Wielu z nas nie wyobraża sobie poranka bez swojej ulubionej kawy. Jej wyjątkowy smak, aromat i właściwości pobudzające pomagają pozytywnie rozpocząć nowy dzień, nawet poniedziałek. Jednym z najpopularniejszych urozmaiceń tego napoju jest oczywiście mleko, także spienione, które przywodzi na myśl kawiarnię pachnącą pysznym latte czy cappuccino. W jaki sposób spienić je idealnie?
Nespresso poszerza ofertę kaw dla biznesu o nową mieszankę. Espresso Origin Brazil składa się wyłącznie z ziaren brazylijskiej Arabiki i powiększa asortyment B2B do 10 kaw.
Filiżanka espresso kojarzy się z wyjątkowym aromatem kawy i jej pełnym smakiem, którego nie da się pomylić z żadnym innym. Dlaczego z kawami bezkofeinowymi miałoby być inaczej?
Pomimo cyklicznego znoszenia obostrzeń wielu z nas wciąż pracuje w trybie zdalnym. A to z kolei stanowi nie lada wyzwanie dla naszej codziennej diety. Inaczej bowiem komponujemy menu zabierane do firmy, inaczej podejść należy do planowania posiłków, pracując w domowym zaciszu.
Kawa to napój kultowy i znany od wieków. Bez tego aromatycznego trunku z ziaren kawowca wielu z nas nie wyobraża sobie poranka, a nawet całego dnia. To właśnie kawa pobudza nas po nieprzespanej nocy, jest doskonałą towarzyszką spotkań z przyjaciółmi, bądź po prostu uprzyjemnia coraz chłodniejsze jesienne wieczory.
Ponad 200 produktów w czternastu kategoriach walczyło o Złote Medale i Wyróżnienia targowe. Przyznano 13 Złotych medali w tym dwie nagrody w kategorii „Debiuty” – krajowy i zagraniczny oraz 18 Wyróżnień.
Jedzenie to jedna z podstawowych potrzeb człowieka. O tym, jak ważne są okoliczności, w których spożywamy posiłki, nie trzeba nikogo przekonywać. Jak i o tym, że forma ich podania jest równie istotna. Badania psychologów potwierdzają bowiem, że jemy wszystkimi zmysłami. Warto pamiętać o tym zwłaszcza w kontekście kształtowania pozytywnych wzorców żywieniowych u dzieci.
Ekspozycje targowe ponad 350 wystawców, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert – WorldFood Poland to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny doskonałej żywności i kraju otwartego na inne kultury.
Firma Stora Enso opublikowała dziś nowy raport Punkt widzenia, przedstawiający kierunek, w którym zmierza branża opakowań detalicznych.
"Przyrządzić frytki? A co to za filozofia?" - pomyśli wielu. Jednak frytka frytce nierówna i potwierdzi to każdy, kto spróbował ziemniaka przygotowanego, jak to czynią w Belgii - z chrupiącą skórką i mięsistym wnętrzem z dodatkiem pysznego sosu.