jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Poznań, wielkopolskie, Polska Dodano: 2024-04-02 | ID oferty: 2131706

Numer referencyjny: 3600


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Miejsce pracy: Poznań - zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie

Jakie będą Twoje zadania:?
  • Zapewnienie obsługi klienta niemieckojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
  • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
Czego oczekujemy?
  • Bardzo dobrejznajomościjęzyka niemieckiego (poziom min. B2)
  • Bardzo dobrejznajomościjęzyka angielskiego (poziom min. B2)
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
  • Status absolwenta lub studenta w obszarze informatyki lub filologii germańskiej mile widziany
  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk mile widziane
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę (podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą)
  • Zdalny, hybrydowy lub stacjonarny model pracy
  • Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie
  • Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), konkursy, wieczory filmowe, i inne
  • Platforma benefitowa
  • Globalne i lokalne programy i konkursy uznaniowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Bonus roczny
  • Bonus za polecenie oraz relokację
  • Dostęp do Employee Assistance Programme
  • Kursy językowe
  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy


Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań wielkopolskie

Dane kontaktowe: