jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Raport Punkt Widzenia - Stora Enso o przyszłości rynku opakowań do 2016 roku i później

Firma Stora Enso opublikowała dziś nowy raport Punkt widzenia, przedstawiający kierunek, w którym zmierza branża opakowań detalicznych.

Raport Punkt Widzenia - Stora Enso o przyszłości rynku opakowań do 2016 roku i późniejFirma Stora Enso opublikowała dziś nowy raport Punkt widzenia, przedstawiający kierunek, w którym zmierza branża opakowań detalicznych. Raport obejmuje rynek nowoczesnych rozwiązań w detalicznym handlu spożywczym do 2016 roku. Wynika z niego, że szybko zmieniające się nawyki konsumentów są siłą napędzającą popyt na innowacyjne rozwiązania w segmencie opakowań.

„Opakowania detaliczne: rok 2016 i później” to trzeci z serii raportów Punkt widzenia firmy Stora Enso Packaging Solutions. Omawia szybkie zmiany następujące w handlu detalicznym oraz ich wpływ na zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w przyszłości.

Raport przedstawia także analizy przypadków ukazujące, jak niektórzy sprzedawcy detaliczni  obniżyli koszty pakowania na poziomie 50–70%  dzięki stosowaniu innowacyjnych opakowań. Przybliża również kluczowe czynniki wyróżniające sprzedawców na rynku, gdzie w ciągu 10 lat wskaźnik udziału  produktów marek własnych ma wzrosnąć do 50%.

Gdy 70% decyzji o zakupie produktów żywnościowych zapada w miejscu sprzedaży, a na rynku handlu detalicznego panuje silna konkurencja, opakowanie odgrywa istotną rolę w zwiększaniu sprzedaży i obniżaniu kosztów w całym łańcuchu wartości — mówi Tomasz Żebrowski, prezes Stora Enso Poland.

W raporcie zaprezentowano pięć trendów, które będą miały wpływ na sektor detalicznych opakowań artykułów żywnościowych w przyszłości. Są to:

  • sukces dyskontów
  • zwiększony wskaźnik penetracji marek własnych
  • nowoczesna technologia opakowań
  • wkroczenie detalistów na rynek internetowy
  • większy nacisk na zrównoważony rozwój

Sprzedawcy detaliczni, którzy najlepiej zrozumieją potencjał opakowania i w pełni go wykorzystają, będą mieli największe szanse na sukces na rynku — tak dziś, jak i jutro. Cieszymy się, że w raportach Punkt widzenia możemy nadal dzielić się wiedzą na temat przyszłości branży opakowań detalicznych. Zapraszamy klientów do dalszego dialogu — mówi Tomasz Żebrowski, prezes Stora Enso Poland.

Tomasz Żebrowski wystąpi na XVIII Międzynarodowej Konferencji i Wystawie Papierniczej PROGRESS'14 organizowanej w Łodzi w dniach 23-25 września br., gdzie wygłosi referat  na temat przyszłości opakowań detalicznych  do 2016 roku i później.

Cały raport Punkt widzenia jest dostępny na stronie:
www.storaensopack.com/press-media.

Artykuł został dodany przez firmę