jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

MarcPol wśród najtańszych sieci spożywczych

Biorąc pod uwagę polskie sieci spożywcze oferta MarcPol okazała się najtańsza zgodnie z najnowszym rankingiem wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Produkty sprzedawane przez MarcPol okazały się tańsze od oferowanych w wielu znanych sieciach dyskontowych, w tym m.in. w Biedronce, Lidlu czy Netto.

Logo MarcPolBiorąc pod uwagę polskie sieci spożywcze oferta MarcPol okazała się najtańsza zgodnie z najnowszym rankingiem wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Produkty sprzedawane przez MarcPol okazały się tańsze od oferowanych w wielu znanych sieciach dyskontowych, w tym m.in. w Biedronce, Lidlu czy Netto.

W badaniu zorganizowanym w październiku br. przez portal wp.pl, oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego, oferta sieci spożywczej MarcPol została oceniona za jedną z najbardziej konkurencyjnych na polskim rynku. Zajęła dziesiąte miejsce wyprzedzając pod względem atrakcyjności cen m.in. znane sieci dyskontowe Biedronka, Lidl czy Netto. Uwzględniając tylko polskie sieci oferta MarcPol okazała się najtańsza.

„Oferta cenowa MarcPol jest bardzo atrakcyjna i z sukcesem udaje nam się konkurować z zagranicznymi sieciami, w tym również z dyskontami. Naszym priorytetem pozostaje jednocześnie szeroki asortyment, duża oferta produktów świeżych oraz  wysoka jakość obsługi klientów” – powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

Wartość ocenianego koszyka obniżyła się w przypadku MarcPol aż o 5,4% porównując ceny z tym samym okresem poprzedniego roku, przy średnim spadku cen dla całego rynku na poziomie 4,29%. Zapewniło to sieci MarcPol szóste miejsce pod względem pozytywnej dynamiki zmian w tym zakresie.

W zestawieniu wp.pl tym razem ocenianych było 18 największych sieci spożywczych. Analizowana była wartość koszyka zakupowego składającego się z 24 podstawowych produktów najczęściej kupowanych przez klientów, w tym m.in. kiełbasa, mąka, cukier, jaja, mleko, kawa, schab wieprzowy, czy pomidory. Analiza jest dokonywana cyklicznie w odstępie kilku miesięcy. Bieżąca edycja badania była już osiemnastą z kolei.