jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACJI DOMU STUDENTA NR 1

Słupsk, pomorskie, Polska Dodano: 2024-05-14 | ID oferty: 2173178

Numer oferty: StPr/24/1012


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Bieżące administrowanie i zarządzanie domem studenta.
2. Zapewnienie właściwych warunków nauki, wypoczynku i pobytu na terenie DS. dla mieszkańców i gości.
3. Uczestniczenie w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji do zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane określonych prawem zamówień publicznych.
4. Obsługa programów komputerowych HMS dees, program fakturowy HMS F-K, programu kontroli dostępu opti camp, programu udzielania dostępu do Internetu mieszkańcom domu studenta.
5. Szkolenie pracowników recepcji z zakresu obsługi i zasad działania systemu kontroli dostępu, monitoringu sygnalizacji zagrożenia pożarowego w domu studenta.
6. Kontrola i egzekwowanie od mieszkańców przestrzegania regulaminów wewnętrznych Osiedla Akademickiego.
7. Opracowywanie listy przydziałów miejsc w domach studenta i kwaterowanie studentów.
8. Prowadzenie rezerwacji i kwaterowania doraźnego dla pracowników oraz osób niebędących pracownikami oraz rozliczanie należności za zakwaterowanie w Hotelu Asystenta.
9. Prowadzenie, ewidencjonowanie i kontrola terminowości wnoszenia opłat przez studentów za pobyt w domach studenckich.
10. Pobieranie płatności gotówkowych oraz obsługa kasy fiskalnej.
11. Przygotowanie, prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z kwaterowaniem (paragony, faktury, noty obciążeniowe wewnętrzne, wnioski o przydział miejsca w domu studenta, złożone oświadczenia, itp).
12. Prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi będącymi na wyposażeniu domów studenta oraz zapewnienie ich prawidłowego stanu technicznego. Uczestniczenie w spisie inwentaryzacyjnym środków trwałych jako osoba odpowiedzialna materialnie.
13. Dbanie o utrzymanie stanu technicznego wyposażenia, urządzeń, systemów i instalacji w domu studenta.
14. Zgłaszanie potrzeb w zakresie uzupełnienia stanów magazynowych bielizny pościelowej oraz wyposażenia pokoi.
15. Ustalanie braków, szacowanie szkód wyrządzonych przez mieszkańców w domu studenta oraz ustalanie sprawców i obciążanie kosztami odpowiedzialnych za ich spowodowanie.
16. Odbiór kontrolny stanu pokoju po wykwaterowaniu mieszkańców.
17. Codzienna kontrola usług sprzątania przez firmę świadczącą usługi w tym zakresie, zlecanie i prowadzenie ewidencji codziennych usług sprzątania, comiesięczne potwierdzanie zgodności wykonanych usług z wystawioną fakturą.
18. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno-epidemiologicznych w pomieszczeniach mieszkalnych i ogólnego użytku poprzez okresową kontrolę czystości pomieszczeń.
19. Bieżąca kontrola jakości świadczonych usług dozoru portiernio-recepcji przez firmy zewnętrzne na rzecz domu studenta.
20. Wnioskowanie niezbędnych prac remontowych i udział w opracowaniu planów remontów i prac konserwatorskich oraz ich kontrola.
21. Opracowywanie okresowych zestawień kwaterowania i sprawozdań z zakresu działania domu studenta. Na wniosek kierownika sporządzanie analiz i ocen działalności domu studenta.
22. Współpraca z organami przedstawicielskimi studentów i mieszkańcami
w zakresie zapewnienia właściwych warunków mieszkaniowych oraz przestrzegania przepisów wewnętrznych, ładu, porządku i bezpieczeństwa na terenie domu studenta. Sporządzanie wniosków dyscyplinujących mieszkańców naruszających zasady współżycia i postanowień zapisanych
w Regulaminie porządkowym mieszkańca.
23. Prowadzenie chronologiczne zbioru dokumentacji dotyczącej przeglądów technicznych budynku domu studenckiego dla potrzeb prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
24. Przygotowanie i przeprowadzanie okresowych ćwiczeń w zakresie symulacji pożaru i ewakuacji jako kierujący ewakuacją w administrowanym przez siebie budynku DS.
25. Wykonywanie innych zadań zlecony przez przełożonych, a w szczególności monitoruje terminowość przeglądów i kompletność dokumentów wynikających z zawartych umów i przepisów prawa (z wyłączeniem zadań specjalisty bhp i p.poż), uczestniczy w procesie przygotowania i obsługi administracyjnej remontów. Zastępuje wskazanych przez kierownika lub jego zastępcę pracowników Osiedla Akademickiego.

Umowa na okres próbny czerwiec - sierpień z możliwością przedłużenia.
Oferujemy
wynagrodzenie 4600 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy
umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
możliwość rozwoju osobistego
pakiet socjalny
klimat współpracy



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe (min. licencjat),komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi programów MS Office: Word, Excel,doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata,mile widziane doświadczenie hotelowe lub w zarządzaniu nieruchomościami,mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej.


Miejsce pracy: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1. CV i list motywacyjny.2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3. Kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.upsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. 4. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zał. 1)5. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające dodatkowe umiejętności lub kwalifikacje np. prowadzenie profilu służbowego w mediach społecznościowych, zaświadczenie udziału w szkoleniu z obsługi programów graficznych itp. referencje. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Uniwersytet Pomorski w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS DS. 1 lub na adres e-mail: [email protected] Oferta ważna do 20 maja 2024 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata ponadto zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Centralna Baza Ofert Pracy
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: