jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Wynik wyszukiwania

 
Wielkanocny pasztet w trzech odsłonach zdjęcie

Wielkanocny pasztet w trzech odsłonach

Wielkanoc coraz bliżej, więc najwyższa pora zastanowić się nad świątecznym menu. Uroczyste spotkania w domowym gronie zasługują na szczególną oprawę. Faszerowane jajka to nie wszystko, co powinno znaleźć się na odświętnie udekorowanym stole. Obowiązkowym punktem wielkanocnego jadłospisu, obok efektownych babek i mazurków, są domowe pasztety. Temat wydaje się trudny i pracochłonny? Nie ze wskazówkami szefa kuchni Knorr!

Czytaj więcej

 

Rośnie rynek substytutów dla żywności pochodzenia zwierzęcego Raport branży foodtech

Do 2035r. roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych mają stanowić do 11%światowego rynku białka. Pozytywny scenariusz, który zakłada uzyskanie pełnego wsparcia regulacyjnego oraz technologicznego, przewiduje nawet 22% udział. Świadomość ekologiczna, czynniki etyczne i zdrowotne mają coraz większy wpływ na wybory żywieniowe. W efekcie, już niemal 40% Polaków deklaruje, że aktywnie ogranicza spożycie mięsa.

Czytaj więcej

 
Prezydent podpisał ustawę o rynku rybnym zdjęcie

Prezydent podpisał ustawę o rynku rybnym

Prezydent RP podpisał 5 sierpnia br. znowelizowaną ustawę o organizacji rynku rybnego. Sejm uchwalił nowelę ustawy 10 lipca br., a 24 lipca przegłosował ją Senat.

Czytaj więcej

 
Polacy coraz świadomiej wybierają ekożywność – już niemal 76 proc. konsumentów zwraca uwagę na certyfikację zdjęcie

Polacy coraz świadomiej wybierają ekożywność – już niemal 76 proc. konsumentów zwraca uwagę na certyfikację

Potencjał rozwojowy rynku eko w Polsce jest duży, choć sektor ten nie jest wolny od problemów w postaci rosnących kosztów energii i wysokiej inflacji. O jego sile stanowią konsumenci, którzy pogłębiają wiedzę na temat produkcji ekologicznej oraz coraz chętniej i bardziej świadomie kupują żywność ekologiczną. Największą wagę przywiązują do jakości wynikającej ze sposobu jej wytwarzania (25 proc. badanych), lokalnego pochodzenia (30 proc.), a także walorów smakowych (31 proc.) oraz pozytywnego wpływu na środowisko naturalne. Ten ostatni aspekt docenia aż 89 proc. uczestników badania zrealizowanego na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”.

Czytaj więcej

 
Projekt nowelizacji ustawy o rynku rybnym przyjęty przez Radę Ministrów zdjęcie

Projekt nowelizacji ustawy o rynku rybnym przyjęty przez Radę Ministrów

Projekt nowelizacji ustawy jest konsekwencją reformy wspólnej polityki rybołówstwa oraz organizacji rynków produktów rybołówstwa i akwakultury. Ma przyczynić się do realizacji celów nowych unijnych rozporządzeń w sprawie wspólnej polityki rybołówstwa.

Czytaj więcej

 
Trendy żywnościowe, czyli rynek konsumenta zdjęcie

Trendy żywnościowe, czyli rynek konsumenta

Znamy składniki, czytamy etykiety i wymagamy od producentów uczciwości. Na wybory żywnościowe konsumentów, nawet te natury etycznej, szybko reagują producenci. Czy to wystarcza do zmiany jakości jedzenia na sklepowych półkach?

Czytaj więcej

 
13. Międzynarodowe Targi Przetwórstwa i Produktów Rybnych POLFISH zdjęcie

13. Międzynarodowe Targi Przetwórstwa i Produktów Rybnych POLFISH

W maju AmberExpo na trzy dni stanie się miejscem  prezentacji nowych produktów, technologii, widowiskowych konkursów i pokazów. Targowa oferta skierowana jest przede wszystkim do profesjonalistów, których napędza pasja do gotowania i zdrowego żywienia.  

Czytaj więcej

 
Kociołek piknikowy – idealne danie na integrację! zdjęcie

Kociołek piknikowy – idealne danie na integrację!

Wesołe biesiady przy ognisku, na łonie natury w gronie rodziny i przyjaciół lubi każdy. To okazja do rozmów, zabawy i odpoczynku. Takie spotkania można połączyć ze wspólnym przygotowaniem smacznego i pożywnego posiłku, który zasmakuje wszystkim. Zamiast typowej kiełbaski z grilla możemy zaskoczyć towarzystwo pysznym daniem przyrządzonym w kociołku.

Czytaj więcej

 
Na pełnym morzu! Jak przyrządzać i wykorzystać w wakacyjnych daniach owoce morza zdjęcie

Na pełnym morzu! Jak przyrządzać i wykorzystać w wakacyjnych daniach owoce morza

Owoce morza, w języku włoskim nazywane „frutti di mare”, stanowią jeden z najpopularniejszych dodatków wykorzystywanych do przygotowania potraw przez mieszkańców krajów śródziemnomorskich. Szczególnym upodobaniem cieszą się one wśród Francuzów, Hiszpanów i Włochów.

Czytaj więcej

 

Polacy są gotowi wydawać rocznie 64,6 mld zł na produkty rolnictwa zrównoważonego. LokalnyRolnik.pl dostarczy im rzemieślnicze jedzenie w całej Polsce

Już nie tylko mieszkańcy największych miast mogą robić zakupy online u rolników i rzemieślników. Od września internetowy targ LokalnyRolnik.pl – pionier polskiego rynku craft e-grocery – dostarcza żywność wytwarzaną w zrównoważony sposób w całej Polsce.

Czytaj więcej

 
Branża spożywcza w 2023 roku okiem producenta żywności – trendy i prognozy zdjęcie

Branża spożywcza w 2023 roku okiem producenta żywności – trendy i prognozy

Miniony rok upłynął pod znakiem inflacji i szeregu nieoczekiwanych zmian związanych z wojną na Ukrainie, co mocno wpłynęło na różne dziedziny życia, w tym również na rynek spożywczy.

Czytaj więcej

 
Jak wybrać rybę na stół wigilijny? zdjęcie

Jak wybrać rybę na stół wigilijny?

Ponoć w Święta króluje karp, ale na talerzu lądują też inne gatunki ryb. Czym kierować się przy wyborze ryb i gdzie szukać tych dobrej jakości? Ekspertka Lokalnego Rolnika odpowiada.

Czytaj więcej

 
Nowa organizacja branżowa na rynku spożywczym – Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych zdjęcie

Nowa organizacja branżowa na rynku spożywczym – Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych

Na polskim rynku pojawiła się nowa organizacja branżowa – Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ). Podmiot zrzeszający kluczowych polskich producentów kasz oraz płatków zbożowych będzie działać na rzecz ochrony środowiska i zdrowia, a także rozwoju nowych technologii produkcji. Jednym ze strategicznych obszarów działalności Stowarzyszenia będzie promowanie kategorii kasz i płatków zbożowych, realizowane m.in. poprzez kampanię edukacyjną, popularyzującą wiedzę o tych produktach.

Czytaj więcej

 
Wykaz oznaczeń handlowych gatunków ryb oraz wodnych bezkręgowców wprowadzanych do obrotu na rynek polski zdjęcie

Wykaz oznaczeń handlowych gatunków ryb oraz wodnych bezkręgowców wprowadzanych do obrotu na rynek polski

Stosownie do art. 7.1.1. ustawy o organizacji rynku rybnego z 5 grudnia 2008 r. (Dz.U. 34 poz. 168 z dnia 16.02.2011 r.) minister właściwy do spraw rybołówstwa prowadzi wykaz oznaczeń handlowych przyjętych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 4 ust. 2 rozporządzenia nr 104/2000.

Czytaj więcej

 
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów -  webinar firmy Infor zdjęcie

Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów - webinar firmy Infor

Rynek spożywczy jest niezwykle wymagający. Producenci, aby skutecznie wychodzić naprzeciw nowym wymaganiom konsumentów, ale też być w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, muszą skracać czas potrzebny na rozwój nowych produktów i szybciej wychodzić z nowymi propozycjami.

Czytaj więcej

 

Wszystkich: 165