jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Pracownik Administracyjny

Rzeszów, podkarpackie, Polska Dodano: 2024-05-09 | ID oferty: 2168437

Dla naszego partnera GC Energy poszukujemy osób na stanowisko Pracownik Administracyjny

GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.

Miejsce pracy: Rzeszów


Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
  • Stacjonarną pracę w nowoczesnym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed
  • Ubezpieczenie grupowe NNW od PZU
  • Lekcje języka angielskiego


Zakres obowiązków:

  • Koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura zarządu, w tym: organizacja prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych, sporządzanie niezbędnych protokołów, raportów i prezentacji na potrzeby zarządu, organizacja zaplecza imprez firmowych, obsługa gości i spotkań.
  • Dbałość o wizerunek firmy poprzez stosowanie zasad kultury biznesowej w zakresie każdego kontaktu z interesantami firmy i kojarzenie interesantów firmy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi (za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub bezpośrednio), monitorowanie opinii na temat firmy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Redagowanie pism wychodzących z biura zarządu do urzędów i partnerów biznesowych (opracowanie oraz edycja pism) oraz tłumaczenie korespondencji z języka polskiego na j. angielski i odwrotnie
  • Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz z zachowaniem należytej staranności o aktualność i łatwość dostępu dla upoważnionych do tego osób,
  • Dbałość o aktualność i kompletność zaświadczeń oraz dokumentów Spółki i członków zarządu,
  • Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i nadawanie właściwego obiegu korespondencji wewnątrz firmy,
  • Nadawanie poczty wychodzącej (urząd pocztowy, kurier) i rozliczanie kosztów z tym związanych,
  • Dbałość o zaopatrzenie biura administracji w materiały biurowe i artykuły spożywcze,
  • Zapewnienie dostępu i informacji do dokumentacji uprawnionym przez Zarząd pracownikom,
  • Prowadzenie i nadzór nad aktualnością ewidencji sprzętu komputerowego, aparatów i kart telefonicznych wydawanych pracownikom,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego
  • Rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny ze względu na dokumentację i pracowników zagranicznych),
  • Troska o pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy,
  • Komunikatywność, otwartość i punktualność


Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Grupa590
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Grupa590

Rzeszów podkarpackie

Dane kontaktowe: