Rynek spożywczy jest niezwykle wymagający. Producenci, aby skutecznie wychodzić naprzeciw nowym wymaganiom konsumentów, ale też być w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, muszą skracać czas potrzebny na rozwój nowych produktów i szybciej wychodzić z nowymi propozycjami.
Według szybkiego szacunku GUS, w sierpniu 2023 r. ceny żywności w Polsce były o 12,7% wyższe niż w sierpniu roku 2022. Jak, mimo rosnących cen, przekonać klientów do zakupów, a tym samym rozwijać swoją firmę? Jak sprawić, by jedzenie wciąż dawało radość? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukają wystawcy i goście targów POLAGRA, które rozpoczną się w środę.
8 listopada przypada Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania. Przy tej okazji Stowarzyszenie Poranek radzi, jakie zachowania i zmiany w codziennej rutynie pozwalają zdrowo oraz niedrogo się odżywiać, nie zaśmiecając przy tym planety. Jakie są walory zdrowotne poszczególnych rodzajów żywności, jak ją przechowywać, aby nie utraciła prozdrowotnych właściwości? Czy warto sięgać po popularne diety, detoksy i suplementy diety? Jakie mogą nieść one ze sobą zagrożenia? Na te i inne pytania odpowiada akcja „Miesiąc zdrowego żywienia”.
Wycofywanie produktów z rynku ze względów bezpieczeństwa jest zazwyczaj kosztowne i powoduje szkody wizerunkowe.
Aby sprostać potrzebom rynku, przedsiębiorstwa spożywcze dążą do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów.
Czas rozpocząć odliczanie! Niecałe 100 dni pozostało do najważniejszego wydarzenia branży ekoproduktów w Europie Środkowo-Wschodniej: targów NATURA FOOD i beECO.
7 września 2017 w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się konferencja Home&Food - e-commerce ze smakiem. Wydarzenie skierowane jest do tych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż internetową: produktów spożywczych, gotowych dań, artykułów gospodarstwa domowego, służących do przygotowania i serwowania posiłków.
Już 17 marca w Lublinie, postaramy się dowieść, że zapewnienie ciągłości produkcji jest kluczowym czynnikiem dla przedsiębiorstwa produkcyjnego i zarazem ogromnym wyzwaniem dla osób zajmujących Utrzymaniem Ruchu.
Federacja Rosyjska od wielu lat jest ważnym odbiorcą polskiej żywności, największym spoza Unii Europejskiej. W roku 2013 polski eksport do Rosji wyniósł 1 252 mln euro (wzrost o 19% w stosunku do roku poprzedniego), co stawiało Rosję na 3. miejscu w polskim eksporcie rolno-spożywczym, po Niemczech i Wielkiej Brytanii.