jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

E-sprzedaż w branży home&food

7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków. 

7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków. Podczas wykładów uczestnicy mogli dowiedzieć się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż internetową w branży home&food.

E-sprzedaż w branży home&food E-sprzedaż w branży home&food

Zakupy online w dzisiejszych czasach są codziennością w niemal każdej branży, również tej spożywczej i AGD. Coraz więcej dostawców chce dotrzeć ze swoją ofertą do klientów, którzy z kolei mają coraz większe wymagania w stosunku do sklepów internetowych, zarówno jeśli chodzi o jakość oferty, jak i obsługi. Wzrost konkurencyjności na rynku e-commerce sprawia, że sprzedawcy muszą nadążać za trendami w sprzedaży internetowej. W branży home&food widać dużą chęć zdobywania nowej wiedzy, o czym może świadczyć zainteresowanie, jakim cieszyła się wrześniowa konferencja.

Podczas wydarzenia zorganizowanego przez firmę Promedia Jerzy Osika można było dowiedzieć się m.in.: jak zwiększyć ruch i konwersję na stronie sklepu, jak udoskonalić system płatności, w jaki sposób dostarczyć klientom tej samej jakości unikalnego doświadczenia zakupowego w omnichannel, a także jak prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na Facebooku.

Wykłady poprowadzili:

  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director, Business Factory & Roi Hunter Poland,
  • Łukasz Miller, New Business Manager, SARE S.A,
  • Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops,
  • Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager, i-systems,
  • Łukasz Kozłowski, Customer Success, Dreamcommerce S.A.,
  • Jacek Kinecki, Dyrektor E-commerce, Przelewy24,
  • Igor Czajkowski, General Manager, Maciej Synoradzki, Key Account Manager, 2clickshop,
  • Szymon Jan Maksymilian Odolanowski, Specjalista ds. email marketingu, Freshmail
  • Michał Kuchta, Lending Strategy Manager, PayU,
  • Jerzy Osika, prezes Promedia.

Uczestnicy konferencji odwiedzali też stoiska partnerów wydarzenia, firm: PayU, Shoper, Sare, Freshmail, Przelewy24, i-systems, 2ClickShop, Trusted Shops, gdzie osobiście konsultowali ze specjalistami swoje przypadki biznesowe.

Konferencja została bardzo pozytywnie oceniona przez uczestników. „Wydarzenie „Home&Food – e-commerce ze smakiem”, to fantastyczna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami w handlu internetowym. Co najważniejsze, każdy omawiany study case był historią firmy z branży home&food, dzięki czemu wszyscy uczestnicy otrzymali wiedzę skrojoną na miarę ich potrzeb. Prelegenci dzielili się wiedzą o innowacjach ze świata e-commerce jak również sprawdzonymi i przetestowanymi rozwiązaniami, które udało im się wypracować z klientami w ciągu ostatnich lat działalności. W przeciwieństwie do największych targów i konferencji tego typu organizowanych w kraju, „Home & Food – e-commerce ze smakiem” daje możliwość bezpośredniej rozmowy z decyzyjnymi osobami z firm, będących dostawcami usług takich jak serwisy płatnicze, mailingowe oraz firmy tworzące serwisy B2B i B2C. Z pewnością zastosujemy wiedzę przywiezioną z targów w naszej firmie. Serdecznie polecam!” – Jagoda Tuz, www.szklanydom.pl

Kolejna edycja Home&Food odbędzie się w przyszłym roku, więcej informacji będzie można znaleźć na stronie: http://www.homeandfood.net/.

Wydarzenie objęli patronatem:

Patron honorowy: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
Patroni medialni: Ambiente, ambiente.info.pl, Toto Design, Poradnik Restauratora, Informator Spożywczy, Własny Dom oraz jedzenie.info.pl
Partnerzy gastronomiczni: SklepKawa.pl, Lifewellness
Patron: Incheba Expo Praha