jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

IT support specialist with Spanish/Italian/French and English

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-09 | ID oferty: 2138611

Numer referencyjny: 41/4/2024/OW


Are you dreaming of a job that allows you to solve problems, think creatively, and continuously develop yourself?

We are seeking enthusiasts of the IT field and new technologies with a passion for customer service and proficiency in Italian, Spanish, or French, as well as English communication skills! Join our dynamic team as a IT Support Specialist in a international company in the furniture industry and assist colleagues from other countries in resolving IT issues!

What we expect

  • proficiency in Italian/French/Spanish at a minimum B2 level
  • proficiency in English at a minimum B2 level
  • technical and IT skills
  • interest in networks, databases, programming, and computer tinkering
  • previous experience in a similar position (helpdesk/first-line IT support) is a plus
  • openness to learning and development
  • customer service experience
  • teamwork and communication skills
  • quick learning and problem-solving abilities
  • flexibility to work on a rotating schedule between 7:00 AM and 8:00 PM (7 days a week)

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

What we offer

  • employment based on a temporary employment contract with the possibility of transitioning to permanent employment
  • the opportunity to work remotely 80% of the time (4 days per month at the office in Warsaw)
  • necessary equipment for work
  • a comprehensive package of introductory training
  • flexible working hours
  • work on a rotating schedule (between 7:00 AM and 8:00 PM, 7 days a week)
  • a benefits package (private medical care, sports card, meal card)
  • the opportunity to use foreign languages in your daily work
  • gaining valuable experience and knowledge alongside specialists

Your tasks

  • technical and IT support through various support channels
  • assistance in foreign languages (Italian/French/Spanish and English)
  • resolving incoming issues in a timely manner
  • performing duties in accordance with processes, rules, and guidelines
  • collaboration within the IT Service Desk team
  • monitoring all open support cases
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Randstad Polska Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa mazowieckie

Dane kontaktowe: