jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Wynik wyszukiwania

 
O glifosacie w kaszach jaglanych – najnowsze badania Fundacji Konsumentów  zdjęcie

O glifosacie w kaszach jaglanych – najnowsze badania Fundacji Konsumentów

Dziś ukazał się raport pt. „Konsumenci testują: Kasza jaglana – czy zawiera glifosat?”. Zawiera on wyniki kolejnego badania kasz jaglanych pod kątem obecności szkodliwego glifosatu. Raport opublikowała Fundacja Konsumentów we współpracy z Instytutem Spraw Obywatelskich. Czy producenci kasz jaglanych poprawili jakość swoich produktów?

Czytaj więcej

 
Młynomag w gronie firm rodzinnych zdjęcie

Młynomag w gronie firm rodzinnych

Współcześnie coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z wartości tradycji, stabilności i wartości rodzinnych w prowadzeniu biznesu. Jednakże tylko niewielu może pochwalić się oficjalnym uznaniem w postaci prawa do posługiwania się znakiem Fundacji Firm Rodzinnych. Jedną z nich jest nasza firma – Młynomag.

Czytaj więcej

 
Polacy coraz świadomiej wybierają ekożywność – już niemal 76 proc. konsumentów zwraca uwagę na certyfikację zdjęcie

Polacy coraz świadomiej wybierają ekożywność – już niemal 76 proc. konsumentów zwraca uwagę na certyfikację

Potencjał rozwojowy rynku eko w Polsce jest duży, choć sektor ten nie jest wolny od problemów w postaci rosnących kosztów energii i wysokiej inflacji. O jego sile stanowią konsumenci, którzy pogłębiają wiedzę na temat produkcji ekologicznej oraz coraz chętniej i bardziej świadomie kupują żywność ekologiczną. Największą wagę przywiązują do jakości wynikającej ze sposobu jej wytwarzania (25 proc. badanych), lokalnego pochodzenia (30 proc.), a także walorów smakowych (31 proc.) oraz pozytywnego wpływu na środowisko naturalne. Ten ostatni aspekt docenia aż 89 proc. uczestników badania zrealizowanego na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”.

Czytaj więcej

 

Glifosat, toksyny i nikiel wykryte w płatkach owsianych

Fundacja Pro-Test przetestowała 12 rodzajów płatków owsianych różnych producentów. Okazało się, że część z nich zawiera glifosat i toksyny pochodzące z pleśni, zaś w każdej próbce znajduje się nikiel.

Czytaj więcej

 
Opakowanie prawdę ci powie, czyli co można wyczytać na jajecznej wytłaczance zdjęcie

Opakowanie prawdę ci powie, czyli co można wyczytać na jajecznej wytłaczance

Przez wielu konsumentów uznawane za nieistotny dodatek, w rzeczywistości stanowi źródło wielu wartościowych informacji... Sprawdziliśmy, czego można się dowiedzieć, analizując dokładnie opakowanie jaj.

Czytaj więcej

 
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów -  webinar firmy Infor zdjęcie

Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów - webinar firmy Infor

Rynek spożywczy jest niezwykle wymagający. Producenci, aby skutecznie wychodzić naprzeciw nowym wymaganiom konsumentów, ale też być w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, muszą skracać czas potrzebny na rozwój nowych produktów i szybciej wychodzić z nowymi propozycjami.

Czytaj więcej

 
Lokalny Rolnik - wirtualny targ prawdziwego jedzenia zdjęcie

Lokalny Rolnik - wirtualny targ prawdziwego jedzenia

LokalnyRolnik.pl to wirtualny targ prawdziwego jedzenia. Łączy konsumentów wybierających zdrowe jedzenie, wyprodukowane w sposób zrównoważony, z zaufanymi rolnikami i małymi wytwórcami.

Czytaj więcej

 
Jak wydawać mniej na zakupy i jak kupować, by nie wyrzucać do kosza jedzenia… i pieniędzy? Poradnik antyinflacyjny zdjęcie

Jak wydawać mniej na zakupy i jak kupować, by nie wyrzucać do kosza jedzenia… i pieniędzy? Poradnik antyinflacyjny

Jak poradzić sobie ze skutkami inflacji? Odpowiedź wydaje się prosta – wydawać mniej. Na liście działań, które podejmujemy w tym celu, pierwsze miejsce zajmuje poszukiwanie tańszych opcji zakupowych. 6 na 10 konsumentów (61 proc.) pytanych przez Intrum deklaruje, że zaopatruje się w dyskontach.

