowy punkt w kalendarzu i nie należy się temu dziwić, w końcu POLAGRA to wydarzenie z wieloletnią tradycją, a jednocześnie podążające za trendami rynku eventów. Co roku udział w nim biorą producenci żywności i napojów, a także alkoholi. Nowości prezentują liderzy w swoich kategoriach, a także firmy, które dopiero pracują nad rozwojem swojego brandu. W gronie tym znajdują się producenci i dystrybutorzy żywności zza granicy.

Targi co roku odwiedzają kupcy z sieci handlowych, przedstawicieli hurtowni spożywczych i sklepów detalicznych, ale nie tylko. Ogromy potencjał dla producentów to również odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL. To wydarzenie, w którym udział biorą restauratorzy, właściciele kawiarni i szefowie kuchni z całej Polski. - Odwiedzając pawilony targów POLAGRA FOOD szukam przede wszystkim produktów najwyższej jakości, zwłaszcza tych oferowanych przez niszowych producentów. Zwracam uwagę na lokalność produktów oraz na ich dostępność w ciągu roku. Najważniejszy jest dla mnie smak i jakość, a w mniejszym stopniu kolorowe opakowanie. Zastanawiam się nad wykorzystaniem tychże produktów w swojej kuchni, ponieważ zależy mi na tym, by dać gościom mojej restauracji to co najlepsze, najsmaczniejsze, ale też najmniej przetworzone. – mówi Zenon Hołubowski, właściciel Hotelu Hołubowski oraz Tawerna Toscana w Pile oraz executive chef w Miejskim Browarze Stargard.

Grupa MTP, POLAGRA FOOD,

Warto podkreślić, że w gronie kucharzy odwiedzających targi POLAGRA FOOD znajdują się także szefowie kuchni zza granicy oraz najlepsi kucharze w naszym kraju, w szczególności finaliści odbywającego się podczas targów POLAGRA najważniejszego w Polsce konkursu gastronomicznego dla profesjonalistów, czyli Kulinarnego Pucharu Polski - POLAGRA FOOD
to jedyne targi w Polsce, na których możemy kompleksowo „dotknąć” całej brany spożywczej.

To idealne miejsce dla osób poszukujący nowych rozwiązań technologicznych, nowych smaków, ale również zapewniające kontakt z producentami żywności i hodowcami - podkreśla Paweł Salamon, szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant, zdobywca pierwszego miejsca w Kulinarnym Pucharze Polski 2016.

Trwa obecnie kampania skierowana do wystawców bloku targowego Polagra. Organizatorzy jak zawsze zachęcają do wcześniejszego zgłoszenia udziału w ekspozycji, ponieważ można wtedy skorzystać z niższych cen powierzchni wystawienniczej (do 31 maja). Warto jednak pamiętać, że udział w targach to nie tylko stoisko będące częścią ekspozycji, ale także działania promocyjne, które wspierają obecność firmy na targach i generują dodatkowe możliwości nawiązania kontaktów z potencjalnymi klientami. Grupa MTP aktywnie uczestniczy w promocji wystawców. W naszych mediach drukowanych oraz w kanałach online informujemy o nowościach, produktach nagrodzonych Złotym Medalem, specjalnych eventach, które odbywają się na stoisku wystawcy lub scenie głównej, ale pod jego patronatem. – zachęca Marcin Gorynia, dyrektor projektu POLAGRA FOOD.

Targi POLAGRA FOOD, a także odbywające się w tym samym bloku targowym targi POLAGRA GASTRO, POLAGRA TECH i Taropak odbędą się w dn. 30 września – 3 października, tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Artykuł został dodany przez firmę

Grupa MTP

Wierzymy w potęgę spotkań, dlatego organizujemy je nieprzerwanie od blisko 100 lat łącząc ze sobą ludzi z całego świata. Cenimy kompetencje, stąd w naszym portfolio jest aż 100 imprez targowych.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.