” W dziale kawy obejmuje produkty i rozwiązania, które nie mieszczą się w standardowych grupach, takich jak kawa mielona, ziarnista czy rozpuszczalna. To przestrzeń dla innowacyjnych marek, niszowych produktów i nietypowych formatów.
Smocza 18 pawilon 6
01-034
Warszawa
Firma powstała w 1994 roku. Na początku w sprzedaży był jeden gatunek arabiki ziarnistej i 25 rodzajów herbat na wagę. Teraz mamy w sprzedaży ponad 600 rodzajów kaw i herbat z całego świata.
Powstańców 64 b
31-670
Kraków
Kochanowskiego 6 /26
39-400
Tarnobrzeg
Balicka 56(wjazdodLinde /e
(Balicka 56 (wjazd od Lindego))
30-149
Kraków
Pasażerska 26
43-300
Bielsko-Biała
Józefa Poniatowskiego 5 e
41-300
Dąbrowa Górnicza
Spokojna 4
32-080
Zabierzów
Wojska Polskiego 30
16-120
Krynki
Gdańska 3
89-632
Brusy
Piastowska 38
05-850
Bronisze
Armii Krajowej 9(magazynyPKP)
45-071
Opole
Bieżuńska 1
03-578
Warszawa
Krasnobrodzka 21 m. 73
03-214
Warszawa
Isep 9
31-588
Kraków
Pułaskiego 2
05-510
Konstancin-Jeziorna
Podkategoria „Pozostałe” gromadzi kawy funkcjonalne, smakowe, alternatywne napoje kawowe oraz unikalne rozwiązania technologiczne.
Warto analizować skład, certyfikaty jakości, innowacyjność produktu oraz jego zgodność z trendami konsumenckimi.
Kategoria „Pozostałe” pozwala poszerzyć ofertę, zaspokoić potrzeby niszowych klientów i wyróżnić się na tle konkurencji.
Tak, szczególnie wśród młodszych konsumentów poszukujących nowych doznań smakowych.
Tak, np. kawa zbożowa dostarcza błonnika i może być spożywana przez osoby unikające kofeiny.
Większość kaw funkcjonalnych jest bezpieczna, o ile producent stosuje zatwierdzone dodatki i przestrzega przepisów dotyczących suplementów oraz oznakowania. Przy wątpliwościach warto sprawdzić skład i zalecenia producenta.
Najlepiej w chłodnym, suchym miejscu, w szczelnie zamkniętych opakowaniach, z dala od silnych zapachów. W przypadku kaw z dodatkami oleistymi warto szybko zużyć otwarte opakowanie, by uniknąć utraty aromatu.
Proces obejmuje audyt surowców i procesów produkcyjnych, współpracę z akredytowanymi jednostkami certyfikującymi oraz spełnienie wymogów dokumentacyjnych. Wiele firm korzysta z pomocy konsultantów certyfikacyjnych.
Należy znaleźć producenta oferującego private label, ustalić skład, opakowanie i minimalne ilości zamówienia oraz kwestie prawne i logistyczne. Współpraca może obejmować rozwój receptury, nadruk opakowań i testy jakości.