Czytaj więcej

 
Łączymy smakiem pokolenia - różne oblicza słynnej kanapki. Przepis na domowe hamburgery w 3 wersjach zdjęcie

Łączymy smakiem pokolenia - różne oblicza słynnej kanapki. Przepis na domowe hamburgery w 3 wersjach

Hamburger plasuje się w czołówce najbardziej znanych i lubianych na świecie szybkich dań. Choć to punkt obowiązkowy w menu restauracji typu fast food, tak naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przygotować go w domu i to zarówno w najprostszej, jak i bardzo wykwintnej wersji. Odpowiednio zmieniając dodatki, można trafić w gusta konsumentów w różnym wieku i o zróżnicowanym trybie życia.

Czytaj więcej

 
Międzynarodowy Kongres Pokoleń zdjęcie

Międzynarodowy Kongres Pokoleń

Międzynarodowy Kongres Pokoleń Fundacji Firmy Rodzinne - 4.10.18 Warszawa. Poznaj nas i zadbaj o przyszłość swojej firmy!

Czytaj więcej

 
Lizaki w sprayu - dzieci je uwielbiają, lekarze dentyści ostrzegają! zdjęcie

Lizaki w sprayu - dzieci je uwielbiają, lekarze dentyści ostrzegają!

Królują na kinderbalach, można je znaleźć w sklepikach na basenach czy w salach zabaw, pakowane są do szkolnych plecaków. Lizaki w sprayu, bo o nich mowa, zdobyły serca najmłodszych konsumentów. Stomatolodzy dziecięcy ostrzegają - Cukier i syrop glukozowo-fruktozowy oblepiające każdą powierzchnię zęba, mają szkodliwe działanie: powodują rozwój próchnicy, a także sprzyjają grzybicy jamy ustnej. Nie zapominajmy także, że nadmiar węglowodanów prowadzi do nadwagi, otyłości i chorób metabolicznych – mówi lek. dent. Magdalena Słowik-Mazur, specjalista stomatologii dziecięcej z LUX MED Stomatologia.

Czytaj więcej

 
Rośnie apetyt Polaków na roślinne zamienniki mięsa zdjęcie

Rośnie apetyt Polaków na roślinne zamienniki mięsa

Blisko połowa Polaków próbowała już roślinnych zamienników mięsa (RZM) i większość z nich uważa, że są smaczne. InsightOut Lab zaprezentował autorski raport dotyczący polskiego rynku RZM w kontekście trendów światowych. Z badania jasno wynika, że rośnie zainteresowanie rodzimych konsumentów tego typu żywnością, ale jeszcze nie jest na takim poziomie jak w innych krajach UE. To może oznaczać potencjał biznesowy zarówno dla producentów, jak i dla inwestorów.

Czytaj więcej

 
Rusza druga edycja kampanii „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża” organizowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych zdjęcie

Rusza druga edycja kampanii „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża” organizowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych

Kampania „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ) w 2021 roku. W kwietniu 2022 r. rusza już jej druga edycja. Głównym celem działań jest edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków. Za działania mediowe po raz kolejny odpowiada agencja PR Hub.

Czytaj więcej

 
Wegański styl życia dla początkujących zdjęcie

Wegański styl życia dla początkujących

Szacuje się, że ponad milion Polaków to wegetarianie lub weganie, a kolejne dwa miliony planują przejść w tym roku na dietę bezmięsną. Można przypuszczać, że wynika to przede wszystkim z większej świadomości konsumentów, którym coraz bardziej zależy na tym, by troszczyć się o środowisko. Globalne trendy związane z wegańskim stylem życia sprawiają, że coraz łatwiej jest przejść na „zieloną stronę mocy”. Jak zacząć swoją wielką przygodę z kuchnią roślinną?

Czytaj więcej

 

Wszystkich: 158