24-02-2016, 00:00
III edycja targów odbędzie się już w dniach 19-21 kwietnia. Patronem honorowym wydarzenia jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel, a wśród partnerów branżowych znalazło się wiele organizacji i instytucji z sektora spożywczego.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już po raz trzeci odbędą się
w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Wydarzenie w jednym miejscu zgromadzi przedstawicieli polskiego i międzynarodowego biznesu spożywczego. Wśród wystawców znajdą się producenci żywności i napojów, alkoholi, dodatków do żywności i technologii spożywczych, ważną grupą będą również przedsiębiorstwa oferujące wyroby ekologiczne, dystrybutorzy, importerzy i eksporterzy żywności z Polski oraz takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka.
Celem wystawy jest promocja żywności, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych
i pozyskiwanie partnerów handlowych, integracja branży. Ważną częścią WorldFood Warsaw jest specjalna strefa rozmów wystawców z przedstawicielami sieci handlowych i kupców z sektora HoreCa oraz bogaty program merytoryczny.
WorldFood Warsaw to integracja międzynarodowej branży rolno-spożywczej. Patronat honorowy nad tegoroczną wystawą sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel.
Wśród partnerów branżowych znajdują się: Krajowa Unia Producentów Soków, POLBISCO, Związek Polskie Mięso, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Polska Izba Handlu, Stowarzyszanie Polska Wódka, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Związek Sadowników RP.
Co ważne, wiele partnerskich organizacji branżowych wsparło targi merytorycznie i zorganizuje panele tematyczne. Są wśród nich: Polska Federacja Producentów Żywności, która omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawiająca wyzwania sektora mięsnego oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, która zaprezentuje temat związany ze zmianami w handlu. Magazyn ekoDostawcy zorganizuje panel poruszający tematykę perspektyw rozwoju handlu produktami ekologicznymi w Polsce. Magazyn Wino zorganizuje warsztaty łączenia alkoholi z potrawami, natomiast Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przedstawi trendy kulinarne 2016 roku.
Zapraszamy do rejestracji on-line na targi. W wystawie bezpłatnie udział mogą wziąć:
WorldFood Warsaw to także szeroka współpraca z mediami. Wystawcy poprzednich edycji cenili sobie wysoką frekwencję polskich i zagranicznych dziennikarzy. Współpraca medialna doskonale przekłada się na promocję samych targów WorldFood Warsaw, ale również wystawców i ich oferty.
We wsparcie medialne III edycji wystawy zaangażowało się wiele czołowych mediów. Głównym partnerem medialnym jest TVP 1. W promocje targów zaangażowały się również czołowe media branżowe.
Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Akredytacji prasowych na wydarzenie można dokonać w zakładce ‘Media’.
Artykuł został dodany przez firmę
Lentewenc Sp. z o.o. skupia swoje działania na organizacji międzynarodowych wystaw i konferencji w Polsce w różnych sektorach przemysłu. Organizowane przez nas targi są targami branżowymi (B2B) skupiającymi polskie i zagraniczne firmy związane z danym sektorem przemysłu.
Inne publikacje firmy
Podobne artykuły
Komentarze