jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

inspektor

Żywiec, śląskie, Polska Dodano: 2024-05-22 | ID oferty: 2182951


Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi sekretarsko-biurowej, systemu ERCDŚ w Wydziale Kryminalnym

34-300 Żywiec Al.Piłsudskiego 52

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonuje pisma oraz inne dokumenty wpływające i wychodzące w odpowiednich dziennikach, przyjmuje, rozdziela i wysyła przesyłki (również te, które mogą zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań) pocztą zwykłą i specjalną. Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu a także dekretacji Naczelnikowi Wydziału i Komendantowi Powiatowemu Policji. Sporządza comiesięczne wykazy za dojazdy, prowadzi ewidencję urlopową i zwolnień lekarskich pracowników wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w wydziale.
  • Rejestruje postępowania sprawdzające i przygotowawcze tj. czynności sprawdzające (RPS) oraz śledztwa i dochodzenia (RSD) w ERCDŚ wraz z całością spływającej do nich dokumentacji statystycznych i procesowych celem zapewnienia terminowości i rytmiczności prowadzonych postępowań oraz udziela instruktaży w zakresie działania systemu ERCDŚ celem jego właściwego funkcjonowania.
  • Przygotowuje wytworzoną w wydziale dokumentację do archiwizowania oraz weryfikuje nadane symbole archiwalne zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt policji i okresami przedawnień, sporządza odpowiednie spisy akt, w celu przekazania ich do składnicy akt KPP w Żywcu.
  • Udziela telefonicznie i osobiście informacji stronom w prowadzonych postępowaniach a także instytucjom takim jak sądy, prokuratury, towarzystwa ubezpieczeniowe w zakresie danych referentów przydzielonych do prowadzenia przedmiotowych postępowań jak również o sposobie ich zakończenia i nadania dalszego biegu tym postępowaniom, kieruje i umawia z wskazanymi referentami sprawy a także naczelnikami wydziału w celu uniknięcia ewentualnych skarg stron postępowania a także zapewnienia właściwego poziomu funkcji recepcyjnej sekretariatu.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym - jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-głównie siedząca.Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku KPP w Żywcu przy ulicy Al.Piłsudskiego 52. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak podjazdów i toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.Współpraca z innymi wydziałami lub jednostkami mieszczącymi się w budynkach niedostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego- decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
  • koniecznie opatrz wlasnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo (dołącz do aplikacji swój adres e-mail). 


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB POŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • wysoka samodzielność, rzetelność,
  • umiejętność konsultacji , argumentowania, interpretowania i stosowania przepisów
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętność współpracy z zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • dyspozycyjność
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera, poczty e-mail


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. Do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52 , 34-300 Żywiec
u dyżurnego jednostki ( z dopiskiem nabór na stanowisko inspektor-zastępstwo Nr ogłoszenia 137993) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Żywiec śląskie

Dane kontaktowe: