jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

25-11-2022, 21:45

Dane kontaktowe

Areszt Śledczy w Kielcach
Zagnańska 155,25-563 Kielce
e-mail: [email protected]
http:// https://zp.sw.gov.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagnańska 155

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-563

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95bb2949-6cfd-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076111/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (KONSERWY RYBNE)

1.2.12 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (ARTYKUŁY SYPKIE: MĄKI, KASZE, PŁATKI)

1.2.13 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (TŁUSZCZE ROŚLINNE I ZWIERZĘCE)

1.2.14 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (OWOCE PRZETWORZONE)

1.2.15 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (WARZYWA PRZETWORZONE)

1.2.16 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (KONSERWY I PASZTETY DROBIOWE)

1.2.17 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (CUKIER I PRZYPRAWY)

1.2.18 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (MAKARON)

1.2.19 SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (KONSERWY SOJOWE I PRODUKTY SOJOWE)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy z siedzibą w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 155, 25-563 Kielce;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Kielcach jest mjr Piotr Feigel, e-mail: [email protected], tel. 41 369 07 06;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu w trybie podstawowym o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie: „SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH”, nr sprawy: DKW.2232.15.2022;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 569 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – dostawy tłuszczy roślinnych
Margaryna CPV 15412200-1 - 12 000 kg
tłuszcz do smarowania pieczywa w kostce (zawartość tłuszczu min. 60%) o gramaturze 200g-250g opakowania
Olej roślinny rzepakowy CPV 15412200-1 - 500 l
opakowania plastikowe o gramaturze 1-3 l

4.2.6.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – dostawy cukru
Cukier biały kl.I CPV 15831200 – 4 - 8 000 kg
(opakowania papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością o wadze 1 - 50 kg )

4.2.6.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- dostawy przypraw
Barszcz biały w proszku CPV 15891000 - 0 - 500 kg
(opakowania o wadze 1 - 25 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Bazylia suszona CPV 15893000 – 4 - 6 kg
(opakowania o wadze 1 - 3 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Bulion drobiowy w proszku CPV 15891500 - 5 - 300 kg
(opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Bulion jarzynowy w proszku CPV 15891500 - 5 - 400 kg
(opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Cukier waniliowy CPV 15800000 – 6 - 50 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Cynamon mielony CPV 15893000 – 4 - 8 kg
(opakowania o wadze 1 - 3 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Czosnek suszony mielony CPV 15893000 – 4 - 30 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Herbata granulowana czarna CPV 15863200 – 7 - 350 kg
(opakowania o wadze 1 - 25 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Kawa zbożowa CPV 15861000 – 1 - 400 kg
(opakowania o wadze 1 - 25 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Koper suszony CPV 15893000 – 4 - 35 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Kwasek cytrynowy w proszku CPV 15800000 – 6 - 15 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Liść laurowy CPV 15872000 – 1 - 25 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Majeranek CPV 15872000 – 1 - 35 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Majonez CPV 15871273 – 8 - 400 kg
( opakowania o wadze 200 g. - 2 kg. plastikowe lub inne ( nie foliowe) dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Musztarda CPV 15871250 – 1 - 150 kg
(opakowania o wadze 200 g. - 2 kg. plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu
z żywnością)
Ocet 10 % CPV 15871000 – 4 - 60 l
(opakowania o poj. 0,5–1l. plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Papryka czerwona mielona ( słodka, ostra ) CPV 15872000 – 1 - 15 kg
(opakowania o wadze 1 – 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Pieprz naturalny mielony czarny CPV 15872100 – 2 - 50 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Przyprawa do zup w płynie CPV 15871000 – 4 - 700 l
(opakowania o pojemności 1 – 3 l. - butelki plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Przyprawa warzywna w proszku typu Vegeta CPV 15871270 – 7 - 700 kg
(opakowania o wadze 1 - 10 kg papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Sól spożywcza jodowana drobnoziarnista CPV15872400 – 5 - 600 kg
(opakowania 1 – 50 kg. foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Syrop owocowy w płynie CPV 15831500 – 7 - 1000 l
(opakowania o pojemności 1 – 5 l. - butelki plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Ziele angielskie CPV 15872000 – 1 - 25 kg
(opakowania o wadze 1 - 5 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)
Zupa pieczarkowa w proszku CPV 15891000 - 0 - 250 kg
(opakowania o wadze 1 - 25 kg. papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – dostawy makaronu
Makaron gruby CPV 15851100-9 - 8 000 kg
(świderki, kolanka, wstążka szeroka, muszelka itp. opakowania o wadze 1kg – 10 kg)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – dostawy artykułów sypkich
Kasza jęczmienna CPV 15610000 – 7 - 2 500 kg
Kasza manna CPV 15613000 – 8 - 700 kg
Mąka pszenna typ 500 CPV 15612100 – 2 - 500 kg
Mąka ziemniaczana CPV 15612300 - 4 - 100 kg
Płatki kukurydziane CPV 15613311 – 1 - 20 kg
Płatki owsiane CPV 15613380 - 5 - 300 kg
Ryż biały CPV 15614100 - 6 - 5 000 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – dostawy owoców przetworzonych
Dżem CPV 15332200-6 - 2000 kg
Marmolada CPV 15332200-6 - 2500 kg
Powidło śliwkowe CPV 15332200-6 - 1500 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – dostawy warzyw przetworzonych
Leczo pieczarkowe CPV 15331000-7 - 1700 kg
(opakowania: do 2 kg)
Koncentrat pomidorowy 30% CPV 15331000-7 - 1500 kg
(opakowania: 900g - 5 kg)
Groszek konserwowy CPV 15331000-7 - 900 kg
(opakowania: 400g)
Kukurydza konserwowa CPV 15331000-7 - 800 kg
(opakowania: 400 g)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – dostawy konserw i pasztetów drobiowych
Mielonka drobiowa CPV 15131000–5 – 650 kg
(opakowania alupak o wadze 130g netto)
Mielonka drobiowa CPV 15131000–5 – 1500 kg
(opakowania alupak o wadze 300g. netto)
Pasztet drobiowy CPV 15131310–1 – 845 kg
(opakowania alupak o wadze 130g netto)
Pasztet drobiowy CPV 15131310–1 – 1500 kg
(opakowania alupak o wadze 300g netto)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – dostawy konserw sojowych i produktów sojowych
Granulat sojowy CPV 153310-00-7 - 350 kg
Kostka sojowa CPV 153310-00-7 - 250 kg
Kotlet a'la schabowy CPV 153310-00-7 - 25 kg
Krajanka sojowa CPV 153310-00-7 - 150 kg
Pasztet sojowy alupak 130g CPV 15131310-1 - 390 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131310-1 - Pasztety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X – dostawy konserw rybnych
Konserwa rybna w pomidorach CPV 15240000-2 - 396 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g
Konserwa rybna w oleju CPV 15240000-2 - 396 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g,
Paprykarz CPV15240000-2 - 1485 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g,
Paprykarz CPV 15240000-2 - 520 kg
(opakowanie jednostkowe - alupak waga 130g,

4.2.6.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1 Nie podlegają wykluczeniu.
2 W okresie ostatnich 3 lat wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę na kwotę (netto):
2.1 94.000,00 zł. w części I (dostawy tłuszczy roślinnych);
2.2 29.500,00 zł. w części II (dostawy cukru);
2.3 19.000,00 zł. w części III (dostawy przypraw);
2.4 23.000,00 zł. w części IV (dostawy makaronu);
2.5 30.000,00 zł. w części V (dostawy artykułów sypkich);
2.6 15.000,00 zł. w części VI (dostawy owoców przetworzonych);
2.7 18.000,00 zł. w części VII (dostawy warzyw przetworzonych);
2.8 21.000,00 zł. w części VIII (dostawy konserw i pasztetów drobiowych);
2.9 7.500,00 zł. w części IX (dostawy konserw sojowych i produktów sojowych);
2.10 26.000,00 zł. w części X (dostawy konserw rybnych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1 1.500,00 zł. dla części I (dostawy tłuszczy roślinnych);
2 500,00 zł. dla części II (dostawy cukru);
3 300,00 zł. dla części III (dostawy przypraw);
4 400,00 zł. dla części IV (dostawy makaronu);
5 500,00 zł. dla części V (dostawy artykułów sypkich);
6 200,00 zł. dla części VI (dostawy owoców przetworzonych);
7 300,00 zł. dla części VII (dostawy warzyw przetworzonych);
8 350,00 zł. dla części VIII (dostawy konserw i pasztetów drobiowych);
9 100,00 zł. dla części IX (dostawy konserw sojowych i produktów sojowych);
10 400,00 zł. dla części X (dostawy konserw rybnych).
Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt 13.1 specyfikacji w jednej lub kilku formach określonych w pkt 29 SWZ:

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających.
2 Zmiany obowiązującej stawki VAT nie powodują konieczności zmiany treści umowy w drodze aneksu.
3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Zmiana cen jest możliwa po przedstawieniu dokumentów księgowych potwierdzających wzrost cen surowców lub półproduktów po stronie Wykonawcy. Wzrost cen surowców lub półproduktów powodujący u Wykonawcy konieczność zmiany cen umownych ma być nie mniejszy niż 15%.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).