Z okazji jubileuszowej, dziesiątej edycji Targów WorldFood Poland, zapraszamy do udziału w najbardziej międzynarodowym wydarzeniu dla branży spożywczej organizowanym w Polsce. Najbliższa odsłona targów, planowana na dni 16-18 kwietnia 2024 roku, odbędzie się w jak co roku, w przestrzeni EXPO XXI Warszawa. Jest to nieodzowne wydarzenie dla profesjonalistów z branży spożywczej, handlu i dystrybucji w Polsce. To idealne miejsce i przestrzeń na biznesowy rozwój, poszerzenie sieci kontaktów oraz wiedzy branżowej.
WorldFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży spożywczej, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku.
Pełnowartościowe, zdrowe, sycące – takie powinno być śniadanie naszego dziecka. Jednak nawet ta wiedza nie wystarczy, gdy w domu mamy niejadka, któremu na widok każdego posiłku od razu rzednie mina. Wtedy potrzebne są umiejętności rodzica, który przemyci wartościowe składniki, a zarazem poda je w atrakcyjnej formie. Szczególnie, że już we wrześniu większość dzieci czeka powrót do szkoły. Co spakować do lunchboxa dla niejadka? Odpowiada dietetyk Celina Kinicka z Centrum Medycznego Damiana.
Nowy rok to dla wielu osób impuls do tworzenia postanowień oraz podejmowania decyzji o zmianach w życiu. Obiecujemy sobie, że będziemy się więcej ruszać regularniej oraz rozsądniej odżywiać. Dobrze skomponowane posiłki, w których skład wchodzą wartościowe produkty, pozytywnie wpływają nie tylko na ogólny stan zdrowia, ale także na nasze codzienne samopoczucie. Jak rozpocząć zmianę swojej diety na lepszą? Jakich produktów nie może zabraknąć w jadłospisie? Podpowiada Celina Kinicka, dietetyk z Centrum Medycznego Damiana.
Targi POLAGRA FOOD to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert producentów oraz promocja branży spożywczej i jej otwartości na potrzeby zgłaszane przez konsumentów. Wydarzenie stanowi miejsce prezentacji nowatorskich rozwiązań i produktów wysokiej jakości, a przede wszystkim otwiera nowe kierunki dla rozwoju biznesu.
Wyniki badań cytowanych w raporcie „Talerz przyszłości”, który został opracowany przez ekspertów Interdyscyplinarnego Centrum Analiz i Współpracy „Żywność dla Przyszłości” wskazują, że nawyki żywieniowe Polaków znacząco odbiegają od aktualnych krajowych zaleceń zdrowego żywienia oraz założeń diety planetarnej.
Na udanym spotkaniu biznesowym nie może zabraknąć poczęstunku. Kiedy uczestnicy przez cały czas mają swobodny dostęp do napojów i przekąsek, atmosfera staje się luźniejsza, co sprzyja pracy twórczej.
Globalne Centrum Finansowe Arla Foods, kluczowa jednostka biznesowa jednego z liderów branży mleczarskiej na świecie, zajęło 3,5 tys. mkw. powierzchni w nowoczesnym gdańskim Centrum Biurowym Neptun.
Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym tygodniu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie, pozostawiając po sobie niezapomniane wrażenia. Przez trzy dni, od 16 do 18 kwietnia, wydarzenie zgromadziło ponad 300 wystawców z 30 krajów i przyciągnęło 5500 specjalistów z całego sektora spożywczego, stając się tętniącym życiem centrum spotkań branży spożywczej.
Po długiej przerwie wracają najsłodsze targi na południu Polski. Wśród imprez towarzyszących II Mistrzostwa Polski na Pralinę, gorące debaty oraz Strefa Rzemieślnika.
Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad tym, jak zwiększyć wydajność swoich pracowników oraz jak sprawić, by spotkania biznesowe przebiegały w miłej atmosferze. Oba problemy można rozwiązać w prosty i przyjemny sposób.
Targi WorldFood Poland odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym. Partnerem tytularnym targów WorldFood Poland została KSM-66 Ashwaganda.
Według szybkiego szacunku GUS, w sierpniu 2023 r. ceny żywności w Polsce były o 12,7% wyższe niż w sierpniu roku 2022. Jak, mimo rosnących cen, przekonać klientów do zakupów, a tym samym rozwijać swoją firmę? Jak sprawić, by jedzenie wciąż dawało radość? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukają wystawcy i goście targów POLAGRA, które rozpoczną się w środę.
50% Polaków, wybierając produkty spożywcze, zwraca uwagę na unikanie marnowania i wyrzucania jedzenia, ale tylko 33% deklaruje wykorzystanie resztek żywnościowych – wynika z raportu „Talerz przyszłości”, opracowanego przez Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości. W obliczu obchodzonego 26 kwietnia STOP FOOD WASTE DAY, który skupia się na walce z marnowaniem żywności, statystyki te nabierają podwójnego znaczenia.
Arla Foods zajmie 3 500 m kw. powierzchni biurowej w Centrum Biurowym Neptun, gdzie wprowadzi się w październiku b.r. CBRE asystowała najemcy w zakresie doradztwa budowlanego, project management oraz negocjacji warunków najmu.