jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Poznań, wielkopolskie, Polska Dodano: 2024-04-02 | ID oferty: 2131707

Numer referencyjny: 3680


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Miejsce pracy: Poznań hybrydowo

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Pracę w trybiehybrydowym (nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu) bądź zdalnym
  • Start pracy w kwietniu2024
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w branży ITw ramach wewnętrznych awansów
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie, pakiet szkoleń stanowiskowych i zagraniczne szkolenia firmowe
  • Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny


Jakie są nasze wymagania?

  • Bardzo dobraznajomośćjęzyka niemieckiegoiangielskiego (min. B2)
  • Analityczne podejściedo rozwiązywanych problemów
  • Rozwiniętezdolności komunikacyjnei orientacjana klienta
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta/helpdesk/servicedesk

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
  • Obsługa poczty elektroniczneji systemu ticketowego
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy

Prosimy o załączenie CV.

Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań wielkopolskie

Dane kontaktowe: