Kuchnie różnych krajów, najlepsze produkty żywnościowe, specjalności regionalne, napoje i soki naturalne, słodkie i pikantne przekąski a wszystko pachnące ziołami i przyprawami z całego świata zaprezentowane przez znanych kucharzy – to wszystko czeka na Państwa podczas targów WorldFood Warsaw – 10 – 12 kwietnia 2018 r. w halach EXPO XXI Warszawa.
Biorąc pod uwagę polskie sieci spożywcze oferta MarcPol okazała się najtańsza zgodnie z najnowszym rankingiem wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Produkty sprzedawane przez MarcPol okazały się tańsze od oferowanych w wielu znanych sieciach dyskontowych, w tym m.in. w Biedronce, Lidlu czy Netto.
Oferta sieci MarcPol zajęła 7. miejsce w rankingu wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Z każdym kolejnym okresem MarcPol zajmuje w zestawieniu wyższe miejsce potwierdzające rosnącą konkurencyjność cenową sieci.
Grill węglowy nie jest już jedynym na rynku. Aktualna oferta jest naprawdę szeroka.
Uwielbiamy biesiadować przy suto zastawionym stole. Naturalnie wędzone wędliny, zawierające tylko mięso, to rarytasy którymi pragniemy ugościć naszych bliskich.
Sushi to najpopularniejsza potrawa japońska, która zdobyła uznanie wśród mieszkańców Europy, w tym Polski. Na rynku pojawia się coraz więcej restauracji, oferujących sushi na miejscu lub na wynos. Każdy lokal gastronomiczny, który chce zapewnić gościom jak najlepsze warunki spożywania sushi, musi postawić na odpowiednie akcesoria, jakimi są drewniane pałeczki do restauracji.
Z inicjatywy ministra rolnictwa i rozwoju wsi Marka Sawickiego odbyło się dziś spotkanie z przedstawicielami sektora mleczarskiego, mięsa wołowego i wieprzowego.
Przemysł spożywczy, mleczarski czy napojowy to sektory dla których firma Milar przygotowała portfolio wysokiej jakości produktów specjalistycznych, spełniających m. in. wymogi higieniczne UE czy wymagania norm NSF, HALAL oraz KOSHER.
Bez wątpienia idą Święta. Niebawem wspólnie z najbliższymi zasiądziemy do świątecznych stołów. Na Wigilii zgodnie z wielowiekową tradycją pojawią się dania tylko postne. Natomiast w kolejne świąteczne dni będziemy degustować wybrane - ze szczególną uwagą - specjalnie na tę okazję wędliny i mięsa. Świąteczna oferta marki Hańderek to duży wybór pieczonych i gotowanych szynek, schabów i kiełbas TRADYCYJNYCH w smaku i sposobie przygotowania.
Oferta urządzeń służących do przygotowywania rozmaitych potraw poprzez wędzenie stała się obecnie dosyć bogata. Do najbardziej popularnych urządzeń należą wędzarnie marki Smokey Mountain™ przeznaczone do użytku domowego.
Nie od dziś wiadomo, że świadomość pod względem ekologicznym jest bardzo istotną wartością w firmie z branży gastronomicznej. Nie tylko wskazuje na zaangażowanie w ważne dla nas wszystkich kwestie - to doskonały sposób na budowanie pozytywnego wizerunku. Jeśli prowadzisz restaurację bar, czy jakikolwiek inny punkt gastronomiczny, powinieneś rozważyć zmianę opakowań na te ekologiczne.
Portofino już po raz kolejny zostało partnerem finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem oprócz wsparcia organizacji miejskiego finału we Włocławku, restauracja przekazała również na aukcję nie jeden, a dwa vouchery na swoje usługi!
W tytule nie ma błędów – to śląskie określenie konsystencji syropów z firmy „Grajfka”. Nazwa manufaktury także nawiązuje do śląskiej kultury i oznacza przedsięwzięcie jako zręczne, uzdolnione, realizowane z talentem, „mające grajfka”. A „kreple” to pączki.
Według szybkiego szacunku GUS, w sierpniu 2023 r. ceny żywności w Polsce były o 12,7% wyższe niż w sierpniu roku 2022. Jak, mimo rosnących cen, przekonać klientów do zakupów, a tym samym rozwijać swoją firmę? Jak sprawić, by jedzenie wciąż dawało radość? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukają wystawcy i goście targów POLAGRA, które rozpoczną się w środę.
Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym tygodniu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie, pozostawiając po sobie niezapomniane wrażenia. Przez trzy dni, od 16 do 18 kwietnia, wydarzenie zgromadziło ponad 300 wystawców z 30 krajów i przyciągnęło 5500 specjalistów z całego sektora spożywczego, stając się tętniącym życiem centrum spotkań branży spożywczej.