jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Network Support Manager

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-09 | ID oferty: 2139290

Network Support Manager
Warszawa
NR REF.: 1183833

For one of our clients, we are looking for a person for the position of Client Solution Manager - we are looking for a technical person - highly specialized in networks, who will supervise the work of a small team of network specialists. An important part of the role is also contact with the client and finding agreements between the parties

 

Responsibilities:

  • Responsible for all work performed by the Support Organization 
  • Responsible for the Support network work processes/tools and their implementation, documentation and continuous improvements 
  • Handle emergency support calls during working hours (On-duty phone) 
  • Handle incoming product support tickets in Jira Service Desk until resolution 
  • Assists the development teams with customer interaction including debugging, information gathering etc. 
  • Work closely with Product Owners to ensure a correct prioritization, timing and need for maintenance releases 
  • Facilitate re-occurring support status meetings with customers (as needed) 
  • Maintain and update customer access, contact information and SW version usage (SW Versions Inventory on Confluence) 
  • Participate in the BECS/BBE User Forums 
  • Create and distribute product licenses to customers 
  • Keep up to date with our products, dependent products, and technologies 
  • Participate in reviewing changes to customers documentation (user guides, white papers, release notes) 
  • Be an ambassador for the company and the products provided 
  • Be part of the 24/7 On-duty if agreed with your manager. 

 

Qualifications:

  • Extensive network experience (switches, wifi, routers)
  • Previous experience, even minor, as a support manager preferred
  • Experience with Cisco, Juniper (preferred)
  • Negotiation skills and assertiveness
  • Network certificates are nice to have


Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: