jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

MarcPol jedną z najtańszych sieci spożywczych

Oferta sieci MarcPol zajęła 7. miejsce w rankingu wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Z każdym kolejnym okresem MarcPol zajmuje w zestawieniu wyższe miejsce potwierdzające rosnącą konkurencyjność cenową sieci.

Logo MarcPolOferta sieci MarcPol zajęła 7. miejsce w rankingu wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Z każdym kolejnym okresem MarcPol zajmuje w zestawieniu wyższe miejsce potwierdzające rosnącą konkurencyjność cenową sieci.

W rankingu zorganizowanym w sierpniu br. przez portal wp.pl, oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego, oferta sieci spożywczej MarcPol została oceniona za jedną z najbardziej konkurencyjnych na polskim rynku. MarcPol zajął siódme miejsce wyprzedzając pod względem atrakcyjności cen znane sieci dyskontowe oraz hipermarketowe. Wartość ocenianego koszyka obniżyła się w przypadku MarcPol aż o 11% porównując ceny z tym samym okresem poprzedniego roku, przy średnim spadku cen dla całego rynku na poziomie 6%. Zapewniło to sieci MarcPol trzecie miejsce pod względem pozytywnej dynamiki zmian w tym zakresie. 

„Aktualne dane rynkowe pokazują, że nasza oferta cenowa jest niższa niż w dyskontach i hipermarketach. Naszym priorytetem pozostaje jednocześnie wciąż wysoka jakość obsługi klientów oraz sprzedaż najlepszych polskich produktów.” – powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

W niezależnym zestawieniu, opracowanym przez wp.pl, ocenianych jest 17 największych sieci spożywczych. Analizowana jest wartość koszyka zakupowego składającego się z 25 podstawowych produktów najczęściej kupowanych przez klientów, w tym m.in. ziemniaki, pomidory, jaja, margaryna oraz schab wieprzowy. Analiza jest dokonywana cyklicznie od kilku lat. „Sieć MarcPol systematycznie pnie się do góry w prezentowanych rankingach. Przed rokiem notowana była na 11. pozycji, a dwa lata temu na 14.” – podkreśliła Iwona Zarucka.